mr. Bjerre Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvordan kan man få tak i fur squares, bortsett fra å trade med collectoren? Og hvor mange får man hvis man trader inn 4 charr hides. Hvor mye er en fur sqare verdt? Får så klart en fur square for fire charr hides siden det står "i'll take "the" fur square". Hvis du ikke trader me collectoren kan du bruke exp salvage kit å salvage fur ut av hides men da er du ikke garantert å få en fur, har hørt det skal være 1/10 sjangse for å få en fur ved salvage, altså veldi vanskeli Anbefaler å trade me collectoren sånn som jeg, da vet du hva du får, har selv skaffet ca 20 furs på den måten. En fur er verdt sirka 200-300gp(gold). Takk! hørtes ut som et slit Kunne jeg gjort en god deal på å kjøpe 7 stykk av deg? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Tid er det vi skal ta guild bilde i guild hallen? Må ha med alle som er aktive. Endret 7. juni 2005 av elfag Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er det noen måte å få prøve spillet noen dage på? Er så usikker på om spillet er noe for meg, men hadde vert artig å prøvd. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er det noen måte å få prøve spillet noen dage på? Er så usikker på om spillet er noe for meg, men hadde vert artig å prøvd. Du kan jo prøve det hos en kamerat som har det. Men ikke ellers. Du vill aldri angre på at du kjøpte det. Hvis du skal kjøpe det da. Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Norges fremste forum og møteplass for Guild Wars spillere er Guild Wars Norge som finnes på www.gwnorge.net , vi er også listet på www.guildwars.com. Vi har konkurranser, norske beskrivelser av nesten alle ferdigheter, profesjonsguider, skjermbilder, fankunst og mye mer. Medlemmene våre er svært aktive, og gleder seg til å bli kjent med deg og. Snakkes! Bare de idiotiske oversettelsene gjorde at eg droppet siden. Øyh! De oversettelsene er ikke teite, men korrekte!! Det er en bra side med masse bra medlemmer. Prøv å oversett selv da vel, få høre vilke ord du ville brukt om f.eks. Warrior eller Ranger. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Nå trenger jeg litt hjelp av warriors! Hvorfor starte en warrior/Monk? +? -? MvH elfag. Endret 7. juni 2005 av elfag Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 +Beste solo/Gride char i spillet, har også rezz. -Ikke maksimal skade, du kan booste skaden ganske mye med feks. elementalist eller necro. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 er det noen som har en norsk guild jeg kan bli med i? har en W/E lvl 20 Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Jeg har jo WOW fra før og synest det er et bra spill, men begynner å bli lei. Hva er den største forskjellen mellom de to spillene da? Mange norske som spiller Guildwars? Og hva er det som gjør Guildwars så bra? Endret 7. juni 2005 av hingsten Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Norges fremste forum og møteplass for Guild Wars spillere er Guild Wars Norge som finnes på www.gwnorge.net , vi er også listet på www.guildwars.com. Vi har konkurranser, norske beskrivelser av nesten alle ferdigheter, profesjonsguider, skjermbilder, fankunst og mye mer. Medlemmene våre er svært aktive, og gleder seg til å bli kjent med deg og. Snakkes! Bare de idiotiske oversettelsene gjorde at eg droppet siden. Øyh! De oversettelsene er ikke teite, men korrekte!! Det er en bra side med masse bra medlemmer. Prøv å oversett selv da vel, få høre vilke ord du ville brukt om f.eks. Warrior eller Ranger. Warrior og Ranger. Spillet er på engelsk, det er bare teit å finne opp navn som ferdamann og hypnotisør. Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) omg eg bestilte Guild Wars på fredag og det skal gå fire dagar, og i dag er det tysdag og eg har ikkje fått det Endret 7. juni 2005 av izoren Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Bestilte du det på formiddagen? Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Bestilte du det på formiddagen? Nei om kvelden Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Då blei nok spelet sannsynligvis sendt på Laurdag. Stor mulighet for at dte kjem i morgon vil eg tru. Vis ikkje det er utsolgt da. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 +Beste solo/Gride char i spillet, har også rezz. -Ikke maksimal skade, du kan booste skaden ganske mye med feks. elementalist eller necro. Takk for svar. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Norges fremste forum og møteplass for Guild Wars spillere er Guild Wars Norge som finnes på www.gwnorge.net , vi er også listet på www.guildwars.com. Vi har konkurranser, norske beskrivelser av nesten alle ferdigheter, profesjonsguider, skjermbilder, fankunst og mye mer. Medlemmene våre er svært aktive, og gleder seg til å bli kjent med deg og. Snakkes! Bare de idiotiske oversettelsene gjorde at eg droppet siden. Øyh! De oversettelsene er ikke teite, men korrekte!! Det er en bra side med masse bra medlemmer. Prøv å oversett selv da vel, få høre vilke ord du ville brukt om f.eks. Warrior eller Ranger. Warrior og Ranger. Spillet er på engelsk, det er bare teit å finne opp navn som ferdamann og hypnotisør. ord! hehe Ferdamann, ja ^^ Er jo alvorlig talt ikke nødvendig å oversette alt Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Når jeg skal begynne på en ny type. Kan jeg legge ting i storage fra den andre char min. Og hvis jeg stikker til storage på den nye typen. Så vill tingen ligge der? Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Elementær leter etter gruppe, har skade i omfang og gjenopplivning. Har også Lag-Snakk hvis det trengs. Neida, men det viser hvor teit ting kan bli... Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Norges fremste forum og møteplass for Guild Wars spillere er Guild Wars Norge som finnes på www.gwnorge.net , vi er også listet på www.guildwars.com. Vi har konkurranser, norske beskrivelser av nesten alle ferdigheter, profesjonsguider, skjermbilder, fankunst og mye mer. Medlemmene våre er svært aktive, og gleder seg til å bli kjent med deg og. Snakkes! Bare de idiotiske oversettelsene gjorde at eg droppet siden. Øyh! De oversettelsene er ikke teite, men korrekte!! Det er en bra side med masse bra medlemmer. Prøv å oversett selv da vel, få høre vilke ord du ville brukt om f.eks. Warrior eller Ranger. Warrior og Ranger. Spillet er på engelsk, det er bare teit å finne opp navn som ferdamann og hypnotisør. ord! hehe Ferdamann, ja ^^ Er jo alvorlig talt ikke nødvendig å oversette alt Men så prøver de jo å vise at det er en norsk side, for oss som snakker norsk. Jeg liker denne siden, og syns ikke at andre folk burde plage de stakkars gründerne fordi de ikke liker norsken deres. Stå på Amaranth & Co PS: I ringenes herre oversetter de også Ranger med Ferdamann, Aragorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå