Destructionz Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Guild Wars rokker, gidder ikke gi noen lange forklaringer. Det bare er sånn se Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kan ikke noen som spiller WoW lage en liste over ting som er positive med WoW... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kan noen si meg hva min Character skal ha som etternavn? Fornavnet blir Eirik, men etternavnet står mellom: Bloodbane, Bloodmane, Kinslayer. (Kinslayer betyr "slektsdreper") Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tjaaaa, Bloodbane er bedre enn Bloodmane ihvertfall Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 slektsdreper er vell litt brutalt eh? likte bloodmane best, bloodbane er for vanli Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ser ut til at det ble bloodbane Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jepp, characteren min ble en, Monk/Mesmer med navnet Eirik Bloodbane. Jeg tok bloodbane fordi det blir mye enklere på den neste avataren jeg jobber med ^^. Og i denne posten, kommer det om noen få minutter bilder fra kappefesten til WoH Ett bilde av seks av oss, som koser oss rundt bålet, med /afk: Samme bildet, men i ordentlig widescreen. Fem stykker av oss på trappa, det beste bildet IMO: Et bilde av oss på samme trapp, men bakfra, og trappa er bortevekk! Hvis bildene er for store, skal jeg fjerne de, har dem også i fullscreen, men da på over 2 mb, så det ekke aktuelt å legge ut her^^. Enjoy! Endret 27. mai 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Wow! flott! Har lagt ut et par bilder i tråden for guilden vår og i screenshots fra gw-tråden, så kan vel like gjerne poste ett her! Et litt misslykka hoppe-bilde Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 får vel slenge meg på med et bilde av guilden jeg å da :!: Dette er kappene våre! de er fetest Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Best capes ever! Fins ikke bedre! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Best capes ever!Fins ikke bedre! That's right SGE7000 ! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kappene, lager man dem selv på en eller annen måte? Eller er det alternativt. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Best capes ever!Fins ikke bedre! That's right SGE7000 ! Nytt navn på guild: The Guild With the Coolest Caps In Tho Whole Wide World!!!!!!! Men det tøffeste guild navnet noengang er: We Are Godzilla and You Are Japan Tøffere finner du ikke! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kappene, lager man dem selv på en eller annen måte? Eller er det alternativt. Du kan velge mellom forskjellige mønstre og emblemer, og farge på disse + bakgrunn, og kanten på kappa Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kappene, lager man dem selv på en eller annen måte? Eller er det alternativt. Du kan velge mellom forskjellige mønstre og emblemer, og farge på disse + bakgrunn, og kanten på kappa Har nok ventet på guild wars i tre uker snart, ble nok først sendt på onsdagen, får nå håpe det kommer til mandagen. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg ble også veldig fornøyd med den kappen SGE og jeg lagde. Den ble enkel, men samtidig fin. I dag har jeg ikke spilt så veldig mye. Nå mangler jeg bare 4000 og et eller annet exp så er jeg lvl 14. Gleder meg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg får nok opp ett forum i løpet av en time også! Så dette kan bli knakendes bra! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kappene, lager man dem selv på en eller annen måte? Eller er det alternativt. Du kan velge mellom forskjellige mønstre og emblemer, og farge på disse + bakgrunn, og kanten på kappa Har nok ventet på guild wars i tre uker snart, ble nok først sendt på onsdagen, får nå håpe det kommer til mandagen. eller i morgen Enig med Grundig, og gleder meg til forumet som Zyfex stter opp Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 hehe fikk GW i dag, må si meg imponet altså,ble jo helt dratt inn i spillet med en gang. TØFT! spiller ikke kun PvP ennå, skal spille spillet for og bli vant med alt, og foreløpig ser det bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå