Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Ja, det er det...

 

Det som er så stygt er at det er så langt... Begynnelsen er drit lett, det er etter at man har drept Dagnar at det vanskelige begynner... Så man må grinde det enkle på starten sinnsykt mange ganger, når det egentlig ikke er nødvendig å gjøre mer enn det siste kvarteret... Så ender man opp med å bruke 45-60 min på et mission og dø... Om og om igjen... Ikke gøy...

mange ganger er du oppe i? Er oppe i 38 forsøk på det jævla missionet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er det...

 

Det som er så stygt er at det er så langt... Begynnelsen er drit lett, det er etter at man har drept Dagnar at det vanskelige begynner... Så man må grinde det enkle på starten sinnsykt mange ganger, når det egentlig ikke er nødvendig å gjøre mer enn det siste kvarteret... Så ender man opp med å bruke 45-60 min på et mission og dø... Om og om igjen... Ikke gøy...

mange ganger er du oppe i? Er oppe i 38 forsøk på det jævla missionet!

Tok det på første forsøk jeg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ja, det er det...

 

Det som er så stygt er at det er så langt... Begynnelsen er drit lett, det er etter at man har drept Dagnar at det vanskelige begynner... Så man må grinde det enkle på starten sinnsykt mange ganger, når det egentlig ikke er nødvendig å gjøre mer enn det siste kvarteret... Så ender man opp med å bruke 45-60 min på et mission og dø... Om og om igjen... Ikke gøy...

mange ganger er du oppe i? Er oppe i 38 forsøk på det jævla missionet!

Tok det på første forsøk jeg :dontgetit:

Jeg og .. :p

Lenke til kommentar
jeg er W/E men skal prøve W/Mo.

men tenkte på i sta at jeg har jo brukt utrolig mye skill points på elementalist skills,så jeg kommer jo ikke til å få like mange Monk spells!

hva skal jeg gjøre?

når du bytter second class så blir de skill pointa du brukte frigjordt så du kan plassere de på nytt.

 

dessuten har du retibution points (24) som gir deg mulighet til å endre oppsettet av charen din som du ønsker. 1 redusering i 1 skill = 1 brukt ret. point

 

ret. pointa blir resat ved lvl up

Lenke til kommentar
tactic er mye bedre enn healing prayers ;)

tja, det kommer da helt an på :p

 

er du mo/w har du ikke bruk for no særlig i tac =P

Vis du er

W/Mo kan du bruker bonetti defense og og healing breeze(attriubte3, 4>>>>)

og smiting prayers tar mye dmg + axe eller hammer eller sword attack i tillegg.

og tactic har healing signet og to the limit er ikkje det perfekt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...