Mats1988 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 WoW er nå 200 % bra. Altså 100 % over limiten. Jeje, skjønte det blir 200% da, men lurte på om du mente WoW eller gw! Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det noen som har prøvd å skifte Secondary professionen sin? Hørt at det skal gå ann ved å ta quest som f.eks. Elementalist Path i Crystal Desert. Eller er det bare rykter? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) trokke det går an er det bare hos meg at alle arenaene er borte fra kartet, utenom shiverpeak og ascalon? EDIT: jo, ser ut som at det faktsik går an, fant det her Endret 18. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ok, da var dette spillet i hus, såvidt starta. lvl 3 ranger/monk. Vet ikke om det er noen optimal combo men det finner da man vel ut etterhvert *Lese til eksamen* Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvilken level burde jeg være før jeg drar ut i krigen?Jeg er på level 5 nå, begynte i stad. Er warrior, spiller for øyeblikket alene, men har en pet på level 6. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvilken level burde jeg være før jeg drar ut i krigen?Jeg er på level 5 nå, begynte i stad. Er warrior, spiller for øyeblikket alene, men har en pet på level 6. da kan du stikke videre ja Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ok,men når jeg går rundt nå, så er det mange som har oppdrag til meg. Er de fortsatt tilgjengelig etterpå? Ting blir jo ganske forandra... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ok,men når jeg går rundt nå, så er det mange som har oppdrag til meg. Er de fortsatt tilgjengelig etterpå? Ting blir jo ganske forandra... kan lønne seg å gjøre oppdrag, men alle skills de gir får du mulighet til å skaffe deg senere i spillet ogås Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tror jeg går videre nå, er vel nok av oppdrag å gjøre senere og. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er vel 20 som er max-level. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har en del problemer med GW, spillet fryser rebooter og lignende. Dette skjedde også når jeg skulle til å dra ut i krigen, etter at porten har åpnet og man møter på noen fiender. Når jeg starter opp spillet på nytt, er kommet forbi en ny port og jeg får ordre av prinsen. Han sier at vi skal gå inn i en hule blant annent. Det jeg lurer på er, hva har skjedd mellom der spillet frøys og der jeg begyner igjen? Om noen har en løsning på mitt tekniske problem så hadde det også vært veldig fint. Takker for svar! Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hadde det samme probleme, fiksa nytt skjermkort så pcn ikke reboota av seg selv i gw lengre og tok av Anti aliasing og stillte ned på grafikken for å få bort frysinga. EDIT: Og, NEI jeg er ikke flink i norsk grammatikk. Klarer du ikke lese det vil jeg si probleme er på din side. Takk :!: Endret 21. mai 2005 av Destructionz Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det ikke gikk altså ann å sikfte secondary profession! Veldig praktisk egentlig! Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det ikke gikk altså ann å sikfte secondary profession! Veldig praktisk egentlig! Tolker det som at det går ann ^^ Da tror jeg at jeg skal skifte fra R/N til R/W eller R/Mo. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har prøvd å stille ned på grafikken uten at det hjalp noe særlig. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har prøvd å stille ned på grafikken uten at det hjalp noe særlig. Ikke oppløsning men advanced, kanskje slå av noen effekter/AA eller stille noe på low. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har kjøpt Guild Wars i dag og jeg elsker spillet allerede etter få timers spilling! Jeg er warrior/ranger og er på level 5, snart 6. Gleder meg til jeg skal igjennom portalen! Må bare bli sterkere først. Jeg har også et merkelig lyd-problem. Fint om noen kunne hjelpe meg å finne ut av det Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 begynte å spille spillet i går. og hoppet rett i krigen som lvl 4.. og er nå 8.. bør jeg starte ny spiller og heller ta meg god tid i starten og heller få oppleve mer av spillet ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Lurer på om jeg skal skaffe meg spillet sånn at jeg kan teste det ut, men er litt usikker. Så lurer på, dere som spiller spillet hva syns dere om det? er det verdt for meg å ta en liten titt? Spiller WoW daglig og digger det, men fikk litt lyst til å teste ut GW bare for å se, hvem vet kansje jeg blir hekta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå