Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Er det mulig å fjerne Interface, når jeg skal ta screenshots?

Shift+PrintScreen skal vist gjøre jobben

Takk har også lett etter den!

 

UNDERSTAEMENT: Guildwars er det beste spillet jeg har spilt på LENGE.

 

Til alle tvilere, dette spillet kommer til å vare lengre enn noe annet spill i sjangeren. Ved mindre du er helt dum da :p . Iden med at du ikke betaler mer enn ca. 400kr og ikke noe monthlyfees er bare en av utrolig mange nyskapninger i dette spillet.

 

Til alle som ikke har gjort det, dra en tur innom nærmeste Arena og prøv litt PvP. Hvis du dør taper du ingen ting, hvis du vinner får du bra med XP.

 

Jeg har utforsket en brøkedel av spillet og er likevel forelsket :love: .

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, har spilt mest rpg\cooperative foreløpig.. er det fler enn meg som er drit lei av å møte mobs som healer seg selv hele tida, evt healer hverandre? ARGH! Og det er liksom ikke bare i ny og ne, neida! Satt og bannet første gangen jeg møtte de forvokste sand-loppene... SOM HAR HEALING-SPELLS! %¤%$€£/&(!!!!

Lenke til kommentar
Ok, har spilt mest rpg\cooperative foreløpig.. er det fler enn meg som er drit lei av å møte mobs som healer seg selv hele tida, evt healer hverandre? ARGH! Og det er liksom ikke bare i ny og ne, neida! Satt og bannet første gangen jeg møtte de forvokste sand-loppene... SOM HAR HEALING-SPELLS! %¤%$€£/&(!!!!

Hehe, de kan være litt irriterende ja! :p

Men få med deg en mesmer! Gjør kort prosess med alt som heter healing og energy! :)

Lenke til kommentar

Jeg har valgt Elementalist / Ranger (secondary) og er lvl 9 nå. Føler på meg at dette er en ganske dårlig kombinasjon, siden _veldig_ mange av ranger skillsene inngår bue, bruker bare petten av alle ranger skills.

 

Bør jeg lage en ny elementalist character før det blir for sent og jeg går for høyt opp i lvl?

 

Er Elemenatlist / Monk en bra kombinasjon? Eller?

Lenke til kommentar
Jeg har valgt Elementalist / Ranger (secondary) og er lvl 9 nå. Føler på meg at dette er en ganske dårlig kombinasjon, siden _veldig_ mange av ranger skillsene inngår bue, bruker bare petten av alle ranger skills.

 

Bør jeg lage en ny elementalist character før det blir for sent og jeg går for høyt opp i lvl?

 

Er Elemenatlist / Monk en bra kombinasjon? Eller?

Hvis du vil være spellcaster hardcore velger du gjerne E/ME. Det kan være lurt å lage en premade char og prøv ut profet. før du bestemmer deg. Hvis du bare vil ha spellene, men også vil spille litt offensive kan det være greit med litt health i tillegg.

(Enten porf. som gir health, som monk og necro, eller et prof. som har health, Warrior)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Spiller du PvP velger du El/Me

Spiller du PvE velger du El/mo

 

Jeg fant fort ut at elementalist alene ikke var noe god PvP klasse, hadde monk som sec, funka jo greit med rezz og heal, men skaden min led av lite energy. Mesmer linjene har mye flere muligheter, hvis du har 6 ele skills kan du:

Backfire og Powerspike for anti-caster.

Phantom Pain og Conjure Phantasm for ekstra DoT skade.

Ether Feast og Energy tap for å få tak i energy og health.

 

Jeg sier ikke at El/Mo ikke funker i PvP, men at det viktige i PvP er DPS over tid. Der slår ingen en god El/Me.

Lenke til kommentar

Uansett hvor jeg snur meg så er det folk som prater fransk/tysk og andre obskure språk.. Ingen som bruker engelsk i det spillet her eller?? Skjønner jo ikke en døyt, å de jeg har møtt på viser ingen stor interesse for å bruke engelsk heller.. Noen districts som er bedre enn andre sånn sett? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Spiller du PvP velger du El/Me

Spiller du PvE velger du El/mo

Akkurat den påstanden er vel ikke helt riktig :p

 

Godt mulig kombinasjonen du snakker om funker bra (El/Me), men i PvP kommer Char'en til å ha store problemer med en evt. 1vs1 Situasjon mot en Necro, Warrior eller noen som tar en del Instant dmg. Uten Melee og/eller healing støtte lever nok ikke den Char'en særlig lenge. Vet ikke hvor mye PvP du har spilt, har selv spilt ca. 4 timer i Arena så jeg vet litt hva jeg snakker om ;) .

 

Er selv W/N og slakter Elementister en god del, de gir mye skade, men jeg gir mer og kan heale meg. Hvis de løper, bruker jeg sprint, tar de igjenn og hammer basjer de i bakken... :D

Lenke til kommentar
Uansett hvor jeg snur meg så er det folk som prater fransk/tysk og andre obskure språk.. Ingen som bruker engelsk i det spillet her eller?? Skjønner jo ikke en døyt, å de jeg har møtt på viser ingen stor interesse for å bruke engelsk heller.. Noen districts som er bedre enn andre sånn sett? :dontgetit:

Spiller på "America" :D Alle snakker engelsk der

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt er Guild Wars helt gratis (Vis du ser bort i fra å kjøpe det) Stemmer dette?

Stemmer det! Det eneste du betaler for er spillet ved førstegangs kjøp.. Så kommer jo internet-bruken i tillegg! Det skal komme expansionspack etter hvert, men disse trenger ikke du å kjøpe hvis du selv ikke ønsker; det vil ikke stoppe deg i å spille det du allerede har kjøpt og betalt for..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...