Amaranth_ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Norges fremste forum og møteplass for Guild Wars spillere er Guild Wars Norge som finnes på www.gwnorge.net , vi er også listet på www.guildwars.com. Vi har konkurranser, norske beskrivelser av nesten alle ferdigheter, profesjonsguider, skjermbilder, fankunst og mye mer. Medlemmene våre er svært aktive, og gleder seg til å bli kjent med deg og. Snakkes! Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Jess, Amaranth, digger GWNorge, utrolig bra side Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Men en ting: Er det mye forskjell på en lvl 1 og 20? Alle snakker om at det ikke er noe urettferdig, kun skillsene til de som spiller som avgjør i GW. hvordan fungerer pvp? Endret 6. juni 2005 av hausoo Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Men en ting: Er det mye forskjell på en lvl 1 og 20? Alle sbakker om at det ikke er noe urettferdig, kun skills i GW. hvordan fungerer pvp? Eh.. Ja. huh!! Spiller mot spiller. Easy way. (team work seff) Endret 6. juni 2005 av elfag Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Men hvordan fungere PVP da? hvordan har de klart å fjerne ganking? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Men hvordan fungere PVP da? hvordan har de klart å fjerne ganking? Oh? Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 har forresten hørt at verdenen er en eneste stor instance. er det sant? Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Eller, kan ikke noen bare gi meg en skikkelig forklaring på hva guild wars går ut på? en litt orgentlig forklaring:)har tenkt til å kjøpe det snart Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 GuildWars er delt opp i 2 deler, PvE og PvP PvE - Her drar du til missions der du kan groupe opp med andre spillere, når gruppen er full, drar dere in i deres egen instance og gjør oppgaven. Du kan explore også, samme konsept som over, bare at du ikke har noen main-quest eller reward. PvP - Tre forskjelldige ting; Tombs, Arena og Guild-Battles. Tombs er en turnering der du lager/joiner et lag, og sloss mot andre team på forskjelldige maps. Arena er en fastbased PvP ting, der fightene varer fra 1-3 min, dreping er det som gjelder her. Guild-Battles, avansert tombs, som en PCW, er det ganske seriøst og mye taktikker her. Som navnet sier er det guilds som sloss mot hverandre. Håper dette hjalp litt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Burde jeg bruke vanlig eller expert salvage kit på blå weapons? Edit: Og vanlig salvage kit på vanlige våpen vel? Endret 6. juni 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) jeg og lurer litt på noen ting, gidder ikke å lese gjennom hele tråden for å sjekke om det er skrevet men.. Hvor lang tid tar det å bli level 20? Det tar ca. 100-200timer Ble lvl 20 på rundt 50 timer her. Men å bli lvl 20 og finne alle skills tar LANG tid Endret 6. juni 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Burde jeg bruke vanlig eller expert salvage kit på blå weapons? Edit: Og vanlig salvage kit på vanlige våpen vel? På blått og gull items må du bruke expert-kit ellers får du bare dritt. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Burde jeg bruke vanlig eller expert salvage kit på blå weapons? Edit: Og vanlig salvage kit på vanlige våpen vel? Selv bruker jeg *alltid* expert salvage kit - er ingen ulemper med det, uansett hva du salvager. Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Expert salvage, alltid! Uansett, du får stort sett alltid flere av den tingen du salvager, OG det er stort sett bare epert som klarer å skille ut runer og upgrades... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Norges fremste forum og møteplass for Guild Wars spillere er Guild Wars Norge som finnes på www.gwnorge.net , vi er også listet på www.guildwars.com. Vi har konkurranser, norske beskrivelser av nesten alle ferdigheter, profesjonsguider, skjermbilder, fankunst og mye mer. Medlemmene våre er svært aktive, og gleder seg til å bli kjent med deg og. Snakkes! Bare de idiotiske oversettelsene gjorde at eg droppet siden. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvordan kan man få tak i fur squares, bortsett fra å trade med collectoren? Og hvor mange får man hvis man trader inn 4 charr hides. Hvor mye er en fur sqare verdt? Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvordan kan man få tak i fur squares, bortsett fra å trade med collectoren? Og hvor mange får man hvis man trader inn 4 charr hides. Hvor mye er en fur sqare verdt? Får så klart en fur square for fire charr hides siden det står "i'll take "the" fur square". Hvis du ikke trader me collectoren kan du bruke exp salvage kit å salvage fur ut av hides men da er du ikke garantert å få en fur, har hørt det skal være 1/10 sjangse for å få en fur ved salvage, altså veldi vanskeli Anbefaler å trade me collectoren sånn som jeg, da vet du hva du får, har selv skaffet ca 20 furs på den måten. En fur er verdt sirka 200-300gp(gold). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå