Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man få tak i fur squares, bortsett fra å trade med collectoren? Og hvor mange får man hvis man trader inn 4 charr hides.

Hvor mye er en fur sqare verdt?

Får så klart en fur square for fire charr hides siden det står "i'll take "the" fur square".

Hvis du ikke trader me collectoren kan du bruke exp salvage kit å salvage

fur ut av hides men da er du ikke garantert å få en fur, har hørt det

skal være 1/10 sjangse for å få en fur ved salvage, altså veldi vanskeli

Anbefaler å trade me collectoren sånn som jeg, da vet du hva du får,

har selv skaffet ca 20 furs på den måten. En fur er verdt sirka

200-300gp(gold).

Takk! hørtes ut som et slit :p

Kunne jeg gjort en god deal på å kjøpe 7 stykk av deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen måte å få prøve spillet noen dage på? Er så usikker på om spillet er noe for meg, men hadde vert artig å prøvd.

Du kan jo prøve det hos en kamerat som har det. Men ikke ellers. Du vill aldri angre på at du kjøpte det. Hvis du skal kjøpe det da.

Lenke til kommentar
Norges fremste forum og møteplass for Guild Wars spillere er

Guild Wars Norge som finnes på www.gwnorge.net , vi er også listet på www.guildwars.com. Vi har konkurranser, norske beskrivelser av nesten alle ferdigheter, profesjonsguider, skjermbilder, fankunst og mye mer. Medlemmene våre er svært aktive, og gleder seg til å bli kjent med deg og. Snakkes!

Bare de idiotiske oversettelsene gjorde at eg droppet siden.

Øyh! De oversettelsene er ikke teite, men korrekte!!

Det er en bra side med masse bra medlemmer.

Prøv å oversett selv da vel, få høre vilke ord du ville brukt om f.eks. Warrior eller Ranger. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har jo WOW fra før og synest det er et bra spill, men begynner å bli lei. Hva er den største forskjellen mellom de to spillene da? Mange norske som spiller Guildwars? Og hva er det som gjør Guildwars så bra?

Endret av hingsten
Lenke til kommentar

Guild Wars Norge som finnes på www.gwnorge.net , vi er også listet på www.guildwars.com. Vi har konkurranser, norske beskrivelser av nesten alle ferdigheter, profesjonsguider, skjermbilder, fankunst og mye mer. Medlemmene våre er svært aktive, og gleder seg til å bli kjent med deg og. Snakkes!

Prøv å oversett selv da vel, få høre vilke ord du ville brukt om f.eks. Warrior eller Ranger. :hmm:

Warrior og Ranger. Spillet er på engelsk, det er bare teit å finne opp navn som ferdamann og hypnotisør.

Lenke til kommentar

Warrior og Ranger. Spillet er på engelsk, det er bare teit å finne opp navn som ferdamann og hypnotisør.

ord!

hehe :p

Ferdamann, ja ^^

Er jo alvorlig talt ikke nødvendig å oversette alt ;)

Lenke til kommentar

ord!

hehe :p

Ferdamann, ja ^^

Er jo alvorlig talt ikke nødvendig å oversette alt ;)

Men så prøver de jo å vise at det er en norsk side, for oss som snakker norsk.

Jeg liker denne siden, og syns ikke at andre folk burde plage de stakkars gründerne fordi de ikke liker norsken deres.

Stå på Amaranth & Co :thumbup:

PS: I ringenes herre oversetter de også Ranger med Ferdamann, :thumbup: Aragorn :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...