Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei, er det mulig å kontakte NCSoft eller areanet og be dem pent om å gi deg kun ett sånt byttepoint slik at jeg kan få bytta tilbake til den europeiske realmen/serveren?

Det kan du vel fikse i account options? Det gjorde jeg

Lenke til kommentar

Fikk spillet her om dagen, har ikke spillt så mye men har kommet til level 7, var ferdig med quests i pre searing i går og gikk videre, var litt lei all tysken og fransken så jeg gikk over på international district.

foreløpig liker jeg spillet meget godt, i løpet av dagen håper jeg på å få hele pyromancer settet som har 30 i armour på delene.

uansett, noen som har gode penge maker tips til en i level 7?

Lenke til kommentar

Har endel plank og annet som jeg har funnet og salvaget. Når jeg treffer craftere virker det bare som om det eneste de kan lage er mer materialer?.. Finner ingen, utenom de jeg kan kjøpe armor av, som kan lage noe ut av det jeg finner....??....

Lenke til kommentar
Jeg sliter en del med "Villainy of Galrath". Fler som har vært borti den og er hypp på å samarbeide litt?

joda jeg bli med

------------------

Har Gw klikka med dere eller? kan ikke gå :cry:

mmåå...spille..

Skjer sånn hos meg å. Det updater =D " står bare connecting"

http://www.guildwars.com/news/gameupdates.html

Ikke noe å være redd for my friend. :consol:

Endret av elfag
Lenke til kommentar

Bytte secondary profession er mulig helt i slutten av spillet.

Våpen kan spesialiseres (customize) hos weapons crafter i byer, eller med deler som du får tak i ved å finne andre sjeldne våpen, identifisere dem og bruke expert salvage kit på dem.

Lenke til kommentar
Bytte secondary profession er mulig helt i slutten av spillet.

Våpen kan spesialiseres (customize) hos weapons crafter i byer, eller med deler som du får tak i ved å finne andre sjeldne våpen, identifisere dem og bruke expert salvage kit på dem.

Takker :blush:

Lenke til kommentar
Ah, fikk til "The Villainy of Galrath" i går. Det var ubeskirvelig digg. Alle de andre gangene jeg har prøvd har folk stukket av. Denne gangen var det bare en som stakk, og resten av laget var seriøse spillere. Jeg er nå lvl 18.

Gratiiis :tease:

Arrgg. Jeg hater den lagginga. :wallbash: Noen ganger så stopper det i ett min. Går nesten ikke ann å spille. :shrug: Noen andre som opplever det samme?

Endret av elfag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...