Adversary Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Om du vinner eller taper PvP kampen har ikke noe og si Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Han sier jo at at han har gått ut av porten og er 2 år senere... Da er han i Post-Searing. PvP starter for fullt når du er lvl 20 og "ascended" (du får vite hva det er i storylinen). Du kan øve deg i PvP i Aslcalon Arenaen og i Shiverpeaks Arenaen. Edit: Fin BH Rolf Endret 3. september 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Jaja, den er mer behaglig å gå i enn Knigths armor'n da Den er bedere også. Energy ligger på 27nå. Edit: må jo bruke pengene mine på noe da. Endret 3. september 2005 av mini me Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nice BH ja ........ liker godt den armoren eg har eg Lenke til kommentar
V36a Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Edit: Fin BH Rolf LOL! Det er mulig jeg har barnslig humor, men fy faen som jeg lo da jeg leste det der. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg er bare level 5 så langt? er det for lite? burde jeg ha vært 20 alt? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg er bare level 5 så langt? er det for lite? burde jeg ha vært 20 alt? Tja - hvor mange timer har du spilt, da? skriv /age i chatten Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Til Eirik,Kai og Rolf! Lurer på om jeg kunne prøve air ele-pvp i gvg? Har fått alle de skilla jeg trenger. Begynner å gå lei monk nå. Det ville vært fint. MvH;Stifi~ ingen tenker på meg Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Til Eirik,Kai og Rolf! Lurer på om jeg kunne prøve air ele-pvp i gvg? Har fått alle de skilla jeg trenger. Begynner å gå lei monk nå. Det ville vært fint. MvH;Stifi~ ingen tenker på meg Srry glemte deg å. *trøste Martin* Er du i [happy Mode] nå? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 *Klappe på martin jeg også..* Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Alle må klappen på Martin nå* Ellers kommer han i dyp sorg. ^_^ Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 JA! Klapp på meg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Tihi Men ja, er bare å prøve litt forskjellig. spørs hvem som møter opp Men, la oss holde ND diskusjon til ND forumet gutta. - Sette strek for ND diskusjon* Foresten er Sissy Boys den mest umodne guilden på lenge. Drev å spammen nobs og sånn når vi spilte. Slo oss såvidt også :| Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Umm...kan man ha flere av samme rune på armoren sin? F.eks en minor healing på chest armor, og en minor healing på leg armor? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Daså... WTS minor healing rune Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tror ingen vil ha, du får dem fra rune trader får bare 300g Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tror ingen vil ha, du får dem fra rune trader får bare 300g *se dumt på* Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 sånn endelig [happy mode] Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 sånn endelig [happy mode] Det var fint å høre Martin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå