Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Fy faen, enkelte av dere spammer som noen guder bare for å få innlegg virker det som. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er det vits å installere GW igjen snart? Bare lurer siden det er mange måneder siden jeg spilte sist, og da var det gørr når man kom til lvl 20! Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er det vits å installere GW igjen snart? Bare lurer siden det er mange måneder siden jeg spilte sist, og da var det gørr når man kom til lvl 20! Du kan da prøve andre typer og denne helgen er det faction ekstrem Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Tjente ca 6K idag of igår Lenke til kommentar
V36a Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Fy faen, enkelte av dere spammer som noen guder bare for å få innlegg virker det som. Kan du komme med noen konkrete eksempler? Da denne tråden heter "Snakke om Guild Wars? Gjør det her!" er den mye mer åpen for innlegg enn andre tråder. Og hva er det med postcount? Om en person har 10 eller om han har 10 000 innlegg spiller vel ingen rolle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Postcount = respekt, i hvert fall for noen. Kanskje ikke for meg eller deg, men for en del andre. Angående spam; bare å se på forrige side det, en skriver "I dag skal vi ta HoH". Så kommer det en rett etterpå: "SEFF SKAL VI DET EIRIK!!!111oenoenoenoen". Les litt i tråden, så finner du en god del flere eksempler. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Blir oppgitt over hvor vanskelig det er å finne seg et bra team som Necro i Tombs. Igår snudde jeg alene den ene kampen med en Well of Profane. (Det hjalp også å ta Ghostly Heroen dems 5 sek etter jeg kastet Wellen.) Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Necroen min er kommet til yaks bend men du h4ngm4n. satser du blood or death? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvis man har tenkt å bruke et egennavn i posten sin, kan man i de fleste tilfeller droppe tråden. Egennavn av typen Roger, Bjarte, ikke nick. Det er som regel 100% offtopic som man heller kunne tatt gjennom GW, msn eller hva det måtte være. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Postcount = respekt, i hvert fall for noen. Kanskje ikke for meg eller deg, men for en del andre. Angående spam; bare å se på forrige side det, en skriver "I dag skal vi ta HoH". Så kommer det en rett etterpå: "SEFF SKAL VI DET EIRIK!!!111oenoenoenoen". Les litt i tråden, så finner du en god del flere eksempler. Sorry altså, men hva er problemet om jeg har 50 mer i pk pga denne tråden? Wow har og en slik tråd. Er denne unødvendig er wow tråden unødvendig. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Necroen min er kommet til yaks bend men du h4ngm4n. satser du blood or death? Jepp. Det eier i PvP. Necro er undervudert til de grader. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vel, hva om dere slutter med OT, før jeg rapporterer dere hele gjengen. Men jeg er in love med smite builds i tombs nå. Er så morsomt! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg hater smite i tombs...blir så eid Har vært i et ett, ETT, føkkings ETT brukbart team i dag, da kom vi til en av disse golden-greiene, og der møtte vi et koreansk guild...Takk og farvel Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hoho, en liten Well of Profane gjør susen. (Screenshottet over her var mot et smite team ) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Litt små-ownage i tombs Lenke til kommentar
V36a Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Necroen min er kommet til yaks bend men du h4ngm4n. satser du blood or death? Jepp. Det eier i PvP. Necro er undervudert til de grader. Tro meg det har jeg funnet ut.. Det verste jeg kan møte på i PvP med W/Mo-en min er Necros og Mesmere. Fy faen som de eier meg hvis de finner på å angripe meg. Får så mye health degen og dritt på meg at jeg ikke har sjanse til å heale meg selv. Eneste bra med de er at de tåler lite. Lenke til kommentar
brd Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hmm Da blir det å få necroen min på lvl 10 i LA. lære noen nye skills Lenke til kommentar
brd Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei baler med eit viktig quest.Eg får 15 attriute som eg trenger. Probleme er at queste er inni eit fjell. Noen som gidder å hjelpe meg med qoueste whisper me ingame :Izoren The Great Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå