Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mange som har problemer med Elona Reach? Jeg kommer alltid på ett eller annet lag der noen dør og quiter. Utrolig irrierende. Evt løper vedkommende frem og tiltrekker seg alt for mange fiender. Jeg har prøvd det oppdraget nærmere 15 ganger men uten hell, og begynner å bli drit lei. Noen tips?

 

Me/N20

Lenke til kommentar
Er det mange som har problemer med Elona Reach? Jeg kommer alltid på ett eller annet lag der noen dør og quiter. Utrolig irrierende. Evt løper vedkommende frem og tiltrekker seg alt for mange fiender. Jeg har prøvd det oppdraget nærmere 15 ganger men uten hell, og begynner å bli drit lei. Noen tips?

 

Me/N20

Prøv å ta den easy veien først. Og lure dem i små grupper. Jeg kan sikkert hjelpe deg med den. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg fant en major vigor rune og en superior vigor rune på missionet i Sanctum Cay. (Jeg antar at dette var sjiitflaks.) Jeg salvaget dem ut av armoren, men har ikke identifisert dem enda. Jeg hører at man må ha uidentifiserte runes for å bruke på sin PvP-spiller. (Noe jeg synes er rart, siden jeg mener jeg hadde tilgang til mine identifiserte runes når jeg prøvde PvP.) Men, uansett, hvor mye kan jeg få for disse?

 

(Helt greit om noen forklarer det med uidentifiserte runes og PvP, også)

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...