Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

De vanskelige missionene er i helvete; RoF, Abaddons Mouth og Hells Precipice. Ikke fordi missionene er så ekstremt vanskelig, men fordi antallet spillere der er ganske så lavt. Når jeg holdt på der var 10 stk ekstremt mange, du var altså heldig hvis du kom deg på ett lag... Og da kan man jo tenke seg hva som var vanlig midt i missionet, jo "LEAVERS"... Når jeg fullførte Ring Of Fire så var vi fem igjen på laget og vi slet oss rimelig sakte gjennom siste delen.

 

En av leaverene var en av typisk warrior som trodde at mending gjør ham udødelig! Så han gikk til angrep på 3 mursaat bosser og masse annet alene! Han døde, og stakk fordi det tok oss for lang tid å drepe oss vei...

Ps. Påstår ikke at alle warriors er sånn, bare at mange egentlig ikke er noe særlig realistisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en ting jeg ikke liker, dette er litt offtopic er folk som sier at GW suger, men ikke har noe mening eller noe.

 

har en kamerat som sier at WOW er bedre enn guildwars, men det kommer ingen grunn til hvorfor.

 

det syns jeg er teit at folk bare sier dritt når dem egentlig kan holde kjeft og holde sine egne meninger for seg selv.

Lenke til kommentar
Heh, de verste å heale er uten tvil Ele's IMO. De lar W få aggro, og så går de inn med AoEs O.l. Nei å nei, Eles er klart de værste til å gå inn i grupper og få mye skade....

Det eksisterer en del av de også, men veldig mange warriors er hensynsløse mot elementalister og monker som er meget avhengig av energi... Etter en kamp så fortsetter warriors til neste gruppe uten å tenke på at eles og monks trenger energi.

Lenke til kommentar
Heh, de verste å heale er uten tvil Ele's IMO. De lar W få aggro, og så går de inn med AoEs O.l. Nei å nei, Eles er klart de værste til å gå inn i grupper og få mye skade....

Det eksisterer en del av de også, men veldig mange warriors er hensynsløse mot elementalister og monker som er meget avhengig av energi... Etter en kamp så fortsetter warriors til neste gruppe uten å tenke på at eles og monks trenger energi.

Grunnen til at jeg oftere og oftere gjør missions med hench. De focuser på called target, Alesia er bedre den vanllige monk på gata. Warriorene er dårlige, men de trekker aggro på seg greit!

Lenke til kommentar
Jeg fant en major vigor rune og en superior vigor rune på missionet i Sanctum Cay. (Jeg antar at dette var sjiitflaks.) Jeg salvaget dem ut av armoren, men har ikke identifisert dem enda. Jeg hører at man må ha uidentifiserte runes for å bruke på sin PvP-spiller. (Noe jeg synes er rart, siden jeg mener jeg hadde tilgang til mine identifiserte runes når jeg prøvde PvP.) Men, uansett, hvor mye kan jeg få for disse?

 

(Helt greit om noen forklarer det med uidentifiserte runes og PvP, også)

 

:)

Du må ID'e runene for å unlocke de i PvP, derfor må de være un-ID'et for at du kan unlocke de. Det hjelper ikke med un-ID'et rune, den kan du ikke bruke til noe, utenom å unlocke den og så bruke den. Du kan selge un-ID'et (det der hørtes helt rart ut) sup. vigor for mer enn ID'et, men da får ikke du unlocket den i PvP, hvis du ikke har unlocket den fra før.

 

EDIT: Du får vel rundt en 40k for en sup. vigor. Prisene går veldig mye opp og ned, så se hos rune traderen før du selger, så tar du noe mindre for den enn hva traderen selger for.

 

EDIT2: Ja, alle om finner sup. vigor eller sup. abs. har sjiitflaks. Gullhår et visst sted.

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
Noen som har peilig på når første GW Expansion kommer???

Det kommer ut en gratis expansion no i august, "Free summer update". Riktig nok litt liten då ;)

Ellers så antar ArenaNet at det kommer ut en expansion i første halvår av 06.

Endret av MapSter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...