Invisigoth Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Så for å "åpne" nye byer må du først ta den lange veien med bena? Har jeg forstått det riktig da? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Så for å "åpne" nye byer må du først ta den lange veien med bena?Har jeg forstått det riktig da? mer eller mindre - missions frakter deg til de fleste stedene og det er et par steder hvor du blir teleportert relativt lange strekninger, så du ikke går hele veien. Kort fortalt: for å reise til et sted via kartet, må du ha vært der en gang før. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja, men i de aller fleste tilfellene så er det jo quests eller missions som bringer deg dit da Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja, så det er aldri noe sånn: "åh, nå må jeg gå helt dit...." Det er storylinen som følger deg videre. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Noen som vet hvor den andre questen som gir deg 15 attribute points er? (Har gjort den nede i ørkenen.) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jepp! Du må gjøre en av "bytte secondprofession questene" i ørkenen, for så å ta å snakke med ei kjerring i droknars forge som gir deg questen Edit: Jeg må ha noen og gjøre den med Endret 12. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 så mn MÅ bytte profession? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg har gjort begge attribute-questene, og jeg har aldri byttet second prof. Har bare snakket med de folkene som gir deg de, ikke gjort dem. Endret 12. juli 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Nei, hun spør etter på om du vil bytte etter du har gjort questen, og da svarere du nei etter det snakker du med ei kjerring i Droknars Forge som gir deg attribute questen. Endret 12. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg kan bli med deg jeg mini me Må bare få gjort den secundary questen da... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Finnes det en GW walkthrough som kan kjøpes i butikkene? Leita litt etter en, uten å finne noe. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Walkthroug? En slags manual elns? Nei. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jaja, i morra skal jeg og mini me kicke ass på det siste missionet. Gleder meg. Lenge siden jeg og mini me har rocka gata nå ja. Har savnet det faktisk. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Grundig@ Jeg gleder meg syykt, men vil ikke ta sjansen på å sovne menst vi banker Herr Lich H4ngm4n@ Jo tror jeg har sett det på nettet www.google.com Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Walkthroug? En slags manual elns? Nei. Men det finnes en offisiell GW guide.. Prima Guide Available The Guild Wars Official Game Guide, by Prima Publishing, is on shelves now. You can find it just about anywhere games are sold, and there are several online sources, as well. Fant det nesten på bunnen av www.guildwars.com Her er informasjonen om strategiguiden fra EBgames.com Endret 13. juli 2005 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Takk, takk. Kanskje de selger den på EB Games her i Norge og da.. Endret 13. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Takk, takk. Kanskje de selger den på EB Games her i Norge og da.. Fullt mulig, var derfor jeg valgte ebgames.com... Forhåpentligvis har de, noenlunde, samme vareutvalg selv om de ikke har en oversikt på nettet.... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg og mini me har nå fullført det aller siste missionet i Guild Wars. Først prøvde vi med et ganske shabby team. Det resulterte enkelt og greit i at vi ikke klarte oppdraget. Så testet vi en gang til, denne gangen med 3 monker og varierte yrker, og fikk det til. Deilig å endelig ha gjort unna det siste missionet. Nå har jeg veldig lyst til å tjene opp masse penger. Jeg har kun 30k i storaget, og det er for lite, synes jeg. Før hadde jeg mye mer, men har sløst bort en del. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan tjene mye penger raskt? Kom gjerne med tips til gode farming-steder. Hadde vært kjempe snilt av dere. Er jo tross alt ikke så mye annet jeg kan gjøre når jeg har rundet spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå