Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan anbefale hvilket skjermkort jeg burde skaffe meg for å spille

Guild Wars, tenker på ett Radeon (ATI siden jeg tror det er bedre enn Sapphire),

må være rimeli pris-klasse (ca tusen-lappen). Woot ^_^

shappire lager jo kort basert på ati brikken da.

kortet i 1000kr klassen må vel bli enten ati 9600xt eller geforce 6600.

begge duger nok til guild wars :thumbup:

Lenke til kommentar

Er jo mer populert enn det rome total war var da. (i hvertfall nesten).

Men jo, det kommer til å bli større. Det får jo nydelige kritikker, og er bra. Nå som folk begynner å gå lei WoW, pågrunn av evig ganking og corpsecamping, så vil nok folk få øynene opp for GW.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale hvilket skjermkort jeg burde skaffe meg for å spille

Guild Wars, tenker på ett Radeon (ATI siden jeg tror det er bedre enn Sapphire),

må være rimeli pris-klasse (ca tusen-lappen). Woot ^_^

Vel du ser hva jeg kjører av hardvare i signaturen. Driver å tester litt hva cpuen klarer om dagen mene det ser ut som jeg kommer til å kjøre 213*11.5 på den, og skjermkortet klarer 432/378 med ramsinks og silencer.

 

Med den specen så kjører jeg Guild Wars på max grafikk i 1280*960 med 4xaa uten antydning til hakking (gjett om jeg ble letta da jeg fant ut at jeg ikke trengte nytt skjermkort for å få de innstillingene :D Mene jeg gruer/gleder meg til Stalker kommer... :whistle:)

 

Så ergo er et 9800pro fremdeles et ok skjermkort. er til dags dato bare to spill jeg ikke har klart max grafikk i og det er doom 3 (go figure :hmm:) og farcry, mene der var det ikke mye om å gjøre.

 

Så da kan du enten kjøpe et brukt 9800pro kort til ca 800 (ikke verdt stort mer) eller finne deg et 6600GT til ca 1500, som er litt bedre og koster det samme som 9800pro nytt. Det er min anbefaling :)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Noobish fråga: Divine Aura; hvordan aktiverer man den?

jeg har ingen garanti for at dette er rett, men de med collectors edition er de eneste som får en liten aura om hendene når de danser, så jeg regner med at dette er Divine Aura ( /dance )

Lenke til kommentar

Spør på hardware->skjermkort delen av forumet. Der vil du få flere svar av folk som vet hva de driver med.

Men, jeg har 9800PRO, 256mb, og er storfornøyd. Kjører alle spill glatt (fortsatt!!!), har aldri opplevd det som noen flaskehals. Unntatt i Rome: Total War, da slagene der ahr en tendes til å innvolvere 10.000 soldater..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...