Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par spørsmål:

 

Er Warrior/Elementalist noe god kombinasjon? Det er jo en major dmg. dealer men blir noe svekket av Warriorens stusselige Energy. Og hva er den beste Ranger komboen, og må vi ha et dyr på slep?

 

Ellers har jeg blitt litt forundret over Gwen. Tror det er noe spesielt vi skal med henne.

 

This I know so far (please fill in the blanks):

 

-Først hente den ødelagte fløyta hennes

-Nå vil hu følge etter deg

-Kjøpe en ny fløyte

-Gi henne Red Iris flowers

-Etter nok av disse gir hun deg en tapestry, som er en quest item

-Butikken i byen selger kapper til barn, skal vi gi en til henne?

Lenke til kommentar

Omiro: Max level er 20 eller 25, er ikke helt sikker

 

Odland: W/E burde kanskje vært E/W, men da vil du tålt mindre.

Ranger kombo? Er selv R/N, det funker greit, men E eller M hadde nok vært

bedre. Nei, du må ikke ha et dyr på slep, men det er jo ganske greit å ha.

Hvis du vil gi dyret nytt navn skriver du /namepet <det-nye-navnet>

 

Når det gjelder Gwen, nei du, det har jeg også lurt på. :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noe man kan få for å kunne ha mer inventory? Eller må man bare selge det man ikke trenger. Jeg får ikke tatt opp nye items nå siden det er fullt....kjedelig å la ting bare bli liggende....

Du kan få bagger og lignende av dierse collectors, i bytte mot ting de samler på. Eller så kan du jo spørre om det er noen som kan selge deg ei beltetaske.

 

Er det noen her som har ei veske til den stakkars gutten?!

Det er litt synd på meg ja........ ;-)

Lenke til kommentar
Et par spørsmål:

 

Er Warrior/Elementalist noe god kombinasjon? Det er jo en major dmg. dealer men blir noe svekket av Warriorens stusselige Energy. Og hva er den beste Ranger komboen, og må vi ha et dyr på slep?

Warrior/Elementalist er en fin kombinasjon. Jeg vil råde deg til å da bruke et focus, så du får litt ekstra energi. Se om du kan finne deg et fiery sword hilt, og bruk conjure flame, det kan være en fin damage boost. Hvis ikke så er Zealous sword hilt + frenzy en fin måte å regene energi raskt på. Skaff deg noen melee spells (immolate, phoenix, etc.) så skal du se du får en fin damage output. Mark of rogdort med conjure og fiery kan også være morsomt. Spesielt hvis noen på teamet ditt har med seg fragility.

 

IKKE ta med dyr med ranger. Pets suger, de har alltid søget, og mest sannsynlig kommer de alltid til å suge. Med primary ranger vil jeg anbefale deg og gå for markmanship + expertise. Bra secondaries kan være Warrior og Necro. Grunnen til dette er at Expertise påvirker alle skills, men ikke spells. De fleste warrior shoutene/stancene er fine skills for en ranger. Mange av necro sine touch skills (vampiric touch, etc), spesielt mange i blood magic er skills og ikke spells, så de blir også påvirket av expertise. Nedturen her er jo selvfølgelig at du må gå i touch range, men rangers har ihvertfall bra armor.

Lenke til kommentar
IKKE ta med dyr med ranger. Pets suger, de har alltid søget, og mest sannsynlig kommer de alltid til å suge. Med primary ranger vil jeg anbefale deg og gå for markmanship + expertise. Bra secondaries kan være Warrior og Necro. Grunnen til dette er at Expertise påvirker alle skills, men ikke spells. De fleste warrior shoutene/stancene er fine skills for en ranger. Mange av necro sine touch skills (vampiric touch, etc), spesielt mange i blood magic er skills og ikke spells, så de blir også påvirket av expertise. Nedturen her er jo selvfølgelig at du må gå i touch range, men rangers har ihvertfall bra armor.

hey!

 

pet's suger riktignok, men er kjempebra meatshield!

trenger bare ikke å sette noen poeng i beast mastery, så går det greit

 

 

ang. ranger/??? -- ikke ta ranger/warrior - er det nå, og bruker (nesten) aldri warrior-skillsa

Lenke til kommentar
Er det noe man kan få for å kunne ha mer inventory? Eller må man bare selge det man ikke trenger. Jeg får ikke tatt opp nye items nå siden det er fullt....kjedelig å la ting bare bli liggende....

Tja, er en quest i Pre-Searing hvor du får en belteveske som har plass til 5 ting.

Videre er det mulig å kjøpe to bager som har plass til 5 ting hver.

 

Og når dette ikke er nok, kan du kjøpe Rune of Holding som utvider plassen til 10 ting.

 

Men ja, det er dessverre ikke sjeldent at du må ofre en ting for noe annet.

(Alternativt ta med deg en eller to salvage kits og reduser tingene til byggeklosser. Du kan tape litt cash på det, men får med deg mer)

Lenke til kommentar

gratz rofle, enjoy ^^ Guild Wars er ett kongespill og det er kjempemorsomt,

derfor jeg syns det er litt synd at de har lagt lite vekt på enkelte mmorpg

elementer. Feks; høyere maxlvl, free movement, fler eleet bosser.

Dette er bare min mening da, siden jeg har spillt andre mmorpg så syns jeg enkelte ting manglet men gw er ett kongespill anywa :!: Btw jeg var slem me gwen, visste

ikke hva fløyta var når jeg først fikk den og så solgte jeg den, haha ^^

 

Er Ranger/Necro, bra combo :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...