Destructionz Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) LOL. Nei da fortjener du heller ikke å spille det, du har ikke prøvd gw så du kan ikke utale deg om hva lvl cap har å si. Endret 24. mai 2005 av Destructionz Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) omgf? lvl 20 limit?da gidd jeg ikke å kjøpe det. For det første er ikke gw ett grinde spill, det går ikke på å lvle.For det andre tar det sin tid å komme til 20 skal jeg si dere. Endret 24. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 LOL. Nei da fortjener du heller ikke å spille det, du har ikke prøvd gw så dukan ikke utale deg om hva lvl cap har å si. har faktisk prøvd det, men viste ikke at det var lvl kapasitet på lvl 20. haha! Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 LOL. Nei da fortjener du heller ikke å spille det, du har ikke prøvd gw så dukan ikke utale deg om hva lvl cap har å si. har faktisk prøvd det, men viste ikke at det var lvl kapasitet på lvl 20. haha! GW har lagt stor vekt på PvP! Derfor har de satt LvL cap til 20 slik at du kan bli med på PvP. Og det skal ha mer å si hvor god du er enn hvor høy du er i lvl. For å si det slik: Skill avgjør ikke level! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 LOL. Nei da fortjener du heller ikke å spille det, du har ikke prøvd gw så dukan ikke utale deg om hva lvl cap har å si. har faktisk prøvd det, men viste ikke at det var lvl kapasitet på lvl 20. haha! GW har lagt stor vekt på PvP! Derfor har de satt LvL cap til 20 slik at du kan bli med på PvP. Og det skal ha mer å si hvor god du er enn hvor høy du er i lvl. For å si det slik: Skill avgjør ikke level! I WoW så Lenke til kommentar
OleR Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Åh nei, et spill hvor leveling ikke er det eneste gøye man får. Det er jo akkurat som i alle FPS/RTS som finnes! Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 LOL. Nei da fortjener du heller ikke å spille det, du har ikke prøvd gw så dukan ikke utale deg om hva lvl cap har å si. har faktisk prøvd det, men viste ikke at det var lvl kapasitet på lvl 20. haha! GW har lagt stor vekt på PvP! Derfor har de satt LvL cap til 20 slik at du kan bli med på PvP. Og det skal ha mer å si hvor god du er enn hvor høy du er i lvl. For å si det slik: Skill avgjør ikke level! I WoW så Nå snakket jeg om GW da Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 sorry jeg er ukonsertrert og trøtt i dag Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er det noen som kan poste det Logitech - Headsettet som man får med i CE? Har lett en stund, men finner det ikke. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Mener jeg så det logitech headsettet og et webkamera med pris på 399 i en Elkjøp avis visst jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Da var jeg ferdig med 2 timers GW-spilling. Er kommet til lvl 11, snart 12. Noen her som er interessert i HW-guild? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Hadde vært flott det, grundig kan godt lage en, hvis noen kommer med navneforslag her - har plenty av gull, og er nok av de som spiller mest på forumet Endret 25. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har kommet til lvl 10 med W/Mo min og må si spillet er rå fett. Testa ut Arenaen i Old Ascalon og må si, det var rått, hadde ikke noe team fra før av så ble satt sammen med andre folk, automatisk, men det gikk faktisk ganske bra vet ikke hvor mange runder vi overlevde jeg men vi holde på lenge nok. Gleder meg til jeg blir lvl 20 og får til å ha utforsket hele mappet en dag Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hadde vært flott det, grundig kan godt lage en, hvis noen kommer med navneforslag her - har plenty av gull, og er nok av de som spiller mest på forumet Jeg sender deg en melding, SGE7000 Håper på å få til dette! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Gleder meg til jeg blir lvl 20 og får til å ha utforsket hele mappet en dag me to Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Hele kartet, det hadde vært kult det *sikle*.. Broren min pleir å komme inn til meg å spørre om å få se på kartet mitt, fordi det er så inn i ******* spennede å utforske nye områder... Det er grise gøy =) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg fant et sted der du kan laste ned kartet... husker ikke hvor da. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva mener du med mye gull SGE? Jeg har ca 22,5 plat og jeg synes det er lite... Jada, sparer jo til 15k armoren og alting. Blir dyrt med skills også etter hvert... Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Her er 2 linker til GW maps! link 1 link 2 Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Takker så mye for linker Artig å se hvor gedigent dette spillet egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå