Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Er du monk som primary eller secondary, er det altfor enkelt å ta doppeltganger. Ta med healing breeze, fordi denne bruker ikke DG (sikkert bug). Ta også med andre ubrukelige skills som gjør at enchantments varer lenger eller andre som tar tid å aktivere, men ikke er til noe nytte for han. Et par dmg-skills helt på slutten av baren, og du tar han på null komma svisj.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du monk som primary eller secondary, er det altfor enkelt å ta doppeltganger. Ta med healing breeze, fordi denne bruker ikke DG (sikkert bug). Ta også med andre ubrukelige skills som gjør at enchantments varer lenger eller andre som tar tid å aktivere, men ikke er til noe nytte for han. Et par dmg-skills helt på slutten av baren, og du tar han på null komma svisj.

Stemte ikke helt for meg i hvert fall.

 

Jeg var Monk/Necro når jeg skulle ta doppelgangern min, og tok kun med meg healing breeze inn først. Det som skjedde, utrolig nok, var at han tok opp en bue, og skjøt meg i hjel på bare noen få piler. Helt sjukt.

 

Måtte en del søking rundt på diverse forums til før jeg endelig fant noen med samme problemet som meg, og etter å ha løpt rundt på nye plasser for skills jeg trengte, tok jeg han da endelig. :wee:

 

 

Så.. han er ikke like lett bestandig. :)

Lenke til kommentar
Er du monk som primary eller secondary, er det altfor enkelt å ta doppeltganger. Ta med healing breeze, fordi denne bruker ikke DG (sikkert bug). Ta også med andre ubrukelige skills som gjør at enchantments varer lenger eller andre som tar tid å aktivere, men ikke er til noe nytte for han. Et par dmg-skills helt på slutten av baren, og du tar han på null komma svisj.

Stemte ikke helt for meg i hvert fall.

 

Jeg var Monk/Necro når jeg skulle ta doppelgangern min, og tok kun med meg healing breeze inn først. Det som skjedde, utrolig nok, var at han tok opp en bue, og skjøt meg i hjel på bare noen få piler. Helt sjukt.

 

Måtte en del søking rundt på diverse forums til før jeg endelig fant noen med samme problemet som meg, og etter å ha løpt rundt på nye plasser for skills jeg trengte, tok jeg han da endelig. :wee:

 

 

Så.. han er ikke like lett bestandig. :)

Skjønner hvordan du har hatt det ;)

 

Tok han i dag, hade bare med meg Healing Breeze og Retribution(staves kanskje ikke sånn). Han bare sto med buen og til slutt døde han. Surt at det var så lett :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg sendte ArenaNet en tilbakemelding om Thirsty River, som nå er blitt mye mer vanskelig enn før. Her kommer mailen:

 

Hello!

 

I want to tell you somthing about the Thirsty River mission. After severeal updates, I think it's too difficult to complete. I have completed it with my two other chars, and I have now tried 20 times with my new char, and it's impossible. I have talked too many people in Thirsty River, and everybody agrees when I ask if it's to hard to complete. Why have you done this mission soo difficult? It's a nightmare to play a mission 20+ times. Please, tell me why you have done this and please do something about it. I hope I get an answer from you guys. ArenaNet does a great job! Last time i sent a mail I got an answer in 20 minutes.

 

Greetings, [NavnetMitt]

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hello [NavnetMitt],

 

Thanks for contacting the Guild Wars customer support team with your feedback. We always appreciate hearing from our players. The Guild Wars development team is continually making changes to improve the game and looks at your feedback very closely to make this happen.

 

Please note that in addition to writing us, you should always feel free to post your constructive opinions/feedback/suggestions on any of the numerous Guild Wars message board ( http://www.guildwars.com/community/default.html#forums ), where your fellow players and the dev team will be able to view them first hand. Thanks again!

 

Please feel free to contact the support team again if you encounter any other problems.

 

Regards,

 

GM Trent

 

NCsoft Europe

Guild Wars Customer Support

http://www.guildwars.com

Lenke til kommentar

Klarte det på første forsøk. Så ingen forskjell, var kanskje også lettere nå enn første gang jeg gjorde det. Kan være at jeg fikk en god gruppe, men det synes jeg ikke. En aggroet begge lagene samtidig på det andre scenarioet, men vi klarte oss likevel. Monken var ikke så veldig god heller, healet nesten aldri :ermm:

 

EDIT: Sier ikke dette for å skryte eller noe. Må bare si at det ikke har blitt så innmari mye vanskeligere (igjen, kan være jeg var heldig).

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
Ja, gull armors selger jeg for 5K hver, uidentifisert. Masse penge! >__<

 

 

(Hvet ikke hva jeg skal kjøpe med dem. :(

 

kansje 15K aromor til monken min :hmm:

Argh finner ikke en dritt jeg i Iron Horse Mines :ohmy:

 

Starter du fra Ice Tooth Cave? Og er det en spesiell plass monsters dropper bra, eller er det i hele regionen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...