SGE7000 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 har gjort alle missionsa, så nå er jeg i ørkenen sør-øst tror ihvertfall at det var det siste jeg gjorde for å komme dit Det var nok ikke det siste nei. I ørkene kommer de vanskeligste oppdragene i spillet (etter min mening) og etter det, har du nok fremdeles litt igjen flere quest's er det jo såklart, men var ikke det siste missionet da? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 det er noe jeg lurer på : er det person vs person eller slik som i fex.diablo2 vi mot monster er det bare i hoh det er pvp? Lenke til kommentar
Úber Energized Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hoh = hall of heroes PvP opplegg, har ikke vært med der selv enda hei jeg er nettop kommet til Yak's Bend og spillt på arenaen der, har hørt mye om denne Hall of Heroes...Lurte veldig på hvordan og når i spillet man kom ditt? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 det er noe jeg lurer på : er det person vs person eller slik som i fex.diablo2vi mot monster er det bare i hoh det er pvp? Begge deler, verden er PVE, men det er Arenaer som du kan sloss PvP i og man kan sloss Guild vs Guild. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 det er noe jeg lurer på : er det person vs person eller slik som i fex.diablo2vi mot monster er det bare i hoh det er pvp? Begge deler, verden er PVE, men det er Arenaer som du kan sloss PvP i og man kan sloss Guild vs Guild. da skal jeg iallefall ha det! Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Eg har ein kompis så alltid går å mase om at eg må kjøpa Guild Wars... E det vert pengene? Eg har aldri hørt om det før. Endret 13. mai 2005 av I Grevens Tid Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 noen som vet om elkjøp har GW til en grei pris ? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 det er noe jeg lurer på : er det person vs person eller slik som i fex.diablo2vi mot monster er det bare i hoh det er pvp? Begge deler, verden er PVE, men det er Arenaer som du kan sloss PvP i og man kan sloss Guild vs Guild. da skal jeg iallefall ha det! Anbefaler Guildwars på det sterkeste, sjekk Guildwars Screenshots tråden så får du et bilde av hvordan grafikken i spillet er. Her er noen norske anmeldelser av spillet. (de eneste jeg vet om som er norske) http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306094 http://www.dinside.no/php/art.php?id=213607 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) noen som vet om elkjøp har GW til en grei pris ? el-kjøp som jeg var på skulle få det inn om 2-3uker pris er vell på sånn 3-400 kroner. Endret 13. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg snakket med en venn av meg, han sa det var mulighet for å bytte profession i spillet, uten å create en ny char, går det ann? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Eg har ein kompis så alltid går å mase om at eg må kjøpa Guild Wars...E det vert pengene? Eg har aldri hørt om det før. Ja jeg tror det er verdt det da. Har ikke prøvd det selv da men noe så populært er nok sikkert bra je Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 noen som vet om elkjøp har GW til en grei pris ? Tror ikke problemet er pris på elkjøp, hvis de først selger PC spill pleier prisen og være ganske billig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jepp. vet ikke om det er på min lokale elkjøp i det hele tatt jeg, har ikke sjekka enda. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 noen som vet om elkjøp har GW til en grei pris ? Tror ikke problemet er pris på elkjøp, hvis de først selger PC spill pleier prisen og være ganske billig. Kjøpte mitt for 314 totalt, fra playx.no. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hadde egentlig ikke planer om å kjøpe dette spillet da WoW tar opp en del tid, men har testa noen beta weekender som Elementalist/monk, underholdende kombo egentlig. og da jeg så prisen på www.playx.no var det egentlig ikke noe valg lenger, måtte kjøpes hva er playx sin leverigs tid normalt? vil jo selvsagt ta lengere tid nå siden det kanskje blir sendt i morra og tatt neste ukes heligdager i betraktning. men uansett gleder meg til å spille det igjen. lurer på om jeg går for elementalist/monk denne gangen også, hvis jeg ikke tester noe annet da. elementalist/mesmer kanskje, eller kanskje elementalist/ranger høres litt bissart ut der for underholdende Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) hvor er hall of heroes? arlion, skal du være elementalist så må du være male! best koreograferte dansen i hele spillet Endret 13. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Empty Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kjøpte mitt for 314 totalt, fra playx.no. Ossen fikk du det spillet for 314,- fra Playx.no ? Spillet koster 289,- og det er over 200,- Tollgrensen og da kommer 25% av varens verdi + 70,- i tillegg og det blir jo 431,- Tenkte jeg skulle bestille ifra Play.com men siden spillet koster £17.99, altså 220,- så utgår dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå