Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og hvor stor er GW verdenen ifh til WOW`?

Størrelsen synes jeg er litt vanskelig å sammenligne men det er nok å se på :D

du kan spille i mange timer om du ønsker å gå tvers over kartet, iallefall om du går alene da :p

 

Synes GuildWars virker litt mindre enn WoW men jeg synes også at GuildWars er mye penere, så om du har en kompis som spiller GW så stikk over å spørr om du får prøve litt.

Lenke til kommentar
og hvor stor er GW verdenen ifh til WOW`?

Størrelsen synes jeg er litt vanskelig å sammenligne men det er nok å se på :D

du kan spille i mange timer om du ønsker å gå tvers over kartet, iallefall om du går alene da :p

 

Synes GuildWars virker litt mindre enn WoW men jeg synes også at GuildWars er mye penere, så om du har en kompis som spiller GW så stikk over å spørr om du får prøve litt.

Kommer nye plasser ,items og Monstre den 7 September :D

Endret av izoren
Lenke til kommentar
Du bruker nok lenger tid fra den ene siden av kartet til den andre i GW enn i WoW, men det er fordi det er mye mere creeps rundt om kring i GW enn i WoW. WoW er nok større.

Har du spilt WoW?

 

Er ikke så fryktelig mye færre creeps i WoW, men færre er det jo. Men kartet i WoW er myyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeee større en i GW. Ja, det er det. EOD. Du har også mer å gjøre i hvert område i WoW.

Lenke til kommentar
guild wars er bare ett forsøk på å lage noe men jeg syns ikke det lyktes sjønner ikke at spillet lissom skal være som den demo traileren som jeg lasta ned :S

 

obs har det til 400 eller noe

Tja, alle GW-trailerne o.l jeg har sett har vært rimelig dårlige, men så langt jeg vet har ikke ArenaNet satset noe særlig på å markedsføre spillet heller.

 

Selv om traileren til et spill er bra, betyr ikke det at spillet er bra, og motsatt, så det å dømme et spill etter kun en trailer, virker litt teit...

 

@ 2mass - jeg tror GW blir billigst hvis du laster ned klienten fra guildwars.com og kjøper key hos playNC.com ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...