Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som klarer å forklare hva som gir den gode følelsen i GW? Jeg har til nå spilt wow, men GW ble plutselig veldig interessant. GW ser ut til å ha noen småkjipe begrensinger som max lvl er 20.

Korte trekk hva jeg liker ved GW er

spennende story, givende quests, ingen grinding eller mye "unødvendig" gåing, godt PvP system, pen (ikke cartoonish) grafikk... Og ingen månedlig avgift...

 

Liker at det er maks level 20, da man slipper en lang grinding, og at det går mer på skill enn items. En som har spillt i x timer kan være like god som en som har spillt i x^2 timer, så lenge han vet hvordan han skal spille karakteren sin...

Lenke til kommentar
Noen som vet hva en GW account koster på www.plaync.com ?

Keyen koster vel ca. 400kr, du får den på mail etter 5min. Så laster du ned spillet fra www.guildwars.com . Det tar ikke lang tid å laste ned spillet, ettersom du bare laster ned de mapsene du har kommet til.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle gi et tips til alle som lurer på hvordan de får tak i de sagnomsuste fur squares ;)

 

Er utrolig mange som maser om det i general chaten i gw, så tenkte jeg skulle fortelle hvordan man får tak i dem her.

 

Charr hides er noe de høyere charr'ene dropper. Hvis man bruker et expert salvage kit på disse er det en viss sjanse for å få en Fur Square.

 

Det samme gjelder hide fra andre dyr, f.eks silverpeak kentaurene.

 

Du kommer trolig ikke til å få fur med en gang, men det er bare å være tålmodig, før eller senere spretter det ut en fur square.

 

 

edit: Er dette "hvordan kjøpe Guild Wars"-tråden? Virker som det kanskje ikke er rette sted (eller forum?) å poste dette på..

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Charr hides er noe de høyere charr'ene dropper. Hvis man bruker et expert salvage kit på disse er det en viss sjanse for å få en Fur Square.

 

Joda men er også muli å trade fire charr hides for en fur square hos

en NPC ved henchmen's i ødelaggte ascalon, for hver fire hides du

gir får du en fur square. Btw noen som selger fire bolt of cloth her?

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men er det noen av dere som har prøvd Star Wars Galaxies og/eller Everquest2? Hva synes dere om Guild Wars i forhold til disse spillene? Vurderer å få tak i GW nå, det har jo fått bra omtale. :) Er det bedre enn World of Warcraft også?

 

 

 

Takker for svar. :)

 

 

Edit: Trøtt. Ord på feil plass.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men er det noen av dere som har prøvd Star Wars Galaxies og/eller Everquest2? Hva synes dere om Guild Wars i forhold til disse spillene? Vurderer å få tak i GW nå, det har jo fått bra omtale. :) Er det bedre enn World of Warcraft også?

 

 

 

Takker for svar. :)

 

 

Edit: Trøtt. Ord på feil plass.

gw er jo gratis i månden osv.

absolut verdt å kjøpe!

Lenke til kommentar
Bestilte Trackmania Sunrise fra play.com for en stund siden, det kosta akkurat det samme som guild wars gjør nå... Da tok det veldig lang tid før jeg fikk det pga tollbehandling, toll og andre avgifter kom på litt over 100kr, så da ble det ikke så billig som jeg hadde trodd alikevel... Men slapp nå i det minste å betale frakt da..

Du skal ikke betale toll osv når et spill koster 18pund. Når du trekker fra det det faktisk koster i frakt ser man at selve varen kostet under 200kr. (selv om ikke du betaler frakten så blir den jo betalt)

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...