Grundig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vært på hyttetyr, mini me. Beklager at jeg ikke fikk skrevet noe på forumet vårt. Jeg lover å komme sterkt tilbake både i spillet og på TS etter at jeg har vært på hytta og i Spania. Love you guys. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Yoyo,LordZyfeX. Hvis du trenger en good monk i ørkenen så er det bare å sende whisper. ^^ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hehe, jaja, nå skal det sies at jeg er monk jeg også, men det skal jeg gjøre!! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hehe, jaja, nå skal det sies at jeg er monk jeg også, men det skal jeg gjøre!! Oh.. Ok da. Men 2 er bedre en 1. Jeg kan jo også bruke warrioren min, Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Så fint at noen "svarte" på spm mitt. Ser ikke helt poenget Er jo bare å slette PvP-monken din, så kan du lage nye PvP-characters der når du vil. Å lage monken din på nytt tar jo 3 min. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor lang tid tar det å bli lvl 20? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Overkant av 70 tmer tror jeg at jeg har hørt. Lenke til kommentar
norseson Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Kvar kan eg finne Betre armor enn 50? Og Veit noken ein bra måte å tjene pengar på, uten om å selle dyes? Edit: Unlocked Rune of........... Dette er ein armor, korleis lagar eg den til Rune? Endret 5. juli 2005 av norseson Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du tar identification kit på armoren, så tar du og salvager den med expert salvage kit. Voila rune! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Så fint at noen "svarte" på spm mitt. Ser ikke helt poenget Er jo bare å slette PvP-monken din, så kan du lage nye PvP-characters der når du vil. Å lage monken din på nytt tar jo 3 min. Les det jeg skreiv en gang til. Man kan ha bare fire char på start meny`en! Hvis jeg mekker en elementer så har jeg ikke no PvP char. Og jeg vill ikke slette dem andre char mine. Endret 5. juli 2005 av elfag Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hva er max% på Furious sword hilit? (doubble adrenaline on hit) 20%? Edit: Og hva kan jeg kjøpe den for? Endret 5. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Noen som vet hva som dropper shriveled eyes? Jeg er eventuelt interessert å kjøpe Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du får dem av sånne små "kaktus dyr", husker ikke hva de heter, noe med kaktus ihvertfall.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Heihei allesammen... Har nytt en uke med 1337 i postcount, men nå er jeg tilbake! Grundig: Good to have you back niXon^^: Jeg har noen shriveled eyes om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Shriveld eyes; Hva er de til? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det er vanlige items, det er noen collectors som tar imot dem mot armor. De kan også bli salvaga, men man får ikke noe bra ut av dem. Da er det bedre å bytte med en collector. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Fant ut det da ^^ Lurte på hva du fikk fex. Ringmail Leggings armor 80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå