Stifi Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det eneste jeg ikke liker med Guild Wars, er den laggingen." Arrrgg" Begynner med at spillet stopper helt i 1 min. Så hopper det ut. . Så kommer det en melding: "Error=7 kan ikke connecte Guild wars". Elns Noen andre som får det? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 ikke jeg hva linje har du ? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kan tenke meg at brannmur eller evt. linje kan være problemet! Lag en tråd om det du, og evt. send en mail til arena.net Har selv aldri problemer med lagging! Eneste gangen var den ene gangen de hadde serverne nede i to timer til maintenance - da var det rimelig mye lag på America-realm, men Europe (hvor jeg spiller nå) var helt stabil Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 ikke jeg hva linje har du ? Telenor/ 728 kbit/s. . Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Burde da være nok det da. Jeg kjørte på 512kb/s en stund uten problem. Kansje det er brannmur som fucker da eller? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Burde da være nok det da. Jeg kjørte på 512kb/s en stund uten problem. Kansje det er brannmur som fucker da eller? Neppe om det er det. Kan være msn elns. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 har samme problemet jeg og.. Utrolig irriterende.. Har 1mbit linje. Den laggingen og utloggingen som har hindret meg i å spille på 2 døgn Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Burde da være nok det da. Jeg kjørte på 512kb/s en stund uten problem. Kansje det er brannmur som fucker da eller? Neppe om det er det. Kan være msn elns. Msn drar jo nesten ikke linje Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 vis du begyner på ein karakter (feks mesmer) får du andre qouest mission enn feks warrior da? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Du får noen, men de fleste quest funker for alle. MEn akkurat som monk trainers, ikke har quest til warriors osv. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Ahh, fant armoren Hvor er han/hun, og hva samler han/hun på? Har alt ringmail +71 nå, utenom leggings. Ascalon leggings er så stygt. EDIT: Vet der er en utenfor Sanctum Cay som har leggings, men vanskelig å finne glowing hearts. Et ganske langt stykke inne i The Falls, utenfor Ventari's Refuge, er det en collector som samler på Jungle Troll Tusks. Han gir deg leggings. (Necromancer armoren jeg fikk ga +51 armor, vet ikke om det er anderledes for andre professions.) Edit: Elfag: Det kan være at linjen din er ustabil.. Jeg har også Telenor og det hender at det lagger som et helvette. Men heldigvis ikke så ofte da. Endret 17. juni 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Burde da være nok det da. Jeg kjørte på 512kb/s en stund uten problem. Kansje det er brannmur som fucker da eller? Neppe om det er det. Kan være msn elns. Msn drar jo nesten ikke linje Sant det. Men det er ikke brannmur som gjør det. Jeg bruker et porgram som heter NetLimiter. Der kan jeg se hva som bruker mest mye ressurser fra pcen. Og brannmuren ligger på: Overfall/ 0.01. Det er nesten ingne ting. Så det er ikke den. Hva kan det være da!?. Endret 17. juni 2005 av elfag Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det vi mener med brannmur, er ikke at den bruker internetten din, men at den blokker "pakker" (informasjon). Prøvd å deaktivere den? Prøv det. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det vi mener med brannmur, er ikke at den bruker internetten din, men at den blokker "pakker" (informasjon). Prøvd å deaktivere den? Prøv det. Kan jo prøve det. Men er litt usikker på hvordan jeg deaktivere den? Er det : "Stopp sanntidssøking"!? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 har prøvd å fjerne firewall jeg og. men det flipper. Men har ikke prøvd i dag. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Rask mini guide: Du bruker tydeligvis norton antivirus. Har du også norton firewall, bildet i system trayet er her en liten jordklode eller noe. Høyreklikk der og deaktiver. Hvis du ikke har software firewall, har du kanskje router? Hvis dere har rotuer, gjør dere slik: startmeny-->kjør-->skriv: cmd i vinduet som dukker opp, skriver du: ipconfig --> standard gateway: X.X.X.X -->Skriv ned tallene, og skriv i din nettleser http://x.x.x.x (X er da nummerne som sto, med punktum.) Og på siden som da dukker opp, logger du inn (typisk passord og brukernavn er: admin og 1234) Et sted der er det sikkert noe som heter firewall, prøv å deaktiver denne. Håper det kan hjelpe deg! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 1: har ikke norton antivirus. har heller ikke norton firewall. Og ikkje software firewall ikkje router ikkje en dritt det begynte for noen dager siden hos meg. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hm, kanskje det er spyware/malware? eller virus? Sjekk det. Og send en mail til support. Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 . Så kommer det en melding: "Error=7 kan ikke connecte Guild wars". Elns Noen andre som får det? Jeg har samme problemet. Bruker Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå