Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Ah, fikk til "The Villainy of Galrath" i går. Det var ubeskirvelig digg. Alle de andre gangene jeg har prøvd har folk stukket av. Denne gangen var det bare en som stakk, og resten av laget var seriøse spillere. Jeg er nå lvl 18.

Gratiiis :tease:

 

Arrgg. Jeg hater den lagginga. :wallbash: Noen ganger så stopper det i ett min. Går nesten ikke ann å spille. :shrug: Noen andre som opplever det samme?

Hadde mye av det igår, men vet ikke noe om hvordan det er idag.

Kansje det har noe med den nyeste patchen å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet jeg har spurt om dette før, men jeg er så glemsk så jeg må spørre en gang til:

Hvordan får man elite-skills? Jeg vet at man må bruke noe på en boss, men hva?

Det er en skill du kjøper av en fyr i Lions Arch. Det er den eneste skillen han selger, husker ikke navnet hans da. Det er en Signet. Capture Signet elns. Mener å huske at du må kjøpe ny signet for hver gang du bruker den også, og den stiger seff i pris for hver gang ;). Og så må du gjøre et mission før du får den første gang.

Endret av Imposter
Lenke til kommentar
Ok, har fått den nå. Men er det slik at bossene _bare_ bruker elite skills? Eller kan det skje at jeg kaster den for sent og får en vanlig skill siden han har brukt en vanlig skill etter at han brukte elite-skillen?

Hver boss har bare en elite-spell som de bare bruker en gang i blandt. Du kan også ta over vanlige spells. Det tar 3 sekunder å ta over en spell, så du har god tid til å avryte den hvis du tar over feil spell.

Lenke til kommentar
Er ingen imba skills i GW! ;)

 

Sjekk denne: http://www.xennon.co.uk/eliteskills/

tja, jeg vil da si at en god del skills er ganske imba.

 

F.eks er forskjellen på Power Shot og Barrage kun det at power-shot har *litt* mer +dmg, men barrage kan skyte 7 folk samtidig..

GuildWars har de mest balanserte skillene jeg har sett i en MMO. Barrage er en elite skill, og har derfor større skadepotensiale enn Powershot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...