Maverick of Zoot Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Elfag? bf.no er Bergens Fotograflaug? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Elfag? bf.no er Bergens Fotograflaug? Huh? lol. Battlefield.no. :!: :!: :!: Endret 8. juni 2005 av elfag Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nå har ikkje gw kommet, eg bestilte det på fredag ipå www.cdon.no :mad: Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvordan får jeg runer ut av ting? Jeg identifyet en ting, og det stod det var en minor rune der, så jeg brukte expert på den. Fikk jeg noe rune? Nei, jeg fikk iron ingot? Hvorfor? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ekke 100% sjans for å få rune... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Så jeg gjorde ikke noe feil altså. Prøvde igjen med en annen ting, og nå gikk det. Takk Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hva må jeg ha for å lage iron ingots? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 ja, tror ikke du kan lage iron, men du kan kjøpe det hos material traders i store byer. Men er nok billigere å salvage ja. Salvage fra ting som sverd og økser og sånn Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Går det an å bytte skills? hvis man for eksempel er en elementalist og har valgt fire, kan man senere bytte til wind senere da? hvis man føler man har valgt feil. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 jaja - ekke noe problem å respecce Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen som selger en bra staff? Trenger virkelig en. Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Et annet noob spørsmål, kan noen si meg noen gode kombinasjoner med: warrior/ Elementalist/ monk/ Endret 8. juni 2005 av hausoo Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Et annet noob spørsmål, kan noen si meg noen gode kombinasjoner med: warrior/ Elementalist/ monk/ warrior/Monk Elementalist/Monk eller Nec. monk/Mesmer Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvordan går det med de som spiller GW nå? Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe det, men venta til sommerferien... Problemet med WoW var jo at det ikke var nok end-game content, og GW skulle være bedre, men nå kan det virke som noen går lei alt Varer GW lengre enn wow, eller må det mange expansion packs til? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvordan går det med de som spiller GW nå? Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe det, men venta til sommerferien... Problemet med WoW var jo at det ikke var nok end-game content, og GW skulle være bedre, men nå kan det virke som noen går lei alt Varer GW lengre enn wow, eller må det mange expansion packs til? Meg går det veldig bra med. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Dei som er gått lei, lurer på kor mykje dei har spelt? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Dei som er gått lei, lurer på kor mykje dei har spelt? Du kommer aldri til å gå lei GW. Noe nytt hele tiden. Sikkert 5 min. :!: :!: Endret 8. juni 2005 av elfag Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) *skamme meg* Endret 8. juni 2005 av mini me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå