Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan gå videre på missionet...

Mener du teammissionet?

Isåfall hver gang jeg har gjort et, og er ferdig, må jeg ta det samme på nytt når jeg kommer tilbake

da tror jeg nok du må dra videre til en annen by med "enter mission"

 

er maaange sånne - har gjort 10-20 allerede selv - er i byen etter byen med 1-20 arenaen

Lenke til kommentar

Er det en måte jeg kan fjerne Guild-kappen på uten å forlate guilden?

 

Edit: Hvis jeg har et våpen som har f.eks 7-12 damage, men som det står bak "(req. 3 Death Magic)", hvil det si at den gir mindre skade om jeg ikke har attribute rank 3 på Death Magic? Evt. hvor mye har dette å si?

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Hm, har akkurat spilt meg igjennom noe av main storyen. Missionene i North Wall, Ranik, og det Akademiet.

Må bare si det at dette spillet har en overraskende uhørt engasjerende og bra historie. Når jeg såg siste filmen på Akademy questet så satt jeg nesten å hoppa i stolen av glede, spenning m.m. (!!!!!)

Det er bare helt utrolig, kan ikke huske å ha kost meg så mye med et spill før! Det er simpelten så genialt, man blir inkludert i historia på en måte som jeg ikke kan sammenligne med noe annet.

 

Jeg slutta nylig med wow for å spille GW. Og det er som å gå fra tannlegekontoret til tivoliet i sentrum. Kan ikke huske at WoW hadde noen historie som var verdt å nemne, den hadde en masse uengasjerende quests. GW har da også en fair share av mindre engasjerende quests, men jeg har enda å føle at jeg har kastet bort tid på et quest i GW. I Wow så kunne jeg gå å slite og lete etter det ene mobet jeg trengte eller den ene plassen jeg ikke fant i alt for lang tid. I GW er dette nesten ikke noe problem, og det føles ut som om alt går mye mer smooth.

Vel, nå vil jeg nødig gjøre dette til noen wow vs GW diskusjon, vet det finnes en tråd om det men det var ikke poenget med tråden, i utgangspunktet i alle fall.

 

Men uff - så morsomt jeg hadde det idag :D så utrolig synd at man har skole og søvnmangel og slike ting, om ikke hadde jeg nok spilt en god del flere timer :)

Lenke til kommentar

Arian: Det er ett online spill (MMORPG) så klart, burde du visst før du kjøpte det ^^

Men ja det har en story samtidig.

 

Mini me: Hvis du sier det er utsolgt overalt har du ikke letet lenge, evt godt nok.

Har sagt til mange andre at jeg ikke skjønner hvor de har det fra, finner det over

alt jeg. Blant annet kan du jo ta en titt på, Gamesmix

og Gamezone - der trenger du ikke noe visa for å

handle.

Endret av Destructionz
Lenke til kommentar

Har en Elementalist/Monk level 9 (Dame, fine pupper :p) med beste utstyret. Er i en guild som heter GODS med en venn..... Den første karen som gir deg et oppdrag vil senere etter at du har gjort noen oppdrag la deg gå til del 2. Anbefaler at du kommer til høy level før dette, noe som tilsir at du gjør mange oppdrag. Vil også anbefale Monk til andre klasse hvis du bruker magi (Mesmer eller Elementalist). Warrior også.... Min personlige mening da. Sikler også litt etter å starte en ranger, men de er så svake... Men du får jo kjæledyr også.... Alt til sin tid da... Har jo god tid til å få 4 karakterer (maximum karakterer mulig å lage) til level 20 (Max level). Håper jeg også finner ut hvordan jeg får holy rod'en min til å flame eller noen andre sexy effekter... Er enda noob da.. Jeg vil si at dette spillet ligner litt på Fable (OG det er på internet) Du velger ett oppdrag, går for å finne det, vinner nye ting, går tilbake til byen, kjøper bedre utstyr, ett nytt oppdrag, oppdager ett nytt sted, nye folk som gir deg oppdrag, etc etc.... ganske likt Fable vil jeg si. men samtidig 100 ganger bedre. Elsker dette spillet assa, kan ikke vente til guilden min vinner Hall of Heroes (Da kan vi få egen guild hall) :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...