SGE7000 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg skulle kjøpe GW i dag, men du kan jo bare gjette omd e var utsolgt. hvis det ikke er så viktig for deg ¨ha "boksen", kan du laste ned klienten fra guildwars.com, og kjøpe key på www.plaync.com Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da er jeg med i Nordic Darkness. [WoH] ble for dødt for meg. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg og ... kolapsa etter at SGE7000 quitta Endret 8. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tjaa, hadde vel nesten kolapset før det og. Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tjaa, hadde vel nesten kolapset før det og. så du lever? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg skulle kjøpe GW i dag, men du kan jo bare gjette omd e var utsolgt. hvis det ikke er så viktig for deg ¨ha "boksen", kan du laste ned klienten fra guildwars.com, og kjøpe key på www.plaync.com Tjaa..enklere med boksen. kjøper det senere i dag eller i morra uansett Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Her kan dere se en liten film av summer update. Ser digg ut. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gleder meg.....! Noen som sende in forslag til brand the boss contest? Jeg sendte inn men tørr ikke å si det Tåpelig navn. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Her kan dere se en liten film av summer update. Ser digg ut. *laste ned* Edit: Endret 9. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Brand the Bosses: Gunnar Phoenixfire Litt søkt, men, men Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Brand-the-Bosses ranger-forslag: Melran Arrowfist Lenke til kommentar
smbadger Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Snuste på Hall of Heroes i går! Fire stykk fra nyoppstartet guild på kosetur i Tomb med 4 random spillere. Vi kom oss til courtyard Var moro, gitt.. Litt synd vi møtte på Dynasty Warriors Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 kosli^^ Da har eg joinet ein ny Guild Og er officer og er lurer litt på kva oppgave har ein officer i ein guild? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Sette opp en announsment når det skjer noe og kicke\invitere folk. Lenke til kommentar
smbadger Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Mens vi er inne på dette med nye guilder osv... Noen som har lyst til å være med på å føre FoR opp på toppen av GuildLadder'n? (Vi er veldig få for øyeblikket) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe, Ringsaker, stilig. Vi er to medlemmer i Nordic Darkness som er fra hamar. hvis dere vil, kan dere gått få en try out og bli med, men vi trenger IKKE warriors Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Etter tre dager med litt intens spilling har monken min gått fra lvl 1 til lvl 20. Lenke til kommentar
smbadger Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe, Ringsaker, stilig. Vi er to medlemmer i Nordic Darkness som er fra hamar. hvis dere vil, kan dere gått få en try out og bli med, men vi trenger IKKE warriors Det hadde vært gøy, men jeg tror nok jeg holder meg til FoR. Har netopp kjøpt Guild Hall og det ville vært litt dumt å gå fra guilden nå.. Siden jeg betalte 1/3 av hallen Dere er selvfølgelig også velkomne i FoR... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe, Ringsaker, stilig. Vi er to medlemmer i Nordic Darkness som er fra hamar. hvis dere vil, kan dere gått få en try out og bli med, men vi trenger IKKE warriors Det hadde vært gøy, men jeg tror nok jeg holder meg til FoR. Har netopp kjøpt Guild Hall og det ville vært litt dumt å gå fra guilden nå.. Siden jeg betalte 1/3 av hallen Dere er selvfølgelig også velkomne i FoR... Dere er velkomne i ND og (Men ikke wariors!) Lenke til kommentar
Flames Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Bare jeg som hamstra runer i dag når det var en liten markedskrakk? ^^ Fylte inventory med superior monk runer og superior vigor, pluss noen ranger-runer til rangeren min! Kjøpte også noe black dye til en rimelig penge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå