Nitrius Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ah, fikk til "The Villainy of Galrath" i går. Det var ubeskirvelig digg. Alle de andre gangene jeg har prøvd har folk stukket av. Denne gangen var det bare en som stakk, og resten av laget var seriøse spillere. Jeg er nå lvl 18. Gratiiis Arrgg. Jeg hater den lagginga. Noen ganger så stopper det i ett min. Går nesten ikke ann å spille. Noen andre som opplever det samme? Hadde mye av det igår, men vet ikke noe om hvordan det er idag. Kansje det har noe med den nyeste patchen å gjøre? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nå er serverne som de var før. Perfekte! Og har ikke opplevd andre sårk enn engelsk i dag, siden jeg skifta til Europa! Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nå er serverne som de var før. Perfekte! Og har ikke opplevd andre sårk enn engelsk i dag, siden jeg skifta til Europa! Men utrolig treg til å laste ned... Får maks 30k, gj. snitt. 20, mot 3-500k vanligvis... Men det er i det minste godt at språkdelen er ordnet Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg vet jeg har spurt om dette før, men jeg er så glemsk så jeg må spørre en gang til: Hvordan får man elite-skills? Jeg vet at man må bruke noe på en boss, men hva? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Jeg vet jeg har spurt om dette før, men jeg er så glemsk så jeg må spørre en gang til:Hvordan får man elite-skills? Jeg vet at man må bruke noe på en boss, men hva? Det er en skill du kjøper av en fyr i Lions Arch. Det er den eneste skillen han selger, husker ikke navnet hans da. Det er en Signet. Capture Signet elns. Mener å huske at du må kjøpe ny signet for hver gang du bruker den også, og den stiger seff i pris for hver gang . Og så må du gjøre et mission før du får den første gang. Endret 3. juni 2005 av Imposter Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ok, har fått den nå. Men er det slik at bossene _bare_ bruker elite skills? Eller kan det skje at jeg kaster den for sent og får en vanlig skill siden han har brukt en vanlig skill etter at han brukte elite-skillen? Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hei eg har lyst å dele acount med ein venn og han seier ja til det , men går det an å spelav på likt på andre maps? Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei! eg har lyst å dela ein acount med ein venn, og han seier ja til kan vi spela på likt i forkjele maps? takker får svar Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Nei, izoren... En account blir sett på som en persjon, kun en karakter på den accounten kan være aktiv av gangen,,, Kontoen kan bare være aktiv et sted av gangen, håper du skjønner meg Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har ikke merka noen lagg nå . Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 nå var guild wars bestillt. noken tips kva eg skal gjera i begynneslen? Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ok, har fått den nå. Men er det slik at bossene _bare_ bruker elite skills? Eller kan det skje at jeg kaster den for sent og får en vanlig skill siden han har brukt en vanlig skill etter at han brukte elite-skillen? Hver boss har bare en elite-spell som de bare bruker en gang i blandt. Du kan også ta over vanlige spells. Det tar 3 sekunder å ta over en spell, så du har god tid til å avryte den hvis du tar over feil spell. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ok.. Noen tips om noen steder med bosser som har noen imba elite-skills? Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er ingen imba skills i GW! Sjekk denne: http://www.xennon.co.uk/eliteskills/ Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Noen som har en bow som er bedre en: 13-25 + 20 dmg PM me. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er ingen imba skills i GW! Sjekk denne: http://www.xennon.co.uk/eliteskills/ tja, jeg vil da si at en god del skills er ganske imba. F.eks er forskjellen på Power Shot og Barrage kun det at power-shot har *litt* mer +dmg, men barrage kan skyte 7 folk samtidig.. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er ingen imba skills i GW! Sjekk denne: http://www.xennon.co.uk/eliteskills/ tja, jeg vil da si at en god del skills er ganske imba. F.eks er forskjellen på Power Shot og Barrage kun det at power-shot har *litt* mer +dmg, men barrage kan skyte 7 folk samtidig.. GuildWars har de mest balanserte skillene jeg har sett i en MMO. Barrage er en elite skill, og har derfor større skadepotensiale enn Powershot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå