Elendil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Blant annet kan du jo ta en titt på, Gamesmixog Gamezone utsolgt... ingen nettbutikker som har det?? tenkte på og kjøpe det til broren min i bursdagsgave Sist eg såg så var Cdon.com også utsolgt. Bestilte det hos www.bestshop.no for 379 den andre billigste prisen. Men sida og brukergrensesnittet var ikkje noko å skryte over. Lenke til kommentar
arcen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Arian: Det er ett online spill (MMORPG) så klart, burde du visst før du kjøpte det ^^Men ja det har en story samtidig. Mini me: Hvis du sier det er utsolgt overalt har du ikke letet lenge, evt godt nok. Har sagt til mange andre at jeg ikke skjønner hvor de har det fra, finner det over alt jeg. Blant annet kan du jo ta en titt på, Gamesmix og Gamezone - der trenger du ikke noe visa for å handle. Han spurte ikke om det var online mode, det så ut som han !_Visste_! det. Han spurte om det var story mode til tillegg, med andre ord campaign mod. Og nei det er ikke noe campaign mode, kun online som du sikkert vet. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 og hvor er det på lager og det er _POSTOPPKRAV_ <-- svar plis *trygle* Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Gamesmix.com: For tiden utsolgt. Sendes når flere kommer på lager. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fikk endelig spilt litt GW i dag, har ikke fått spilt siden torsdag... Like morsomt Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 mini_me : tips til en noob? sjekk tråden, ,,noen enkle spørsmål om guildwars" Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ble nok Gw på meg ja, i måra Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 har gjort alle missionsa, så nå er jeg i ørkenen sør-øst tror ihvertfall at det var det siste jeg gjorde for å komme dit Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 http://x6.no/omtaler.php?op=Spill&id=724 Gleder meg til spillet havner i postkassen. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Gleder meg ass bestilt fra play.com ! Kun 212 kr og gratis frakt !! EDIT : leif Endret 12. mai 2005 av Silver2k Lenke til kommentar
OleR Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 har gjort alle missionsa, så nå er jeg i ørkenen sør-øst tror ihvertfall at det var det siste jeg gjorde for å komme dit Det var nok ikke det siste nei. I ørkene kommer de vanskeligste oppdragene i spillet (etter min mening) og etter det, har du nok fremdeles litt igjen Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Selv spiller jeg World of Warcraft, og spillte i open beta av Guild Wars, ganske positiv opplevelse World of Warcraft er jo helt genialt etter min mening, og jeg kan tro at Guild Wars er nesten like bra, og det er kostnadsfritt. Men når jeg spiller WoW så tenker jeg ikke så mye over kostnadene, de betyr stortsett ingenting Men jeg kommer nok ikke til å slutte med World of Warcraft pga Guild Wars, men kan tenke meg å byttelåne med noen jeg kjenner hvis de kjøper det. Han låner min WoW acc. og jeg låner hans GW acc. Bare for å få testet det og se hvor gøy det virkelig er! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Selv spiller jeg World of Warcraft, og spillte i open beta av Guild Wars, ganske positiv opplevelse World of Warcraft er jo helt genialt etter min mening, og jeg kan tro at Guild Wars er nesten like bra, og det er kostnadsfritt. Men når jeg spiller WoW så tenker jeg ikke så mye over kostnadene, de betyr stortsett ingenting Men jeg kommer nok ikke til å slutte med World of Warcraft pga Guild Wars, men kan tenke meg å byttelåne med noen jeg kjenner hvis de kjøper det. Han låner min WoW acc. og jeg låner hans GW acc. Bare for å få testet det og se hvor gøy det virkelig er! Glad, det finnes optimister som deg. Fordi mange av de som spiller world of warcraft, mener at guild wars er bytet av world of war craft. Men guild wars er tross alt lagd av NC Interactive, som også har sammerbeidet med Blizzard om Guild wars, med andre ord så har Blizzard vært med på og lage guild wars. Endret 13. mai 2005 av arian Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Forresten så er det ingen bedre måte å tjene penger på enn å vinne en sigil i HoH HoH? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hoh = hall of heroes PvP opplegg, har ikke vært med der selv enda Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jeg så det på en senere side har spillt litt pvp i den første arenaen, mene er det den beste (lvl 20) arenaen man må spille i? eller er det X antall kamper det er snakk om? hadde vært greit å få en sånn og selge den, gold er kjekt å ha Lenke til kommentar
zl8ter Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Spørsmål: Når man går rundt og quester, dreper charrs osv og plukker opp loots fra disse er det mye dill dall jeg plukker opp. Har så vidt skjønt at man kan "bearbeide" en del ting man plukker opp hved hjelp av diverse kit's. Hvordan gjør man dette, hva er det godt for, får man nye ting når man gjør dette? BTW: Jeg heter Mr Samsonite er necromancer/elementalist og er pr. i dag lvl 7. -zl8ter- Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kjøp "salvage kit" av Mercanten i Ascalon City så kan du ekstrakte feks. iron ingots fra et sverd. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 her er en liste over hvilke items som gir hva hvis du skal bruke salvage kit på de: http://www.gwonline.net/page.php?p=90 Lenke til kommentar
daeda1us Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Hei, er en ting jeg lurer på er lilla items verdt no ? eller er det normalt å finne Endret 13. mai 2005 av daeda1us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå