Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Er ingen imba skills i GW! ;)

 

Sjekk denne: http://www.xennon.co.uk/eliteskills/

tja, jeg vil da si at en god del skills er ganske imba.

 

F.eks er forskjellen på Power Shot og Barrage kun det at power-shot har *litt* mer +dmg, men barrage kan skyte 7 folk samtidig..

Ja, det er store forskjeller, men det betyr jo ikke at barrage er imba. Lite vits å gjøre skade fordelt utover så mange personer, for alle på laget er nesten nødt til å angripe den samme for å få drept noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, har fått den nå. Men er det slik at bossene _bare_ bruker elite skills? Eller kan det skje at jeg kaster den for sent og får en vanlig skill siden han har brukt en vanlig skill etter at han brukte elite-skillen?

Det kan skje ja, men om du har skillen fra før vil du ikke kunne bruke signeten på han. det er jo praktisk, så slipper man å lære skills man allerede har.

 

Men det trenger som sakt ikke være elite skills sånn som jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

Det kan jo faktisk diskuteres om Barrage er så mye bedre enn Poweshot. Focus Fire er alt som gjelder i PvP, da er ikke Barrage "all that".

 

(Jeg ville jo uansett tatt penetrating shot istedetfor Power Shot, det ER bare bedre :))

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Barrage er jo genialt i PvP, da monken til motlaget får flere å konsentrere seg om!

Problemet er at man bare skader hver enkelt littegranne, og det gidder som regel ikke monken å bry seg om en gang.

barrage skader ca. 10hp mindre enn power shot, men kan skade opp til 7 samtidig, bruker kun 5 energy, og kan brukes på hvert eneste angrep, ca. 20 ganger på rad - dvs. til du får tomt for energy (man rekker 20 ganger, siden rangers har 3 en-regen).

 

Power-shot kan skade 1 om gangen, med 10hp mer enn barrage, bruker 10 energy, og har recharge som er 6 sek. lenger enn barrage..

 

take your pick ;)

 

Er jo såklart en smakssak, men jeg foretrekker barrage :)

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar
I PvP ville jeg ikke tatt noen av dem :)

 

 

 

IMBAlanced = Ubalansert

 

Dvs. spells som er alt for kraftige

INBAlanced.

 

Tror nok ikke det er der IMBA kommer fra, nei.

Der tar du nok feil! Prøv 'define: imbalanced' og 'define: inbalanced' på google. Mulig at imba kommer av noe annet, men det er vel helst ikke noen tilfeldighet med IMBAlanced.

Lenke til kommentar

jeg og lurer litt på noen ting, gidder ikke å lese gjennom hele tråden for å sjekke om det er skrevet men..

 

Hvordan er det med utseende? Treffer du på folk som har en char som er prikk lik eller tilnermet lik din?

Hvor lang tid tar det å bli level 20?

Er det stabile servere?

Er det vanskelige fiender eller er det sånn at når du begynner å bli høy level er det om å gjøre å høvle ned mest mulig geiter for å i det hele tatt få xp(diablo style) eller får du mye xp ved å ta vanskelige monster?

Har spilt en del rollespill singleplayer og online men i senere tid er det ikke noen som har fristet noe særlig..

Hva ville du sagt om du ville overbevise meg til å begynne å spille det?

 

Takker for de som gidder å svare :)

Lenke til kommentar
jeg og lurer litt på noen ting, gidder ikke å lese gjennom hele tråden for å sjekke om det er skrevet men..

 

Hvordan er det med utseende? Treffer du på folk som har en char som er prikk lik eller tilnermet lik din?

Hvor lang tid tar det å bli level 20?

Er det stabile servere?

Er det vanskelige fiender eller er det sånn at når du begynner å bli høy level er det om å gjøre å høvle ned mest mulig geiter for å i det hele tatt få xp(diablo style) eller får du mye xp ved å ta vanskelige monster?

Har spilt en del rollespill singleplayer og online men i senere tid er det ikke noen som har fristet noe særlig..

Hva ville du sagt om du ville overbevise meg til å begynne å spille det?

 

Takker for de som gidder å svare :)

Det tar ca. 100-200timer

 

har møtt på 1 som er tilnermet lik meg.

Uberstabile severe

 

fiendene blir vanskligere.. Noen må du teame opp for å ta.

 

det er greiere å ta quests for exp.

Lenke til kommentar

Jeg runna spillet etter 70 timer in-game, kunne gjort det mye raskere, cappet mange skills og explora.

 

Focus fire er ikke alltid det som gjelder i PvP, i går kjørte guilden min en build der alle gikk på hver sin fiende. Det funka fett.

 

Rozie: De ''kuleste'' armorene har nok noen før deg, men hvis du er litt oppfinsom med dyes etc. kommer din char til å se unik ut.

 

Serverne er ekstremt stabile, litt lag når en major update kommer, men det er det i alle spill.

 

En fiendene klarer du å ta selv, men det er somoftes grupper av dem, fra 2 og oppover, så det lønner seg å groupe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...