Iminzilion Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hehe hver kamp vi spilte etter wins 10 så var det minst 2 som klaga hver gang og skrek i chatten at de kom til å tape. Og syns me kunne fått timeout eller noe Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jepp! Vet hva du mener. Er som regel sånn at etterhvert får et team en veldig bra kombinasjon, og da vinner de maaange ganger på rad, helt til et tilsvarende team-kombinasjon kommer Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 I går kveld spilte jeg missions med noen hyggelige karer. Vi owna faen meg alle de skapningene vi møtte på og jeg koste meg big time. Gleder meg til jeg er ferdig med lekser i dag, da blir det mer missions Fikk til og med spørsmål om hvorfor jeg var så fryktelig god, selv om jeg bare er lvl 9. Det var moro Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Elementalist\Necro ble jeg faktisk. lvl 7 nå. Tror jeg må samle opp litt mer penger jeg.. Eller kanskje selge noe planker Må skaffe meg slik expert salvage kit iallefall. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 SGE, du har litt erfaring med ranger regner jeg med? Vell jeg bruker en max dmg gull bue me masse "adds" og enda tar jeg bare rundt 30 dmg, hvilken arrow skill er den beste og hvilken kombo er den beste? Har hørt mye om dualshot og kindle arrows, jeg har skaffa dual shot men finner ikke kindle arrows(?). Og hvordan fungerer R/W for deg? R/N var meningsløst, bruker ikke noen av nec skillsene og en annen ting er hvordan man skal få råd til å fordele det lille av attributes man har på 2 proffesions? Trenger noen tips her. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har fryktlig lyst til å prøve dette her! Fortsatt ingen trails eller demoer? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) SGE, du har litt erfaring med ranger regner jeg med? Vell jeg bruker enmax dmg gull bue me masse "adds" og enda tar jeg bare rundt 30 dmg, hvilken arrow skill er den beste og hvilken kombo er den beste? Har hørt mye om dualshot og kindle arrows, jeg har skaffa dual shot men finner ikke kindle arrows(?). Og hvordan fungerer R/W for deg? R/N var meningsløst, bruker ikke noen av nec skillsene og en annen ting er hvordan man skal få råd til å fordele det lille av attributes man har på 2 proffesions? Trenger noen tips her. Tja, du tar ikke stort mer enn 30 dmg i de områdene som er det lengste du har kommet... Der hvor jeg er nå, tar jeg ikke mer enn maks, tja kanskje 80 dmg? Det er ingen "best" arrow-skill, for alle har sitt eget formål. Pleier å ha med meg Penetrating shot, Hunters shot, Dualsho, Kindle arrows, Troll unguent, Res. signet og healing shower. En av de beste komboene er vel dual-shot og kindle eller ignite arrows... Bruker aldri warrior-skills, så jeg tror jeg tar et sånn quest og bytter til enten /mo, /me eller /ele Du tar mer dmg med pil-angrep hvis du har mer på marksmanship - har 13 der, selv @ Diskspace - stikk til en kamerat som har det, og prøv Endret 24. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har ingen kamerater som har det. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 kjøp deg det det er verdt hvert eneste krone Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er litt usikker på om det er verdt 50øre engang.. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hehe ^^ Helt sikker på at du ikke engang vet om noen som har det? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er litt usikker på om det er verdt 50øre engang.. Colectors edition følger det med er headset som er verdt 450 kr Og c-edition koster 500 Nok Sparer litt der ja.. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Angrer på at jeg ikke kjøpte collectors edition, visste ikke at det fantes og fant bare vanli i butikkene her og da var jeg rask å grabbe den hehe :!: Btw skal også skifte subclass, er R/N nå og da blir det enten Mo/Me/W. SGE jeg fyller to slots bare på charm animal og comfort animal, kan ikke ha så mye. Ellers, Penetrating shot/troll urgent/ res. signet / serpents quickness / whirling defense/apply poison. Har hørt at signet of capture skal være bra men da må man jo vite når man skal equippe den, siden den bare brukes til å copye enkelte skills fra bosser. Tips? En annen ting er at jeg syns dmgn er utroli lav i forhold til det foes tåler, 30 er jo ingenting. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Angrer på at jeg ikke kjøpte collectors edition, visste ikke at det fantes ogfant bare vanli i butikkene her og da var jeg rask å grabbe den hehe :!: Btw skal også skifte subclass, er R/N nå og da blir det enten Mo/Me/W. SGE jeg fyller to slots bare på charm animal og comfort animal, kan ikke ha så mye. Ellers, Penetrating shot/troll urgent/ res. signet / serpents quickness / whirling defense/apply poison. Har hørt at signet of capture skal være bra men da må man jo vite når man skal equippe den, siden den bare brukes til å copye enkelte skills fra bosser. Tips? En annen ting er at jeg syns dmgn er utroli lav i forhold til det foes tåler, 30 er jo ingenting. Har hørt at signet of capture skal være bra menda må man jo vite når man skal equippe den, siden den bare brukes til å copye Skjønner man ikke at man treffer en boss i questloggen da? Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg er også R/N, det funker greit for meg, bruker Parasitic Bond, Life Siphon og Vampiric Touch for å stjele liv, for sikkerhets skyld har jeg Troll Unguent, i tilfelle jeg holder på å dø, og har lite energi. Bruker kun Dual Shot som bow skill, møter jeg litt tøffere fiender bruker jeg Ignite Arrows i tillegg. Caster Life Siphon på så mange som mulig for å få mest mulig helse, bruker også Prasitic Bond på flest mulig folk, sidn jeg får 42 i helse når fienden dør, eller det er gått et halvt minutt. Vampiric Touch er egentlig ikke så bra, vurderer å bytte den ut med noe annet. Noen som har noen invendinger eller tips til hvordan jeg burde sette opp mine skills i steden? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Et spørsmål... er det det satt en grense på max level? i så fall hvor mye? hørte rykter om level cap på 20.. men syntes dette hørtes lite ut... Stemmer dette? Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 For det første er ikke gw ett grinde spill, det går ikke på å lvle. For det andre tar det sin tid å komme til 20 skal jeg si dere. Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 omgf? lvl 20 limit? da gidd jeg ikke å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå