Nitrius Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 er Warrior/Monk og lurer på hvor jeg kan lære/få mer skills? er lvl 11. Warmaster Gast i Ascolon gir meg ikke fler quester som gir meg skills, heller ikke the protector et eller annet som står ikke så lang unna regant valley... noen aning om hvor jeg får min neste doning av skills? Lenke til kommentar
norseson Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Eg har nå spillt i 15 timar. Er der fleire quests i den første verdnen? Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Wow for en post, hvordan vet jeg hvilke quests du har gjort? Finner du ikke flere quests er det stor mulighet for at du har gjort alt. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 er Warrior/Monk og lurer på hvor jeg kan lære/få mer skills? er lvl 11.Warmaster Gast i Ascolon gir meg ikke fler quester som gir meg skills, heller ikke the protector et eller annet som står ikke så lang unna regant valley... noen aning om hvor jeg får min neste doning av skills? Følger du historien lover jeg at du finner massevis med skills Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nå har jeg gitt GW 1 uke med prøvespilling. Bra spill på mange måter, men strakk nok ikke helt til der det virkelig gjaldt, nemling spilling med kompiser. Questing ble for knotete, og loot-systemet var dårlig. Var også vanskelig å finne ut hvilke quest man hadde felles. Så det endte med at jeg har starta nytt game i WOW, på en PvE-server slik at jeg slipper ganking. For min del har nok WOW trukket det lengste strået i denne krigen, for min del. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 @AvIOn - questing med kompiser funker dritbra da! Spesielt hvis du er med i en bra Guild med ventrilo - tja, f.eks WoH, som jeg helt upartisk kan be deg joine Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bahh.. Må skaffe meg ventrilo . Har headsett med mic. Men den er litt broken. Så jeg trur jeg må buye ny. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Lawl, tjente meg 50g på å gi en fyr en private dans med Ranger dama mi.... Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Lawl, tjente meg 50g på å gi en fyr en private dans med Ranger dama mi.... Kan jeg å? + litt sex hehe^^ Endret 30. mai 2005 av elfag Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har nå endelig bestilt spillet, og venter det i løpe av denne uken. Jeg har da tenkt til å være Ranger/Monk. lurer da på hva monken kan gjøre?? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Da ville jeg gått slik: Bruke poeng på to ranger abilities, og poeng på en monk skill (Protection Prayers). Da kan du ta masse skade, og caste masse enchantmens, som er farlig bra. Det vil jeg tro funker fett. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hrisebro, Monk sier du? Om du tar deg en titt på dette stedet kan du finne masse tøft, og få vite alt med en monk, døds bra side for å utvikle strategier. Endret 31. mai 2005 av jebus2 Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 De fleste spiller foretrekker Ra/Mo på grunn av ressurect/rebirth. Funker jo fint i PvE, mens i PvP ville jeg ha skiftet til Ra/E for mer skade eller Ra/Me for flere interrupts/shutdowns. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Da var nok Gw på plass hos meg gett, coveret var jeg glimrende. Både innvendig og utvendig. Endret 31. mai 2005 av arian Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 De fleste spiller foretrekker Ra/Mo på grunn av ressurect/rebirth. Funker jo fint i PvE, mens i PvP ville jeg ha skiftet til Ra/E for mer skade eller Ra/Me for flere interrupts/shutdowns. Jeg spiller Ranger/Nec. Funker bra. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 De fleste spiller foretrekker Ra/Mo på grunn av ressurect/rebirth. Funker jo fint i PvE, mens i PvP ville jeg ha skiftet til Ra/E for mer skade eller Ra/Me for flere interrupts/shutdowns. Jeg spiller Ranger/Nec. Funker bra. Hehe den comboen funker fett på min secondary player! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 De fleste spiller foretrekker Ra/Mo på grunn av ressurect/rebirth. Funker jo fint i PvE, mens i PvP ville jeg ha skiftet til Ra/E for mer skade eller Ra/Me for flere interrupts/shutdowns. Jeg spiller Ranger/Nec. Funker bra. Hehe den comboen funker fett på min secondary player! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hrisebro, Monk sier du? Om du tar deg en titt på dette stedet kan du finne masse tøft, og få vite alt med en monk, døds bra side for å utvikle strategier. Takk Takk Fått litt lyst på å være Ranger/Warrior da... Men det blir nokk Ranger/Monk Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ranger monk er bra for pve, siden du ofte er last man standing, og kan resse laget ditt da! Det funker nok ikke like bra pvp, så da vil jeg nok skifta ja! Du kan skifte 2nd proffession så ofte du vil, så du kan prøve deg litt rundt! Bare ikke bruk opp alle skill poengene dine da "! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ranger monk er bra for pve, siden du ofte er last man standing, og kan resse laget ditt da! Det funker nok ikke like bra pvp, så da vil jeg nok skifta ja! Du kan skifte 2nd proffession så ofte du vil, så du kan prøve deg litt rundt! Bare ikke bruk opp alle skill poengene dine da "! Hehe... Har fått med meg at man kan lage opp til 4 personer på en serial...( key).. Så jeg kan jo ha to mennesker, som har forskjellige yrker da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå