Spirre Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hva er problemet? finner du ikke veien? du må gå til venstre for det fjellet du nevner, og opp på det fjellet ved siden av, for så å bruke en small bro over på det første der questet er Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 jeg mente øst, ikke venstre, my bad. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hvordan får man tatt sc shot uten at kartet og sånn blir med? og hvor stor er GW verdenen ifh til WOW`? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 og hvor stor er GW verdenen ifh til WOW`? Størrelsen synes jeg er litt vanskelig å sammenligne men det er nok å se på du kan spille i mange timer om du ønsker å gå tvers over kartet, iallefall om du går alene da Synes GuildWars virker litt mindre enn WoW men jeg synes også at GuildWars er mye penere, så om du har en kompis som spiller GW så stikk over å spørr om du får prøve litt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du bruker nok lenger tid fra den ene siden av kartet til den andre i GW enn i WoW, men det er fordi det er mye mere creeps rundt om kring i GW enn i WoW. WoW er nok større. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 også kan gw virke mindre pga at du kan teleportere deg dit du vil. Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) og hvor stor er GW verdenen ifh til WOW`? Størrelsen synes jeg er litt vanskelig å sammenligne men det er nok å se på du kan spille i mange timer om du ønsker å gå tvers over kartet, iallefall om du går alene da Synes GuildWars virker litt mindre enn WoW men jeg synes også at GuildWars er mye penere, så om du har en kompis som spiller GW så stikk over å spørr om du får prøve litt. Kommer nye plasser ,items og Monstre den 7 September Endret 30. august 2005 av izoren Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du bruker nok lenger tid fra den ene siden av kartet til den andre i GW enn i WoW, men det er fordi det er mye mere creeps rundt om kring i GW enn i WoW. WoW er nok større. Har du spilt WoW? Er ikke så fryktelig mye færre creeps i WoW, men færre er det jo. Men kartet i WoW er myyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeee større en i GW. Ja, det er det. EOD. Du har også mer å gjøre i hvert område i WoW. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jo, det er MYE færre creeps i WoW... (Har sett på Thomas spille det.) Dessuten kan du fly og slippe unna alle (?) creepsene på den måten... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Og i GW kan du TP'e deg unna... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Men nå sa jeg å GÅ... *oppgitt* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hvilke butikker fører GW egentlig? lokale elkjøpen har det ikke. og hvor er det billigst? har sett litt på spillpriser.no den fant det til 349 mener jeg det var. Lenke til kommentar
danni Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) guild wars er bare ett forsøk på å lage noe men jeg syns ikke det lyktes sjønner ikke at spillet lissom skal være som den demo traileren som jeg lasta ned :S obs har det til 400 eller noe Endret 30. august 2005 av danni Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Demo trailer? har du en demo av GW eller? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 trailer er video, bare så du vet det... synes forsåvidt at danni kunne vært mer spesifik i hva han misliker, det er jo en ganske tafatt forklaring det der. litt tegnsetting hadde forsåvidt gjordt seg også, ingenting er som noen kommaer/punktum innimellom Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 guild wars er bare ett forsøk på å lage noe men jeg syns ikke det lyktes sjønner ikke at spillet lissom skal være som den demo traileren som jeg lasta ned :S obs har det til 400 eller noe Tja, alle GW-trailerne o.l jeg har sett har vært rimelig dårlige, men så langt jeg vet har ikke ArenaNet satset noe særlig på å markedsføre spillet heller. Selv om traileren til et spill er bra, betyr ikke det at spillet er bra, og motsatt, så det å dømme et spill etter kun en trailer, virker litt teit... @ 2mass - jeg tror GW blir billigst hvis du laster ned klienten fra guildwars.com og kjøper key hos playNC.com Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vet ikke om det blir billigst men du sparer bensin penger på det. Hva koster det for og kjøpe cd-key? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå