g@bb@ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har stooore planer om å begynne å spille GW, og er nysgjerrig på hvordan det egentli ser ut, så kunne dere poste noen bilder fra spillet? Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=411420 les denne posten du Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det er faktisk eigen tråd for Guild Wars Screenshot eller Screenshot fra spel. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=411420 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=350394 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 GW Men hvordan ser menyen ut når du får level up? noen som har bilder av den typen? Når du skal velge skill's å attributes og sånt? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 I sta tilhørte Favor of The Gods til Europa, så jeg gikk til Baltazar i Temple of Ages. Vi var en gruppe med 8 lvl 20 så vi trodde det kom til å gå greit, men det er jo utrolig mange vanskelige fiender der så vi døde hver gang på 5 forsøk. det koster jo 1000 gull å komme inn! er det noen som veit hva man får når man klarer det? er level 20 W/E så jeg trenger egentilg ikke xp Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hvordan tar jeg screenshot? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hvordan tar jeg screenshot? Easy. f12 Eller Prt-Scr kanppen. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hvordan tar jeg screenshot? Easy. f12 Eller Prt-Scr kanppen. i boka står det at f12 er for å logge ut Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg lurer bare på om warrior/monk er en bra kombinasjon? kan noen si noen gode kombinasjoner? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Wa/Mo er en av de mest brukte kombinasjonene, og ikke uten grunn... Men personlig liker jeg bedre spellcasters enn fighters. Noen gode kobinasjoner (imo) er: El/Mo - Masse energi = masse healing (eller masse damage om du vil). Ne/El - Soul Reaping + masse damage = masse energi og enda mere damage. Mo/Wa - En healer som er mindre sårbar enn vanlig (avhenger seff av hvilke attributes du går da). Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg er ihvertfal Warrior/Monk, funker fint, ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Må innrømme at jeg har blitt utrolig lei a Guild Wars... Synes det blir alt for mye a det samme... Angrer litt på at jeg kjøpte det..... Men... håper det blir morsommere etter vært som jeg kommer opp i LvLs da..... Er bare på LvL 6 nå... spiller PvE.. Er det et guild som vil ha meg med, så bare send en PM!!.. Jeg er E/R. Håper spillet blir litt morsommere hvis jeg kommer meg inn i et seriøst guild.. Er i et nå, men der virker det som jeg ikke eksisterer, så det er ikke noe morro. Jeg er på jakt etter et guild, som er villig til å ta meg med på mange partyer, slik at jeg kommer fort opp i LvLs... PM meg hvis dere vil ha meg med.... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Join WoH da? Forumtes uoffisielle guild. Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) hvordan tar jeg screenshot? Easy. f12 Eller Prt-Scr kanppen. i boka står det at f12 er for å logge ut Det er logg ut For screens uten grensesnitt: Shift+printscreen For screens med grensesnitt: Pritscreen Endret 8. juni 2005 av Maverick of Zoot Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 når jeg prøvde så funka det ikke. hvorfor? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Fila kommer i d:/games/guild wars/screens/gw13.bmp Sjekka der? Endret 8. juni 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Rettere sagt, den kommer i: guild wars/screens/gw01.bmp. Ikke nødvendigvis i D: Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 er det noen her som heter warrior from norway? jeg snakka med han i dag tidlig Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hvordan tar jeg screenshot? Easy. f12 Eller Prt-Scr kanppen. i boka står det at f12 er for å logge ut Det er logg ut For screens uten grensesnitt: Shift+printscreen For screens med grensesnitt: Pritscreen Hehe. Ok da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå