Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte mitt for 314 totalt, fra playx.no.

Ossen fikk du det spillet for 314,- fra Playx.no ?

Spillet koster 289,- og det er over 200,- Tollgrensen og da kommer 25% av varens verdi + 70,- i tillegg og det blir jo 431,-

Tenkte jeg skulle bestille ifra Play.com men siden spillet koster £17.99, altså 220,- så utgår dette.

rett på meg hvis jeg missforstår noe her, men er ikke playx.no en norsk butikk? hvorfor skal man da få toll på produkter som ikke kommer i fra utlandet?

 

 

Edit: NVM så at de har lageret i danmark, uansett blir 100 kr mer eller noe en hvis man hadde bestillt i fra gamesmix eller noe, og de har det ikke på lager så jeg ser ikke akkurat den tollen som en ekstrem økonomisk utgift :)

Endret av arlion
Lenke til kommentar

@ arian:

Grunnen til at jeg reagerte var at jeg leste dette:

For våre norske kunder innebærer dette at det tilkommer mva og postens innfortollingsgebyrer for kjøp over kr 200,- For kjøp under kr 200,- (+ frakt / fakturagebyr) tilkommer det ingen mva eller gebyrer og varen vil komme direkte i din postkasse.

... fra Hjelp/Betingelser sia på Playx.no.

Lenke til kommentar
@ arian:

Grunnen til at jeg reagerte var at jeg leste dette:

For våre norske kunder innebærer dette at det tilkommer mva og postens innfortollingsgebyrer for kjøp over kr 200,- For kjøp under kr 200,- (+ frakt / fakturagebyr) tilkommer det ingen mva eller gebyrer og varen vil komme direkte i din postkasse.

... fra Hjelp/Betingelser sia på Playx.no.

Vel, hvem vet om jeg får en overaskelse i posten. Men så jeg betaler for moms, gjør meg ingenting så lenge det ikke blir får dyrt.

Lenke til kommentar
Eg har ein kompis så alltid går å mase om at eg må kjøpa Guild Wars...

E det vert pengene? Eg har aldri hørt om det før.

Jada, det er definitivt verdt pengene. Koffor tror du ellers denne tråden har blitt så lang? :p

 

Bare hør på kompisen din du å kjøp det :thumbup:

Lenke til kommentar

flere quest's er det jo såklart, men var ikke det siste missionet da?

Nei, det var nok ikke siste missionet. Mission messig er du vel litt over halvveis i PvE delen av spillet. Tidsmessig er du nok litt under halvveis.

 

 

For alle som spør om HoH. I dragon's lair, etter ascension (etter desert missions) kan du gå ut i et ea som er tomb of the primeval kings. Det er en team PvP arena med 8 personer på verdt lag og flere forskjellige maps. HoH er det siste mappet her, og bare et lag i hele verden kan holde den om gangen.

Endret av OleR
Lenke til kommentar

Vell var ikke så imponert i førsten men idag fikk jeg det nye skjermkorte

mitt jeg bestillte og jeg kjører alt på max i gw og grafikken er bare helt

siiiiiiiiiiinsyyyyyyyyyyk og det øker spille ytelsen og opplevelsen tusen

ganger! drit stili å se på blant annet vannet me denne grafikken. :love::love::love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...