H4ngm4N Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Så lenge du ikke tar nigg nogg og fitt(insert here) [fittbra, fittstygg osv ] Så går det greit! DET ER JO MITT!!!1one (Nigg nogg kan gå og legge seg.) Lenke til kommentar
ObiLano Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 <Skrytemodus:"på"> Kom meg til Amnoon Oasis og er kun lv11, W/E. Og nei, har ikke fått løpehjelp. Gikk fra Temple of the ages med 7 hench og da jeg kom til Sanctum Kay ble ikke to av dem borte. Begynte på mission og hadde 8/6 party members (Noe jeg absolutt trengte da jeg akkurat hadde fått lv11.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har sett film av en level3 som tok doppelgangeren sin. Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 <Skrytemodus:"på">Kom meg til Amnoon Oasis og er kun lv11, W/E. Og nei, har ikke fått løpehjelp. Gikk fra Temple of the ages med 7 hench og da jeg kom til Sanctum Kay ble ikke to av dem borte. Begynte på mission og hadde 8/6 party members (Noe jeg absolutt trengte da jeg akkurat hadde fått lv11.) lol brukte sikkert 3-4 timer på å komme til ørkenen du Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har sett film av en level3 som tok doppelgangeren sin. Lenke plz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 http://www.guildwars.com/community/default.html Ligger en tråd på et av de forumene som er lenka til der. Happy hunting du som kjeder deg på jobb. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Det er nå PvP-Extreme uke. Gidder ikke å skrive noe så.. http://www.guildwars.com/events/pvpx/default.html Earn 5 times the faction awards for wins in high-level arenas and tournament play! Earn 2.5 times the faction awards for wins in guild-vs-guild play! This weekend only, gain full faction for guild-vs-guild victories, regardless of the period of time you've been a member of your guild. Edit- Det begynner 26august! Endret 23. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ahh, det er fordi jeg ikke har vært medlem like lenge at jeg alltid får mindre faction enn de andre i guilden... Så urettferdig. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det er nå PvP-Extreme uke. Gidder ikke å skrive noe så..http://www.guildwars.com/events/pvpx/default.html Earn 5 times the faction awards for wins in high-level arenas and tournament play! Earn 2.5 times the faction awards for wins in guild-vs-guild play! This weekend only, gain full faction for guild-vs-guild victories, regardless of the period of time you've been a member of your guild. Edit- Det begynner 26august! Nice! Da blir det å grinde faction-points i helgen Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ps: fant ut at du får ca 800Faction points for og vinne i en GvG kamp Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ps: fant ut at du får ca 800Faction points for og vinne i en GvG kamp det kommer an på nivået av de kjempende Guildene, og om du har vært i guilden mer eller mindre enn 2 uker Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) jeg får 330 faction for hver kamp vi vinner uansett.. Får sikkert mer etter verdt Endret 23. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Såg det ja når eg skulle logge inn skal nevne får Guild "mates" mine Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ps: fant ut at du får ca 800Faction points for og vinne i en GvG kamp det kommer an på nivået av de kjempende Guildene, og om du har vært i guilden mer eller mindre enn 2 uker Tror han mente etter 26. da alle får max faction. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ps: fant ut at du får ca 800Faction points for og vinne i en GvG kamp det kommer an på nivået av de kjempende Guildene, og om du har vært i guilden mer eller mindre enn 2 uker Tror han mente etter 26. da alle får max faction. kommer fortsatt an på det jeg sa Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei baler med eit viktig quest. Eg får 15 attriute som eg trenger. Probleme er at queste er inni eit fjell. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei baler med eit viktig quest.Eg får 15 attriute som eg trenger. Probleme er at queste er inni eit fjell. Han står oppi fjellsida, ikke inni fjellet. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) FAEN!!!! Var sinnsykt nære å greie horemissionet over alle, Thunderhead Keep, så blir jeg disca! ARGH!!! Edit: Og nå får jeg ikke connecta heller... Sikkert noe galt med serveren. Endret 25. august 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 FAEN!!!! Var sinnsykt nære å greie horemissionet over alle, Thunderhead Keep, så blir jeg disca! ARGH!!! Edit: Og nå får jeg ikke connecta heller... Sikkert noe galt med serveren. Er det der du skal forsvare fortet? Sånn har skjedd med meg et par ganger også. :| Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ja, det er det... Det som er så stygt er at det er så langt... Begynnelsen er drit lett, det er etter at man har drept Dagnar at det vanskelige begynner... Så man må grinde det enkle på starten sinnsykt mange ganger, når det egentlig ikke er nødvendig å gjøre mer enn det siste kvarteret... Så ender man opp med å bruke 45-60 min på et mission og dø... Om og om igjen... Ikke gøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå