Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du forhåndsbestilte vel kan jeg tenke meg?

 

Vel, alt etter hvor du bestilte henne, så får du en pre-order key som du får spille med i neste betaweekend som er 15-17 April, og på den 27 og 28. (28 er release, men det går an å spille med pre-order keyen på den datoen, slik at det ikke gjør noe hvis spillet er forsinka.)

 

http://www.guildwars.com/faq/default.html

http://www.guildwars.com/events/faq.html

 

Der får du sikkert svar på noen spørsmål. :)

Takk for det! Det ga svar, det gjor det. :D

Og ja, skaffa meg Key og gleder meg som bare det til betaweekend :dribble:

 

*tørker vekk litt slev fra høyre hånda*

Lenke til kommentar
Om 2 uker kommer spillet! Woohooo! Jeg har bestilt det via CDON men fikk ikke noe cdkey.. O_o

har ikke bestilt fra cdon.com før..

 

jeg skal kjøpe swat4 derfra.. hva skjer om jeg kjøper swat4 + bestiller GW på en gang ? vil jeg da få begge spillene når GW kommer,eller får jeg swat4 etter noen dager og GW noen dager etter den kommer?

Lenke til kommentar

Jeg så akkurat introen til spillet. Fet!!! Synes for øvrig det er rart at gamer.no ikke har laget en nyhet om dette.

 

Guild Wars virker utrolig tøft, og det ble enda mer interessant da jeg fant ut at det var gamle Blizzardfolk som står bak. Syntes også guildwars.com bar preg av dette. Spiller ellers litt WoW for tiden, og har planer om å teste EverQuest 2. Må finne ut hva jeg liker best av disse titlene...

Lenke til kommentar
Jeg så akkurat introen til spillet. Fet!!! Synes for øvrig det er rart at gamer.no ikke har laget en nyhet om dette.

 

Guild Wars virker utrolig tøft, og det ble enda mer interessant da jeg fant ut at det var gamle Blizzardfolk som står bak. Syntes også guildwars.com bar preg av dette. Spiller ellers litt WoW for tiden, og har planer om å teste EverQuest 2. Må finne ut hva jeg liker best av disse titlene...

Du kommer selvfølgelig til å like guildwars bedre enn de andre..

Lenke til kommentar
www.gw-gov-tk Fett clan! "Feilmelding: Klarte ikke å finne tjeneren" :tease: .

håper du skjønte at det var .tk på slutten..

ellers er det ikke håp!

 

Vi har åpnet for å øke medlemsmassen med 4 medlemmer til 40..

De som vil være med i norges første og største guild kan ta en titt på websiden vår for mer info: Guardians of Valhalla

Vær raske! Dessuten vil vi bare ha de som er litt seriøse og som spiller ved release..

Lenke til kommentar

Det er ikke noe poeng i å opprette én Guild Wars-tråd.

 

Slike tråder med masse temaer på samme sted blir uoversiktlige og alt for store til at det er enkelt å finne igjen informasjon. Det er derfor langt bedre om dere ikke starter opp "Den store <sett inn produktnavn>-tråden", men istedet starter tråder når dere har et mer konkret tema å ta opp.

Lenke til kommentar

Jeg har vært med i to beta-weekends nå, men jeg har et kraftigt problem med lag, Og det ødlegger spilleopplevelsen helt. Det lagger hele tiden, sånn at fiendene og de andre folka hakker fram og tilbake uten noen animasjoner. Synest det er merkligt at det skal lagge så mye, ettersom jeg har spilt city of hereos og world of warcraft uten problemer. Håper de har fikset det til spillet kommer ut, for det virker ganske kult.

Endret av lubb
Lenke til kommentar

lubb, jeg har ikke lagt merke til det du sier. Selvsagt litt smålagg av og til, men det er alt.

 

EDIT : GoV spilte litt GvG idag forresten, sinnsykt gøy, adrenalinet pumper. :) Frem og tilbake i 50 minutter før vi endelig klarte å drepe Guild Lorden til det andre guildet.

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Spilte litt monk denne BWE'n. Her en en god prot build jeg har kommet fram til:

 

Prot prayers: 13 (12+1)

Divine: 12

 

Reversal of fortune

Gaurdian

Signet of devotion

Mend condition

Sheilding Hands

Aegis

(Rezz, enten ressurect eller restore life)

Peace and harmony {E}

 

Prot spells funker fett med PaH, har ofte nok energy til å bruke aegis, noe som merkes i grupper. Mend contition blir din mest effektive heal med de 61 + 38 healene. Blei mye condition removal ja.

 

Har noen flere builds hvis dere vil at jeg skal poste de, si ifra. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde vært kult hvis vi kunne prestentert oss litt, som class, spillestil etc.... Kan vel begynne jeg da.

 

Spilt GW siden E3, valget av klasse falt på elementalist fordi jeg egentlig hadde lyst til å være en healer, men monken så, så veldig stygg ut (mente jeg da). Men hva? Jeg kunne jo velge 2 klasser, så da ble det El/Mo. :!:

 

Jeg kan vel kalle meg en av air-elementalist pionerene, siden under E3 fant jeg fort ut at warriors var min værste fiende, så måtte det jo være noen spells som funka fett mot dem...

 

Etter noen dager med intens spilling (jeg hadde blitt bitt av basillen), fant jeg ut min dødelige kombo; Lightning orb, lightning strike og obsidian flame. Disse 3 spellene var alene nok til å ta ut en warrior, og hvis de kom nære nok knocka jeg dem ned med en stygg, liten shock! Gjett hvem som løp da!

 

Har spilt alt av helger fram til nå (WPE, BWE), og hoved-keyene min er klar for release'n.

 

Primary character'n er en El/Me nå med Air/Dom/Energy storage. Spiller med noen interrupts for å trene skillene litt (Ikke misforstå meg) :cool:

 

Spillestilen min er ganske feig, litt sånn sniper-aktig. Ta dem ut når de er svakest. Deres feil at de ikke gidder å heale seg selv. Ikke noe er fetere en å se en halvdød monk stå og frebrilsk ressurecte sine kjære venner mens du kjører en power spike for å så avbryte rezzen og deretter kortslutte hjertet hans fulstending med en velplaster lightning orb... muhaha, nok om det.

 

Spiller gjerne burst-ele builds og store aoe builds. Liker også å ekspirimentere med forskjelldige klasser som mesmer og warrior. Kan poste en grei El/Me AoE build her:

 

Fire: 12

Inspiration: 9

Energy: 9

 

Immolate - Sier seg selv, god dmg

Fireball - brukes flitting mot 2 og 1 fiender

Rodgorts invication - Ingen over, ingen ved siden av

Meteor/searing heat - Meteor for 1-2, searing heat for flere

Meteor Shower - Beste AoE DoT'en. (Ja den er en DoT, den gjør skade over tid)

Fire attunement - sier seg selv, mer energy = mer skade

Energy drain {E} Finn en monk og fyr løs denne her og tapen når du har lite energy. Funker fett.

Energy Tap

 

Kan trekke frem et eksempel på hvor effektiv denne builden kan være:

 

Var i Hall of Heroes, det var 3 min igjen, en hel klase av folk stod og slåss i midten, det ene laget angrep det andre lagets hero. Jeg så muligheten og selecta GHen og fyrte først løs Meteor shower, så spent etter det tredje regnet (det er da den treffer) mens jeg kasta searing heat. Jeg viste at det var mange der, men når det tredje regnet traff knocka jeg ned 8+ personer og nummerne fløy opp. Jeg Begynte å kaste Rodgorts invication mens jeg så alle nummerne fra MS og searing heat gjøre djevelens værk. De fleste inne i min dammage-ball hadde kommet seg ut mens 4 caster-klasser stod igjen. Akkurat da kasta jeg Rodgorts invication og fire stykker falt ned i bakken, brennende.

 

Jeg begynte jo å le noe sinnsykt, det var jo ganske komisk fra min side... Det hele skjedde på 6-7 sekunder så det tok litt tid før jeg skønte hva som egentlig hadde skjedd.

 

Det var nok fra meg i denne omgang, få høre deres historier da!

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar

Pinneved, Monk er gøy :D

 

Her er forsåvidt en fin protection monk jeg kjørte:

 

Protection: 12+1

Divine: 12

 

Reversal of fortune

Shield of Deflection {E}

Aegis

Life Bond

Mend Condition

Shielding Hands

Guardian

Remove hex/res

 

Life bond + Shielding Hands/Shield of Deflection/Guardian på focused target. Spam reversal. Hiv på Aegis når du ser det passer og bruke remove hex for å få vekk backfire/migraine fra andre monker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...