Adversary Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen som selger en bra staff? Trenger virkelig en. [Lila] Insigthful Inscribed Staff of Pruning Domination Magic- 9 Energy + 10 Chaos Dmg. 11-21 Improves Skill Recharge using Earth Magic (13%) Energy + 2 Dmg. 14% vs.Plants Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Må innrømme at det var en kort periode jeg var lei gw... Hadde kjøpt det, og spilt 70 timer på 5 dager - resten av uka var jeg nesten helt lei, og spilte lite - så etterhvert fikk jeg mer og mer lyst igjen, og så ble guilden vår lagd - nå har jeg mer spillelyst enn noen sinne Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Når du er med i Guild så blir det heile veldig morsomt. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Når du er med i Guild så blir det heile veldig morsomt. Ja... OG mere interesangt ble det når jeg joina [WoH] ! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Når du er med i Guild så blir det heile veldig morsomt. Ja... OG mere interesangt ble det når jeg joina [WoH] ! + =sant Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tja, WoH må ha ett av hele GW's beste communityer! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det må jeg dessverre si med uenig i. Det er for mange som ikke "blir tatt vare på"- Gjerne de som ikke bruker VT, er på forumet osv. Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 LOL, Zyfex! Sjekka tråden i siggen din, definitivt enig med deg der jah. Noen som veit ca. hvor mye jeg kan få for minor runes??? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Tja, de som ikke "blir tatt vare på" er mye skyld i det selv... Alle nye medlemmer blir hilst velkommen av stort sett alle andre som er på, og får beskjed om å bruke vt og forumet. Er dessuten sjeldent at jeg har sett noen spørre om hjelp i guildchat, uten å ha fått det Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 har noen et bra sverd? hvis det er farget så MÅ jeg ha blå Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er det noen muligheter om "Viking Eirik" kan joine guilden vår, Johannes? Det er ingame nicket hans. Takker. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 LOL, Zyfex! Sjekka tråden i siggen din, definitivt enig med deg der jah. Noen som veit ca. hvor mye jeg kan få for minor runes??? 300-500Gold Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 er det noe mer enn old ascalon? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) er det noe mer enn old ascalon? Eh!.. ja. Se her du. Endret 9. juni 2005 av elfag Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som kan anbefale et godt guild å joine? har ikke spilt meg høyere enn level 7 ennå, men det blir mer med tiden. Gjerne et norsk guild, men engelskspråklig er helt toppers det også. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Tja, du har jo WoH, men det begynner å bli litt fullt her nå EDIT: fullt skrives med to l'er, ja Endret 9. juni 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som selger en bra staff? Trenger virkelig en. [Lila] Insigthful Inscribed Staff of Pruning Domination Magic- 9 Energy + 10 Chaos Dmg. 11-21 Improves Skill Recharge using Earth Magic (13%) Energy + 2 Dmg. 14% vs.Plants WOW! Kan den brukes til monk da? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vist monk har domination magic så kan dere det Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har sett en del filmer fra guildwars nå. men er det slik at monstrene er så lette som det ser ut til? Det virker som man kan drepe 5 monstre uten at noen på teamet nesten mister liv engang. Skal forresten kjøpe spillet i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå