Master Casemod Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 hei, er det mulig å kontakte NCSoft eller areanet og be dem pent om å gi deg kun ett sånt byttepoint slik at jeg kan få bytta tilbake til den europeiske realmen/serveren? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 hei, er det mulig å kontakte NCSoft eller areanet og be dem pent om å gi deg kun ett sånt byttepoint slik at jeg kan få bytta tilbake til den europeiske realmen/serveren? Det kan du vel fikse i account options? Det gjorde jeg Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 nææh.. det kan du bare gjøre 5 ganger det Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 jeg har bytta 5 ganger Ø.B:p men jeg har sendt mail til supportgreia til GW så jeg håper jeg kan bytte en gang til, eller så ringer jeg til spiderman og sier at spillet er fakka og bytter Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 De lilla iteme som er "Unidentified", hva skal jeg gjøre med dem? Bare bruke Identification Kit, og så hva? Hva skjer med den da? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 identify. se hva du har unlocka, expert salvage. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Skal mekke en PvP char. begynne med mission`s. Er ferdig med ett. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Fikk spillet her om dagen, har ikke spillt så mye men har kommet til level 7, var ferdig med quests i pre searing i går og gikk videre, var litt lei all tysken og fransken så jeg gikk over på international district. foreløpig liker jeg spillet meget godt, i løpet av dagen håper jeg på å få hele pyromancer settet som har 30 i armour på delene. uansett, noen som har gode penge maker tips til en i level 7? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 var litt lei all tysken og fransken så jeg gikk over på international district. I neste oppdatering skal det bli egne distrikter i europa for tysk, fransk og engelsk, så de av oss som foretrekker engelsk som språk kan slippe å spille i den amerikanske sonen... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg sliter en del med "Villainy of Galrath". Fler som har vært borti den og er hypp på å samarbeide litt? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har endel plank og annet som jeg har funnet og salvaget. Når jeg treffer craftere virker det bare som om det eneste de kan lage er mer materialer?.. Finner ingen, utenom de jeg kan kjøpe armor av, som kan lage noe ut av det jeg finner....??.... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg sliter en del med "Villainy of Galrath". Fler som har vært borti den og er hypp på å samarbeide litt? joda jeg bli med ------------------ Har Gw klikka med dere eller? kan ikke gå mmåå...spille.. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg sliter en del med "Villainy of Galrath". Fler som har vært borti den og er hypp på å samarbeide litt? joda jeg bli med ------------------ Har Gw klikka med dere eller? kan ikke gå mmåå...spille.. Skjer sånn hos meg å. Det updater =D " står bare connecting" http://www.guildwars.com/news/gameupdates.html Ikke noe å være redd for my friend. :consol: Endret 2. juni 2005 av elfag Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Er jævvli irriterende da, å ikke få spilt,,, Ble skikkelig skuffa i stad ='( Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har noen spm! Hvordan oppgraderer jeg? (Våpen og armor). Det andre! Hvor kan jeg bytte andre klasse på min char..? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bytte secondary profession er mulig helt i slutten av spillet. Våpen kan spesialiseres (customize) hos weapons crafter i byer, eller med deler som du får tak i ved å finne andre sjeldne våpen, identifisere dem og bruke expert salvage kit på dem. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg har bytta 5 ganger Ø.B:p i supportedelen på www.guildwars.com står det at de ikke gir sånne ekstrapoeng. uansett. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bytte secondary profession er mulig helt i slutten av spillet. Våpen kan spesialiseres (customize) hos weapons crafter i byer, eller med deler som du får tak i ved å finne andre sjeldne våpen, identifisere dem og bruke expert salvage kit på dem. Takker Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ah, fikk til "The Villainy of Galrath" i går. Det var ubeskirvelig digg. Alle de andre gangene jeg har prøvd har folk stukket av. Denne gangen var det bare en som stakk, og resten av laget var seriøse spillere. Jeg er nå lvl 18. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Ah, fikk til "The Villainy of Galrath" i går. Det var ubeskirvelig digg. Alle de andre gangene jeg har prøvd har folk stukket av. Denne gangen var det bare en som stakk, og resten av laget var seriøse spillere. Jeg er nå lvl 18. Gratiiis Arrgg. Jeg hater den lagginga. Noen ganger så stopper det i ett min. Går nesten ikke ann å spille. Noen andre som opplever det samme? Endret 3. juni 2005 av elfag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå