Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skulle en tro ja. Men jeg har ikke sett noe om en collector box jeg, kun CE.

Det var det som sto på cdon sine sier.. Jeg har i hvert fall bestilt Colectors Box! :p

 

Men, det sto at omslaget osv sto på svensk! :( Liker ikke svensk.. Men, noen som vet hvor mye av coveret osv som står på "ikke engelsk", som da altså vil stå på svensk hos meg .. Vil ha BARE engelsk jeg..

Lenke til kommentar
Men, det sto at omslaget osv sto på svensk! :( Liker ikke svensk.. Men, noen som vet hvor mye av coveret osv som står på "ikke engelsk", som da altså vil stå på svensk hos meg .. Vil ha BARE engelsk jeg..

Dumt du bestilte denne, nå får du ikke Guild Wars Collector's Edition men "Grupp Krigor Samlagubben's Versjon"

 

Men men pytt sann :p

Lenke til kommentar
Hvilken butikk i Oslo (ikke nett) er billigst på PC spill, med andre ord, hvor kan jeg få tak i Guild Wars billigst? :)

Jeg vet ikke.. Tror faktisk ingen er spesielt billige! Det jeg personlig tror selv er at du først og fremst skal styre unna FreeRecordsShop, som ironisk nok er de dyreste.. Men, ellers ligger vel nye spill fra 399,- til 499,- og mellomlander på 449,-! Er det Stortitler, så er "kampanjepriser" på Elkjøp verdt å sjekke.. Ellers går det jo ann å se på Spaceworld om de selger noe billig!? EB Games på Byporten og Spiderman i Oslo er vel ikke spesielt billige, men de har jo desto større utvalg.. Men, tilbake til det du spurte om, så er vel kanskje Elkjøp, eller Spaceworld de beste valgene!? Fortrinnsvis Elkjøp..

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan finne screenshot med UI da? :dontgetit:

 

..jeg vil gjerne se nå! Min CE (eller CB :p ) ligger vel forhåpentligvis snart i postkassa mi (eller ihvertfall en hentelapp fra Solli Postkontor), men jeg får desverre ikke prøvd før i helga.. Og det er bare litt! :no:

Lenke til kommentar

Stakk innom Spiderman i Oslo i dag.

 

"Nyhet - GuildWars KUN KR 749!"

 

hva ****???

 

Er det noe sted som er billigere? kjøpte det ikke der....

 

Edit: Det er CE det var snakk om, men vanelig kostet over 500. Men har funnet ut at jeg kan få CE for rundt 600 på den andre spidermannen.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Stakk innom Spiderman i Oslo i dag.

 

"Nyhet - GuildWars KUN KR 749!"

 

HVA FAEN???

 

Er det noe sted som er billigere? kjøpte det ikke der....

Hvis du gidder fra INTERNETT så kan du bestill GW foe ca. 330kr med frakt MVA og tollavgifter kommer i tillegg men du tjener på det

Lenke til kommentar

Btw

 

[Dette er på en måte reklame for en annen post, grunnen er til at det skal være lettere å holde kontakt ingame med andre norske, uten å måtte bruke msn og ingame chat]

 

Hvis de som kommer til å begynne å spille Guildwars lager Xfire profil vil det bli mye enklere å holde kontakten.

 

1. Du kan se når andre xfire spillere logger inn/ut av et spill.

2. Du kan chatte med en annen spiller uavhengig av om begge er i eller ute av et spill. Du trenger heller ikke å minimere spillet for å bruke Xfire.

3. Det blir lettere å koordinere evt. Guild eller samarbeid ved hjelp av Xfire.

 

Xfire er gratis. Se link til Xfire tråden i Signaturen min.

 

Har erfaring at Msn/Yahoo messenger ikke er det rette verktøyet for å holde kontakten når du spiller/eller skal spille mmorpg, xfire er utrolig egent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...