Adversary Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kjøpte 2 Superior vigor for 40K hver og en til Grundig... Hamstra og Superior monk runes til monken min. Er det sant at Ecto var nede i 300g?! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Superior Vigor lå rundt 40k leeenge før prisen gikk opp til 80k-90k. Jeg kjøpte en drøss minor elementalist fire rune til 120 g for en stund siden. Nå går de for ~800-1000 på spillermarkedet. Endret 12. august 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Snuste på Hall of Heroes i går! Fire stykk fra nyoppstartet guild på kosetur i Tomb med 4 random spillere. Vi kom oss til courtyard Var moro, gitt.. Litt synd vi møtte på Dynasty Warriors Hihi, jeg kjenner en i DW! Lenke til kommentar
Binary Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Bare jeg som hamstra runer i dag når det var en liten markedskrakk? ^^ Fylte inventory med superior monk runer og superior vigor, pluss noen ranger-runer til rangeren min! Kjøpte også noe black dye til en rimelig penge Var noen i guildet mitt som hamstra litt. Jeg var "uheldigvis" midt i Hell's Precipe mission da det skjedde. Oppdraget tar jeg så sinnsykt lang tid og prisene var vel normale igjen da jeg kom ut (Klarte missionet da med 5 stk på slutten, så jeg skal ikke klage) Fra guildwars.com: Update – Thursday, August 11 * Improved traders so that they maintain more stable prices and closer spreads between buy and sell prices. * Improved traders so that traders from all regions (America, Europe, and Korea) now buy and sell from the same stock and charge the same prices. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hele driten var vel reseta...ALT til 100 gold... Prisene var på vei opp mot de normale da jeg fikk vite det, men jeg var nesten framme i Dunes of Despair med Henchies så jeg gadd ikke stikke til en by for å hamstre. Kom meg ikke fram heller Lenke til kommentar
brd Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) endli oppi lvl 20 med warrioren min men eg gjorde ein feil nå har eg 6 axe mastery 13 swordmanship også kjøpte ein rune som gjorde swordmanship 3+attriubte -50 health . og nå går det ikkje an å skifte det slik det var noen forklare hvordan eg gjør det? Endret 12. august 2005 av izoren Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Du kan "skrive over" runer med en annen. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Smell på en liten vigor, du Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) gjort det men går det an flytte på attriubte Feks: eg har 6 i axe mastery men flytte di til tac. Men det går ikkje, noen som veit kva som er gale? Endret 13. august 2005 av izoren Lenke til kommentar
OleR Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Du må ha "attribute refund" points. Du får et attribute refund point per 250 XP opptill max 24. Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) hvor er tempel of age (i tombs?) kan bare pvp unlock skill kan ikkje pve karakter min unlocke elite skill? Endret 13. august 2005 av izoren Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Temle of ages ligger vest for beetletun. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 hvor er tempel of age (i tombs?)kan bare pvp unlock skill kan ikkje pve karakter min unlocke elite skill? Du unlocker alle skills med PvE-char's, hvis det var det du mente. Elite skills skaffer du bl.a med skill capture, som er en egen skill. Når du "fanger" et nytt skill blir skill capture skrevet over. Du kan kun bruke skill capture på bosser med din egen profession (primary og secondary). Mulig det var en del unødvendig info her, da jeg ikke forsto helt hva du mente. Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 En liten ting jeg lurte på, har fått en del ganger nå at jeg har unlocket en ny rune. Gjerne en Ranger rune selv om jeg spiller Necro, er dette da en rune for en pvp char jeg kan lage eller? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 En liten ting jeg lurte på, har fått en del ganger nå at jeg har unlocket en ny rune. Gjerne en Ranger rune selv om jeg spiller Necro, er dette da en rune for en pvp char jeg kan lage eller? korrekt Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 En venn som jeg møtte i Gw sa i Lions dis.1 at jeg gav bort 16 Sigils! når alle hadde hørt det skiftet han til dis2... Etter det skrev jeg "Elethain Of Dimholt is giving away 1000Platinum, he'll stop playing" Det var ikke de eneste pmene jeg fikk.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hva kan man bruke ectoplasm til? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Crafte stygg, dyr armor til selv opptatte folk. Edit: har litt lyst på hjelmen. men warior er no herk uansett Endret 16. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Den aller dyreste Elementalist-armoren trenger iallefall noen Ectos når den skal lages Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hm. Jeg og mini me sitter fast på Thirsty River. Jeg har tatt det missionet der veldig enkelt før, men nå er det nesten umlig å få til. Hva er skjedd? Noen som vet om noen gode strategier for å få løst det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå