OleR Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) wow, trippel post! :| Endret 9. mai 2005 av OleR Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Itt'no er som en tripper post!! Men, allesammen, støtt opp under et forslag til egen guildwars kategori! Vi trenger det! Neida, er vist ikke nok tråder til å opprette en egen kategori... Endret 10. mai 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg er også Ranger/Necro, har Animate Bone Horror noe for seg eller er det bare bortkasta? Spillte GvG en gang. Og ene der var Necro og spawna bonehorror og annet skit som bare det! det tøyt på! Jeg lover dere det var sikkert 20-30 bone horror på samme sted! med de sugde som bare det og ble eid :!: Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 PvE? PvP = Player Vs Player, GvG = Guild Vs Guild, PvM = Player Vs Monster. NPC = Non Playing Character. Men hva er PvE? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 PvE? PvP = Player Vs Player, GvG = Guild Vs Guild, PvM = Player Vs Monster.NPC = Non Playing Character. Men hva er PvE? Pve=Player vs Enviroment. Det vil si quests og sånne ting! Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Endelig fått tid til å spille litt jeg og! Lvl 15 me/mo. Nå er det bare en ting som mangler, nemlig en sigil som vi trenger til guildhall, men den er så tullete dyr at det skulle ikke vært lov! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hmm, litt noobspørsmål : Jeg skal ha meg mer armour, men jeg mangler Tanned Hide Squares og Bones.. Hvor får jeg tak i dem? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er det muligt å få prøvd spillet på noen måte? Demo eller noe? Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hmm, litt noobspørsmål :Jeg skal ha meg mer armour, men jeg mangler Tanned Hide Squares og Bones.. Hvor får jeg tak i dem? Du bruke salvage kit på armor, bones etc. som fiendane av og til droppar, eller du kan kjøpe det av ein ''raw material trader'' (veit det er ein i old ascalon) alternativt kan du kjøpe det av ein spelar. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Browser = dårlig humør... Endret 10. mai 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Browser = dårlig humør... ???? Det skjønte jeg lite av? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg trykket på "Svar".. Og Opera sendte ut informasjon om at jeg hadde svart, men loada ikke den oppdaterte siden.. Derfor trodde jeg at 2 min senere (etter å ha vært i en annen tab) at jeg hadde glemt å trykke "Svar".. Derfor ble det dobbeltpost med litt lang tid imellom Håper du skjønte det.. Men nok offtopic.. Er snart level 8 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 jeg er overbevist! jeg skal kjøpe så snart jeg får penger! Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Wooha sinnsykt manga som blir "verva" til guild wars via dette forume ^^ sikkert minst 30 som har begynnt å spillt det etter tilbakemeldinger herfra, we like :!: Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 tips til en N00bster eller? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har sinnsykt lyst til å prøve dette spillet.. Kan ikke pga. Penger og antagligvis ikke så linuxkompatibelt Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har sinnsykt lyst til å prøve dette spillet..Kan ikke pga. Penger og antagligvis ikke så linuxkompatibelt klipp plen spar til xp og gw P Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 lvl 9 nå ! Jeg kunne ønske jeg hadde mer tid til dette spillet, det er så artig, men nå må jeg på trening.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå