Spirre Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 det var vel 45€ da jeg kjøpte det noen få dager etter lansering. det ble ca 345kr da. mene hva det koster nå og hva euroen står i atm vet jeg ikke noe om Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 var det nå og, men det er ikke så verst pris så jeg bare kjøpte det jeg..til nå har det virka veldig bra men er det noen måte å se pingen ingame? i WoW har du jo den farga linja nede til høyre, men fant ikke noe likn i GW. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du kan, tror det står noe på forumet. søk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 er vel ikke så viktig det med ping i gw, er stort sett bare når du loader maps at linja blir brukt mye. jeg har f.eks mye mer download gående når jeg spiller GW enn når jeg spiller diablo2. og det er ikke noe forskjell på lagg heller. de gangene jeg har lagg så har alle andre det også. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Dragons lair ar kult Fant 393g i en kiste og fant en superior vigor Også fant jeg ut at Glint har en super feig healing skill! Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 finst det nokon plass på internett der ein kan sjå alle / kommandoane? fks. /jump Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Står her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=462819 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kom i et bra team i FoW da vi hadde favor i kveld, men så viste det seg at questene var bugga, og alle de viktige monstrene var borte Gikk ikke opp et eneste lvl Noen som har opplevd det? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Til Eirik,Kai,Martin og rolf. Lurer på om jeg kunne prøve air ele-pvp i gvg? Har fått alle de skilla jeg trenger. Begynner å gå lei monk nå. Det ville vært fint. MvH;Stifi~ Endret 4. september 2005 av elfag Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Meg da .. er ikke jeg officer lizzom Har en liten finger med i spillet jeg og! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Meg da .. er ikke jeg officer lizzom Har en liten finger med i spillet jeg og! Oh... Deg hadde jeg glemt. Srry my friend. :consol: *Skal rette på det nå*.... *Done* Endret 1. september 2005 av elfag Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hehehe, martin blir glemt^^ neida, bare kødder. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Okay, jeg kjøper garantert dette spillet siden jeg har hørt så mye bra om det til nå . Jeg skal se om jeg finner noen norske annmeldelser i vg i tillegg. Men noe jeg lurer på, kan jeg kjøre spillet i alt på max med geforce xfx 7800 gtx, fx57, cdz platinym 1gb ram osv? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ja dæven. jeg kjører alt på max med; P4 3.0 NW R9600@XT (litt slem med sk) ^^ 512 Billig ram fra twinmos Grafikken ser helt SYYKt ut! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Okay, jeg kjøper garantert dette spillet siden jeg har hørt så mye bra om det til nå . Jeg skal se om jeg finner noen norske annmeldelser i vg i tillegg. Men noe jeg lurer på, kan jeg kjøre spillet i alt på max med geforce xfx 7800 gtx, fx57, cdz platinym 1gb ram osv? helt klart Har: GeForce FX5900 AMD Athlon 64 3000+ 512Mb Kingston Value-ram Kjører perfekt med alt på maks her Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Okay, jeg kjøper garantert dette spillet siden jeg har hørt så mye bra om det til nå . Jeg skal se om jeg finner noen norske annmeldelser i vg i tillegg. Men noe jeg lurer på, kan jeg kjøre spillet i alt på max med geforce xfx 7800 gtx, fx57, cdz platinym 1gb ram osv? det finnes vel ikke noen spill du ikke klarer å kjøe på max med det oppsettet der tror jeg Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hehe sant nok det Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 fy faen, dette spillet er jo helt utrolig rått. Men noe jeg lurer på, i guilden min snakker de om at jeg må komme meg til det ekte spillet, jeg har nå gått ut av portalen og er 2 år senere osv, men fortsatt, når begynner alt å åpne seg? pvp osv? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Det er pre searing, følg storylinen du Edit: JA! det var den nye armoren i hus! Må bare få fissure hjelm og få den infuset Endret 3. september 2005 av mini me Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 fy faen, dette spillet er jo helt utrolig rått. Men noe jeg lurer på, i guilden min snakker de om at jeg må komme meg til det ekte spillet, jeg har nå gått ut av portalen og er 2 år senere osv, men fortsatt, når begynner alt å åpne seg? pvp osv? Nå er du i pre-searing. Altså før *SPOILER* SPOILER**** charrene ødela ascalon. Du kan snakke med Han karen som står ved siden av en shouter på toppen, sir tydus er det vel. Da spør han om du er klar og noe greier, og plutselig kommer du til en PvP kamp, og så et lite mission, og så er du i post-searing. Voila, eslve spillet er begynt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå