Currybomb Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Bestshop.no er nest billigst og er ikkje utsolgt. Men sida deiras er ikkje noko å skryte av. Ikkje leveringen heller faktisk. Anbefaler på det sterkeste at du ikke kjøper fra bestshop.no! Jeg har hatt fryktelig mye tull med den butikken! Les denne posten! Hm, ga deg dårlig forventninger gett. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hm.. Bestilt Gw på tordag kveld hos play.com... nå er det lørdags kveld og varen står enda som "Order Placed" tror dere at de kommer til å sende meg spillet i nær fremtid? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hm.. Bestilt Gw på tordag kveld hos play.com... nå er det lørdags kveld og varen står enda som "Order Placed" tror dere at de kommer til å sende meg spillet i nær fremtid? Er helligdager denne helgen, men ville tro de sender den på tirsdag. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er helligdager denne helgen, men ville tro de sender den på tirsdag Ja var redd for at det kom til å ta så lang tid ja.. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hmm. Om dere ønsker spillet kjapt, og ikke har enormt behov for bruksanvisniga, så er det også fullt mulig å bare kjøpe en kode og laste det ned. www.plaync.com ...tar nesten fem minutter å laste ned dog, Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 SGE7000 gjorde det, funker utrolig bra=) Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Noen som vet hva en GW account koster på www.plaync.com ? Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Noen som klarer å forklare hva som gir den gode følelsen i GW? Jeg har til nå spilt wow, men GW ble plutselig veldig interessant. GW ser ut til å ha noen småkjipe begrensinger som max lvl er 20. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Noen som klarer å forklare hva som gir den gode følelsen i GW? Jeg har til nå spilt wow, men GW ble plutselig veldig interessant. GW ser ut til å ha noen småkjipe begrensinger som max lvl er 20. Korte trekk hva jeg liker ved GW er spennende story, givende quests, ingen grinding eller mye "unødvendig" gåing, godt PvP system, pen (ikke cartoonish) grafikk... Og ingen månedlig avgift... Liker at det er maks level 20, da man slipper en lang grinding, og at det går mer på skill enn items. En som har spillt i x timer kan være like god som en som har spillt i x^2 timer, så lenge han vet hvordan han skal spille karakteren sin... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Noen som vet hva en GW account koster på www.plaync.com ? Keyen koster vel ca. 400kr, du får den på mail etter 5min. Så laster du ned spillet fra www.guildwars.com . Det tar ikke lang tid å laste ned spillet, ettersom du bare laster ned de mapsene du har kommet til. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Vil bare si til de som har bestilt ifra Games199.com så har de logistikk fra Danmark og ved kjøp over 200,-, f,eks. Guild Wars som koster 289,- så kommer det 25% i toll + 70,- Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 SGE7000 gjorde det, funker utrolig bra=) Stemmer - deilig å få spillet med en gang, men var litt surt at de fikk det på spaceworld to dager etterpå Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Tenkte jeg skulle gi et tips til alle som lurer på hvordan de får tak i de sagnomsuste fur squares Er utrolig mange som maser om det i general chaten i gw, så tenkte jeg skulle fortelle hvordan man får tak i dem her. Charr hides er noe de høyere charr'ene dropper. Hvis man bruker et expert salvage kit på disse er det en viss sjanse for å få en Fur Square. Det samme gjelder hide fra andre dyr, f.eks silverpeak kentaurene. Du kommer trolig ikke til å få fur med en gang, men det er bare å være tålmodig, før eller senere spretter det ut en fur square. edit: Er dette "hvordan kjøpe Guild Wars"-tråden? Virker som det kanskje ikke er rette sted (eller forum?) å poste dette på.. Endret 15. mai 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 neida - diskusjonen har bare blitt dratt litt i den retningen Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Charr hides er noe de høyere charr'ene dropper. Hvis man bruker et expert salvage kit på disse er det en viss sjanse for å få en Fur Square. Joda men er også muli å trade fire charr hides for en fur square hos en NPC ved henchmen's i ødelaggte ascalon, for hver fire hides du gir får du en fur square. Btw noen som selger fire bolt of cloth her? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men er det noen av dere som har prøvd Star Wars Galaxies og/eller Everquest2? Hva synes dere om Guild Wars i forhold til disse spillene? Vurderer å få tak i GW nå, det har jo fått bra omtale. Er det bedre enn World of Warcraft også? Takker for svar. Edit: Trøtt. Ord på feil plass. Endret 16. mai 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 En i guildet mitt nevnte at 20 var max lvl, hvis det er så, hva gjør man etter det? Kjemper man GvG osv? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men er det noen av dere som har prøvd Star Wars Galaxies og/eller Everquest2? Hva synes dere om Guild Wars i forhold til disse spillene? Vurderer å få tak i GW nå, det har jo fått bra omtale. Er det bedre enn World of Warcraft også? Takker for svar. Edit: Trøtt. Ord på feil plass. gw er jo gratis i månden osv. absolut verdt å kjøpe! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 En i guildet mitt nevnte at 20 var max lvl, hvis det er så, hva gjør man etter det? Kjemper man GvG osv? GvG er sikkert det lureste når man er level 20 kansje de hever sperren snart... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Bestilte Trackmania Sunrise fra play.com for en stund siden, det kosta akkurat det samme som guild wars gjør nå... Da tok det veldig lang tid før jeg fikk det pga tollbehandling, toll og andre avgifter kom på litt over 100kr, så da ble det ikke så billig som jeg hadde trodd alikevel... Men slapp nå i det minste å betale frakt da.. Du skal ikke betale toll osv når et spill koster 18pund. Når du trekker fra det det faktisk koster i frakt ser man at selve varen kostet under 200kr. (selv om ikke du betaler frakten så blir den jo betalt) Endret 16. mai 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå