Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble faktisk veldig skuffa over at man ikke kunne hoppe, eller går der man ville (utfor stup, om man ønsket det)..

 

Skal ta det opp igjen på nytt om noen dager, etter at skuffelsen har lagt seg, og det mentale er innstilt på at jeg ikke har de valgene..

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg har lurt litt på, når jeg leser tråder om WoW og Gw, så ser jeg det er snakk om pvp og pve (vet ikke om det er rett) servere. Hva er forskjellen på de to server typene?

PvP betyr Player vs Player, altså spiller mot spiller

PvE betyr Player vs Enviroment, altså spiller mot, creeps eller miljøet om du vil.

 

Om jeg har forstått det rett kan man bli angrepet av andre spillere hvor som helst og når som helst på PvP serverne, men på PvE er det trygge soner. Er vel kalt realms ikke servere. (gjelder WoW)

 

I GW er hele spilleområdet PvE, og all PvP er arrangert i arenaer eller i guildhaller.

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg har lurt litt på, når jeg leser tråder om WoW og Gw, så ser jeg det er snakk om pvp og pve (vet ikke om det er rett) servere. Hva er forskjellen på de to server typene?

PvP betyr Player vs Player, altså spiller mot spiller

PvE betyr Player vs Enviroment, altså spiller mot, creeps eller miljøet om du vil.

 

Om jeg har forstått det rett kan man bli angrepet av andre spillere hvor som helst og når som helst på PvP serverne, men på PvE er det trygge soner. Er vel kalt realms ikke servere. (gjelder WoW)

 

I GW er hele spilleområdet PvE, og all PvP er arrangert i arenaer eller i guildhaller.

Okei, hvor spiller det flest folk da, PvP eller PvE? Kjøpte spillet idag, men har ikke rukket å spille det enda, blir vel i løpet av kvelden\natta :)

Lenke til kommentar

Det er ikke egene PvP og PvE servere! Alt er i en stor verden! hver spiller/lag får en instans av verdenen ( betyr at det er bare deg og laget ditt i verdenen, eneste stedet man møter andre er i Outposter og byer!) når du starter med en PvE char kan du fortsatt spille PvP med den (når den blir god nok) det er spesielle områder og arenaer man kan gå inn i for å spille PvP! det som er med en PvP character er at han begyner på lvl 20 og kan bare spille PvP kamper på Arenane rundt omkring!

Lenke til kommentar
Det er ikke egene PvP og PvE servere! Alt er i en stor verden! hver spiller/lag får en instans av verdenen ( betyr at det er bare deg og laget ditt i verdenen, eneste stedet man møter andre er i Outposter og byer!) når du starter med en PvE char kan du fortsatt spille PvP med den (når den blir god nok) det er spesielle områder og arenaer man kan gå inn i for å spille PvP! det som er med en PvP character er at han begyner på lvl 20 og kan bare spille PvP kamper på Arenane rundt omkring!

Så det er ikke egne PvP og PvE servere da, men alt er i samme verden, da jeg litt klokere idag å.

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg har lurt litt på, når jeg leser tråder om WoW og Gw, så ser jeg det er snakk om pvp og pve (vet ikke om det er rett) servere. Hva er forskjellen på de to server typene?

PvP betyr Player vs Player, altså spiller mot spiller

PvE betyr Player vs Enviroment, altså spiller mot, creeps eller miljøet om du vil.

 

Om jeg har forstått det rett kan man bli angrepet av andre spillere hvor som helst og når som helst på PvP serverne, men på PvE er det trygge soner. Er vel kalt realms ikke servere. (gjelder WoW)

 

I GW er hele spilleområdet PvE, og all PvP er arrangert i arenaer eller i guildhaller.

Okei, hvor spiller det flest folk da, PvP eller PvE? Kjøpte spillet idag, men har ikke rukket å spille det enda, blir vel i løpet av kvelden\natta :)

Hvis det er WoW du tenker på så spiller flest på PvP.

 

Om du spiller GW så er det jo bare en mulighet, og jeg synes det opplegget er mye bedre! Har bare spilt WoW 3-4 timer og fikke en veldig dårlig start pga. en lvl 40 horde, som kom til start plassen og bare sto der å drepte meg gang etter gang mens jeg var lvl 7..

Endret av Sloth_lien
Lenke til kommentar
Hvor mye solgt du dem for? Jeg trenger en, men herre for noen priser!

200-400 gold per stykk. Vanelig pris fra meg er 400gold, fordi det er så mange som trenger å så få som klarer å skaffe. 200 er hvis jeg får items jeg kan salvage til andre ting som jeg igjenn kan selge.

 

Har en igjen, ta kontakt :) Er litt dyrt, men selger til den høyeste prisen jeg kan få.

 

Btw er ikke drittsekk, hvis noen lurer på hvordan man får tak i det så sier jeg hvordan. Prøvde å forklare en svenske i dag. Han trodde han kunne alt. Og han hadde akkurat kommet av toturial delen, han forstod 0. 30min waste :/

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Spiller på America. Det var jo en guild som hadde grinda i en dag får å få 30k engentlig, men så hadde jeg litt dårlig tid så jeg solgte den for 28.5k istede.

 

Akkurat nå sparer jeg til 'epic' lvl 20 armoren som koster 15k per armor. Den har samme stats som den vanlige lvl 20 armoren bare at den ser mye kulere ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...