Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Bruker denne 1337-ende posten min til å si at idag så lagde jeg meg min andre RPG char. Hun er Mesmer/Ranger...

 

Jeg skal få hun opp på lvl 20, og da skal jeg fokusere på å stoppe monken til motstanderene i a heale dem.. Når monken er død (noe den fort blir når den ikke får healt seg selv) så er det tanken sin tur... Empathy er sinnsykt genial mot warriors. Jeg kommer til å irritere vettet av dem :green: ...

 

Og for de som ikke skjønte det, jeg skal gå Domination Magic og Fast Casting..

 

Men nå skal jeg trekke meg vekk fra foraene med postcount og nyte 1337-tilværelsen min. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, endelig hjemme, nå er jeg klar for Guild Wars igjen. Er vel snart ferdig med området rundt Kryta, som jeg kaller Tyrkia, siden det ligner. (Geografisk).

 

Når jeg er ferdig med storyen skal jeg lage en Warrior/Necromancer, og så en Ele/Ranger. Slik at jeg får unlocka alle skills raskest mulig. *Glede emg sykt til å spille PvP på ordentlig! Spesielt med den nye måten å unlocke spells til PvP avatarer. GvG kamper ftw nå WoH?

Lenke til kommentar

Å! Har så lyst på å begynne på Elementer når jeg er ferdig med monken min. Men det som er probs da. Er at jeg har 3 char med monken min i lvl 20 og warrior/Monk min er jeg ferdig med(stroy) og Ranger/Nec er jeg ferdig med(story) så er jeg snart ferdig med monken min. Men så kan du jo bare ha 4 char i start menyen.(der du velger char får du stikker inn på spillet) og den siste char er monken min i PvP.

 

Men hvis jeg skal begynne på Elementer, så må jeg slette PvP char min. Jeg vill ikke sletta de andre char mine. no way. Vill jo spille PvP og. Men så er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre!?

 

Noen tips? :hmm:

 

MvH; Steffen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...