Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEG GIR OPP!!! Det er jo komplett umulig å finne seg et bra team, enten det er i Tombs, Team Arena eller Competition Arena...Istad var jeg på et team som brukte 4.30 på å ta spøkelsene i tombs, og når vi var inne så var det en som sa press alt + f4 for bonus. 2 mindre på laget.

 

Vet ikke om jeg skal :lol: eller :cry:

Lenke til kommentar
JEG GIR OPP!!! Det er jo komplett umulig å finne seg et bra team, enten det er i Tombs, Team Arena eller Competition Arena...Istad var jeg på et team som brukte 4.30 på å ta spøkelsene i tombs, og når vi var inne så var det en som sa press alt + f4 for bonus. 2 mindre på laget.

 

Vet ikke om jeg skal :lol: eller :cry:

Hvem er så dumme at de går på det trikset? :roll:

Lenke til kommentar
tactic er mye bedre enn healing prayers ;)

tja, det kommer da helt an på :p

 

er du mo/w har du ikke bruk for no særlig i tac =P

seriøst, hva er det emd folk og slike bastante påstander?

 

Som en prot monk, kan en w med mye tactics være fint, siden de har mange fine shouts.

det var overhodet ikke ment som en slik påstand ;)

Lenke til kommentar
Har vel tjent godt og vel 10k faction og 40 fame i dag. Deilig å komme i teams som eier :p Kom til og med til HoH, men tapte mot koreanere.

Og hvem fant det gode teamet til deg?

 

Det var meg ja. Og hvem leavet slik at du kan spille og sa at jeg hadde en god guildie som kunne spille healer? Det var meg ja.

 

Men [ND] gjorde det bra i tombs i går, tok 5 på rappen, tapte på et gold map mot noen koreanere :( . Men vi spilte bra, det gjorde vi. Bare synd det var så mange som ikke kom!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...