Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg helt på jordet eller er det ikke en early access for de som har pre-ordera på onsdag?

 

Får fortsette med en liten hammer warrior build jeg da:

 

Hammer: 13 (12+1)

Strenght: 12

 

Power attack

Devestating hammer {E}

Heavy blow

Bulls strike

Crushing blow

Beserkers stance

Sprit

<Fritt valg, du får sec class og 3 atts i denne her, jeg hadde restore life>

 

Denne builden er ment for god damage + knockdown

 

Spillestilen: Begynn alltid med beserkers stance (bruk denne FLITTIG) for å få opp adrenalinen + grei skade, finn gjerne en elementalist da de ikke løper så mye som monkene.

 

Etter at du har adrenaline finner du en monk, gjerne med 75% hp eller mindre. Nå kommer det kule; Begynn med devestating, nå ligger monkene nede med weakness. Så kjører du crushing på neste sving, deretter heavy for å knocke han ned igjen. Den siste knockdownen kommer rett etter at han har kommet seg opp, da de fleste begynner å kaste et spell. Er alltid like morsomt.

 

På tre sving har du gjort det umulig for monken å gjøre noe, pluss at du har skadet 300+ damage. Hvis dette ikke er nok, kjører du en power attack for å slå han helt ned med 100ish skade.

 

En annen combo som er kjekk er Sprit + bulls strike. Dette er en dødelig combo med knockdown + 100ish skade. Dakar monk, sier jeg...

 

MERK: Hvis monken/Targeten din får NOEN FORM FOR HEAL, SKIFT TARGET TIL EN ANNEN MED EN GANG. Veldig viktig får å holde effektiviteten oppe, det er endel stygge monk spells som kan øddelegge mye for deg. (Gaurdian, Reversal, Protective spirit etc.)

 

Nok for idag, si ifra hvis jeg skall komme med en annen build fra en annen klasse, jeg hjelper gjerne til.

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar

Det er et realm, men det er delt inn i districts. Skal forklare litt :

 

Når du starter spillet velger du en "verden," enten Europe, America (North) eller Korea(Asia). Og da møter du folk fra Europa i Home Districts, men du kan møte folk fra USA og Korea i International Districts dersom de befinner seg der samtidig.

 

Er jeg helt på jordet eller er det ikke en early access for de som har pre-ordera på onsdag?

 

Jo, det er det.

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Du vet du har pre-orderet hvis du har fått deg en pre-order boks. Har ikke sett denne i norge enda; jeg fikk min fra USA.

 

Pre-order boksen inneholder litt av hvert; en audio-cd, plakat, en "prima tournament survival guide", og viktigst av alt: en pre-order key.

 

Pre-order key'en lot deg spille i alle beta-helgene, og lar deg starte og spille fullversjonen fra den 27. april, 24 timer før de som ikke har pre-order key slipper til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...