Grundig Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 1, Jeg er nå lvl 7, snart 8. Jeg har gått 2 år frem i tid og nå er hele verdenen ødelagt. Jeg prøver å skaffe meg armor fra Corwen. Jeg har mer enn nok penger, men det går ikke an å velge craft. Hva har jeg gjort galt? Hvordan er det man ruster opp armoren sin? 2, Hvordan tjener man mest mulig penger? Jeg tyar quester, men der får jeg mest experience poeng og slikt. Hvor går man for å tjene en del penger? Trenger det for å kjøpe en hel del ting. Nå har jeg kun 115 kronestykker. Håper noen tar seg tid til å svare. Jeg venter spent Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 1, Jeg er nå lvl 7, snart 8. Jeg har gått 2 år frem i tid og nå er hele verdenen ødelagt. Jeg prøver å skaffe meg armor fra Corwen. Jeg har mer enn nok penger, men det går ikke an å velge craft. Hva har jeg gjort galt? Hvordan er det man ruster opp armoren sin? 2, Hvordan tjener man mest mulig penger? Jeg tyar quester, men der får jeg mest experience poeng og slikt. Hvor går man for å tjene en del penger? Trenger det for å kjøpe en hel del ting. Nå har jeg kun 115 kronestykker. Håper noen tar seg tid til å svare. Jeg venter spent 1. Det er ford du mangler delene til armor fek.stell\iron ignot 2. Selge items som du plukker opp. Og grinding desverre er også en måte. Lag et party og gjør noen quests så kommer du sikkert hjem med masse penger Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har folk sprøsmål. Lag ny tråd. Synes det blir uoversiktelig her. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 1, Jeg er nå lvl 7, snart 8. Jeg har gått 2 år frem i tid og nå er hele verdenen ødelagt. Jeg prøver å skaffe meg armor fra Corwen. Jeg har mer enn nok penger, men det går ikke an å velge craft. Hva har jeg gjort galt? Hvordan er det man ruster opp armoren sin? 2, Hvordan tjener man mest mulig penger? Jeg tyar quester, men der får jeg mest experience poeng og slikt. Hvor går man for å tjene en del penger? Trenger det for å kjøpe en hel del ting. Nå har jeg kun 115 kronestykker. Håper noen tar seg tid til å svare. Jeg venter spent 1. Det er ford du mangler delene til armor fek.stell\iron ignot 2. Selge items som du plukker opp. Og grinding desverre er også en måte. Lag et party og gjør noen quests så kommer du sikkert hjem med masse penger Hva mener du med delene? Hvor finner jeg slike "deler"? Og det er jo for eksempel mange forskjellige hjelmer man kan velge osv. Hvordan vet jeg hva som passer meg best? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 1, Jeg er nå lvl 7, snart 8. Jeg har gått 2 år frem i tid og nå er hele verdenen ødelagt. Jeg prøver å skaffe meg armor fra Corwen. Jeg har mer enn nok penger, men det går ikke an å velge craft. Hva har jeg gjort galt? Hvordan er det man ruster opp armoren sin? 2, Hvordan tjener man mest mulig penger? Jeg tyar quester, men der får jeg mest experience poeng og slikt. Hvor går man for å tjene en del penger? Trenger det for å kjøpe en hel del ting. Nå har jeg kun 115 kronestykker. Håper noen tar seg tid til å svare. Jeg venter spent 1. Det er ford du mangler delene til armor fek.stell\iron ignot 2. Selge items som du plukker opp. Og grinding desverre er også en måte. Lag et party og gjør noen quests så kommer du sikkert hjem med masse penger Hva mener du med delene? Hvor finner jeg slike "deler"? Og det er jo for eksempel mange forskjellige hjelmer man kan velge osv. Hvordan vet jeg hva som passer meg best? Bruke salvage kit på forskjelige items fek. koster bare 100G for et vanlig salvage kit. Expert koster 400G 2.Vilken hjelm du skal velge: du ser på om du trenger swordattribute (leif?) har du 9 og har et sverd som krever 10 så tar du den hjelmen som gir deg 10. Ellers er de like som regel. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 whaaT? like som regel, my ass! Ihvertfall to andre ting å tenke på: Armor"class" - varierer fra 1 eller no til over hundre eller no ^^ Andre attributes - f.eks +20% vs. lightning Lenke til kommentar
OleR Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du får bare kapper hvis du spiller på et lag i PvP (dvs. alltid i PvP) eller hvis du er i en guild. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 whaaT?like som regel, my ass! Ihvertfall to andre ting å tenke på: Armor"class" - varierer fra 1 eller no til over hundre eller no ^^ Andre attributes - f.eks +20% vs. lightning :!: viste det var noe jeg glemte.. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 whaaT?like som regel, my ass! Ihvertfall to andre ting å tenke på: Armor"class" - varierer fra 1 eller no til over hundre eller no ^^ Andre attributes - f.eks +20% vs. lightning :!: viste det var noe jeg glemte.. hehe et lite tips hvis dere lurer på noe ang. guild wars - lag en ny tråd! Hvis du bare skal si noe generelt, som f.eks "fy f*** så bra gw er!" kan du si det her Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 OK, tusen takk for hjelpen! GW rocker gata Elsker det spillet! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) noen som har lyst å joine en guild ? vi er tilnå kun 2stk. meg lvl 10 og en venn lvl 8. send en wisper til Fake Player svarer jeg ikke eller ikke er online så pm meg på forumet Endret 22. mai 2005 av XeLix Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 jeg har lyst å joine men det er et (mange) STOORT problem jeg er altfor knyttet til guilden min jeg er officer i den jeg elsker den Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 er litt småstolt. jeg og han andre i guilden min. pluss 2 andre... i Old Ascalon på arenaen greide totalt 24wins sammenhengende passer meg greit siden jeg ble lvl 11 etter siste kampen Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvis den er helnorsk/for alle i samme tidssone og jeg får bli officer, kan jeg vurdere å bli med er jo lvl 20 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Starta såvidt nå, tester ut forskjellig. Er Elementalist nå, Hva er bra som secondary profession her? Litt usikker på hva jeg skal velge. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kanskje du skulle valgt litt "fysiske" karakterer som warrior eller ranger... Det som er morsomt er at det er en ren kunst å finne noen som passer perfekt sammen. har lest lange avhandlinger om hvorfor man bør valge hva. Det spesielle er at avhandlingene slår hverandre ihjel fordi målet med karakterene er forskjellige. Så valget tar man nok best selv. Les guider og bruk magefølelsen. Magefølelsen er undervurdert i spill Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) guilden er helnorsk. Men tilnå så er vi kun 2stk SGE7000: officer? Ja viss du vil så kan du bli det. bilde er ifra arena kamp i går Endret 23. mai 2005 av XeLix Lenke til kommentar
norseson Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Eg bestilte GW på play.com på Tirsdag.. Når kan eg vente meg det i posten? Kjem ann på kvar du bur. Har bestilt to spill frå cdon.com. Fekk dei tre dager etter bestillingsdag. Du har det sikkert i postkassa på Mandag. Gled deg. I dag er det Tirsdag og det er ei veke sida eg bestilte Guild wars fra play. Har ikkje fått det endå.. Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Fy f*** 24 wins! Deter jo helt rått... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå