Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag kom det. "Error=10."  :shrug: . Arrgg. Den gjør sånn at du ikke kan teleportere deg til forskjellige byer.

Noen andre som fikk det?

Eg fikk det, funka ikkje å teleportere seg. Men det gjekk over etter 10 min eller noko sånt.

Lenke til kommentar
Har noko av dykk opplevd at bakken plutseleg blir kvit, og det byrjar å lagge??

Har skjedd med meg sånn 3 gongar, vetkj om det er pcen :hmm:

Det har aldri skjedd meg. Bug eller grafikk prob.

Guild Wars hopper ikke ut mere nå. :innocent: .

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innromme at jeg har gått en smule lei av Guild Wars nå. Etter 150 timer med spilling begynner jeg å bli ganske "mettet". Jeg håper dette er noe som gir seg over tid, ettersom jeg er med i en knall guild. En av grunnene til at jeg har gått lei er dette med farming. Arena.net har gjort slik at det nesten er umulig å farme. Dere som har spillet vet jo om dette. Hm, ikke gøy å gå lei et så flott spill :(

Lenke til kommentar

Ja, tankene mine går til de som er ferdig med storylinen... Hva skal de liksom ta seg til? Vi får håpe det ikke tar alt for lang tid til neste expansion da..

Men imens kan du jo øve deg på PvP?? Kanskje få igang en GvG snart også så som vi byner å bli en del i guilden på lvl 20!

Lenke til kommentar
Jeg må ærlig innromme at jeg har gått en smule lei av Guild Wars nå. Etter 150 timer med spilling begynner jeg å bli ganske "mettet". Jeg håper dette er noe som gir seg over tid, ettersom jeg er med i en knall guild. En av grunnene til at jeg har gått lei er dette med farming. Arena.net har gjort slik at det nesten er umulig å farme. Dere som har spillet vet jo om dette. Hm, ikke gøy å gå lei et så flott spill :(

Var en periode jeg var lei også, men det kom seg igjen!

Spiller bare ikke like mye som før, men det er vel bra på en måte, også :)

Mye mer tid til å "Administrere" guilden

Dessuten - du kan jo logge inn for å chatte med guildies? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...