OleR Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 *vekke liv i tråden igjen* For 2 dager siden hadde jeg 40k i storage. Nå har jeg 130k i storage. Noen som kan slå den? Fikk 8 sigils på en natt for lenge siden når de solgte for rundt 80K per. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) *slett* Endret 19. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har et spørsmål her: Hvis man bruker Signet of Capture til å stjele et skill, kan man equippe Signet of Capture når man kommer til en by igjen? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har et spørsmål her: Hvis man bruker Signet of Capture til å stjele et skill, kan man equippe Signet of Capture når man kommer til en by igjen? trur ikke det nei. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvor kan man få tak i Signet of Capture igjen da? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kjøp Signet of Capture fra en som selger skills i Lions Arch eller Henge of Denravi, husker ikke helt navnet. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, jeg fikk den i Lions Arch. Må altså kjøpe den der på nytt..ok takk Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du kan kjøpe den hos alle skilltrainers etter LA. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Etter litt fighting i tombs i går kveld/natt fikk jeg endelig Rank 1 da er det bare å fortsette til jeg får rank 2, og så rank 3 med en nice emote Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Etter litt fighting i tombs i går kveld/natt fikk jeg endelig Rank 1 da er det bare å fortsette til jeg får rank 2, og så rank 3 med en nice emote Grats. =P Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er det mange som har problemer med Elona Reach? Jeg kommer alltid på ett eller annet lag der noen dør og quiter. Utrolig irrierende. Evt løper vedkommende frem og tiltrekker seg alt for mange fiender. Jeg har prøvd det oppdraget nærmere 15 ganger men uten hell, og begynner å bli drit lei. Noen tips? Me/N20 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er det mange som har problemer med Elona Reach? Jeg kommer alltid på ett eller annet lag der noen dør og quiter. Utrolig irrierende. Evt løper vedkommende frem og tiltrekker seg alt for mange fiender. Jeg har prøvd det oppdraget nærmere 15 ganger men uten hell, og begynner å bli drit lei. Noen tips? Me/N20 Prøv å ta den easy veien først. Og lure dem i små grupper. Jeg kan sikkert hjelpe deg med den. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Fant en Rune of Superior Vigor idag Da ble det de resterende Plate Mail-delene ... Og litt til overs Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 I dag har det seriøst bare vært lagg. Er ikke no moro å spille med sånn lagg. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har vært ekstremt ustabile servere den siste uka... Send en mail til ArenaNet om det, men jeg har på følelsen at de er klar over problemet allerede Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Heh ja. Men faen, asså, thunderhead keep er et stygt mission. ARHG!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Heh ja. Men faen, asså, thunderhead keep er et stygt mission. ARHG!!! Kan skrive under på den. Er der selv nå. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Heh ja. Men faen, asså, thunderhead keep er et stygt mission. ARHG!!! Å nei da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg fant en major vigor rune og en superior vigor rune på missionet i Sanctum Cay. (Jeg antar at dette var sjiitflaks.) Jeg salvaget dem ut av armoren, men har ikke identifisert dem enda. Jeg hører at man må ha uidentifiserte runes for å bruke på sin PvP-spiller. (Noe jeg synes er rart, siden jeg mener jeg hadde tilgang til mine identifiserte runes når jeg prøvde PvP.) Men, uansett, hvor mye kan jeg få for disse? (Helt greit om noen forklarer det med uidentifiserte runes og PvP, også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå