Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er vel ikke så viktig det med ping i gw, er stort sett bare når du loader maps at linja blir brukt mye.

 

jeg har f.eks mye mer download gående når jeg spiller GW enn når jeg spiller diablo2. og det er ikke noe forskjell på lagg heller. de gangene jeg har lagg så har alle andre det også.

Lenke til kommentar
Okay, jeg kjøper garantert dette spillet siden jeg har hørt så mye bra om det til nå . Jeg skal se om jeg finner noen norske annmeldelser i vg i tillegg. Men noe jeg lurer på, kan jeg kjøre spillet i alt på max med geforce xfx 7800 gtx, fx57, cdz platinym 1gb ram osv?

helt klart ;)

 

Har:

GeForce FX5900

AMD Athlon 64 3000+

512Mb Kingston Value-ram

 

Kjører perfekt med alt på maks her :)

Lenke til kommentar
Okay, jeg kjøper garantert dette spillet siden jeg har hørt så mye bra om det til nå . Jeg skal se om jeg finner noen norske annmeldelser i vg i tillegg. Men noe jeg lurer på, kan jeg kjøre spillet i alt på max med geforce xfx 7800 gtx, fx57, cdz platinym 1gb ram osv?

det finnes vel ikke noen spill du ikke klarer å kjøe på max med det oppsettet der tror jeg

Lenke til kommentar
fy faen, dette spillet er jo helt utrolig rått. Men noe jeg lurer på, i guilden min snakker de om at jeg må komme meg til det ekte spillet, jeg har nå gått ut av portalen og er 2 år senere osv, men fortsatt, når begynner alt å åpne seg? pvp osv?

Nå er du i pre-searing. Altså før *SPOILER* SPOILER****

charrene ødela ascalon. Du kan snakke med Han karen som står ved siden av en shouter på toppen, sir tydus er det vel. Da spør han om du er klar og noe greier, og plutselig kommer du til en PvP kamp, og så et lite mission, og så er du i post-searing. Voila, eslve spillet er begynt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...