Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Hvor mye solgt du dem for? Jeg trenger en, men herre for noen priser!

200-400 gold per stykk. Vanelig pris fra meg er 400gold, fordi det er så mange som trenger å så få som klarer å skaffe. 200 er hvis jeg får items jeg kan salvage til andre ting som jeg igjenn kan selge.

 

Har en igjen, ta kontakt :) Er litt dyrt, men selger til den høyeste prisen jeg kan få.

 

Btw er ikke drittsekk, hvis noen lurer på hvordan man får tak i det så sier jeg hvordan. Prøvde å forklare en svenske i dag. Han trodde han kunne alt. Og han hadde akkurat kommet av toturial delen, han forstod 0. 30min waste :/

Kan du si det her? :whistle:

bruk expert-salvage kit på ting som vanligvis gir deg iron ingots....

 

EDIT: fortsat bare 30% sjans eller no får å få steel

 

hehe, rare-items tjener man MYE på å selge!!

 

solgte 11 parchment for 2.3 k ista!

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye solgt du dem for? Jeg trenger en, men herre for noen priser!

200-400 gold per stykk. Vanelig pris fra meg er 400gold, fordi det er så mange som trenger å så få som klarer å skaffe. 200 er hvis jeg får items jeg kan salvage til andre ting som jeg igjenn kan selge.

 

Har en igjen, ta kontakt :) Er litt dyrt, men selger til den høyeste prisen jeg kan få.

 

Btw er ikke drittsekk, hvis noen lurer på hvordan man får tak i det så sier jeg hvordan. Prøvde å forklare en svenske i dag. Han trodde han kunne alt. Og han hadde akkurat kommet av toturial delen, han forstod 0. 30min waste :/

Kan du si det her? :whistle:

bruk expert-salvage kit på ting som vanligvis gir deg iron ingots....

 

EDIT: fortsat bare 30% sjans eller no får å få steel

 

hehe, rare-items tjener man MYE på å selge!!

 

solgte 11 parchment for 2.3 k ista!

Takk! :D

Kan noen gi et tips til en nybegynner om hvordan man kan tjene penger på lvl 3?

Lenke til kommentar

11 parchment for 2.3K? Det er bra ripoff det.

 

De er ikke så veldig sjeldne.. kan kjøpes for 10 wood og 60 gull elns utenfor ashford abbey i post-searing.

 

Forresten så er det ingen bedre måte å tjene penger på enn å vinne en sigil i HoH :D

Lenke til kommentar

Heisann. Har nettopp fått meg Guild Wars, og syns det ser umåtelig fett ut. Dessverre kjører det på ca 2 fps på min pc, så det er ikke spillbart. Pcen min er ikke rask, men trodde det skulle kjørt mye bedre, hvertfall ifht systemkravene :|

 

Hvis noen har lyst på guidwars til 300 kr, så bare send meg en pm, så kan dere få serial, og jeg kan sende spillet i posten. Kjedelig å bare ha det her på pulten, så nær, men allikevel så fjernt :) Er hvertfall ikke spillbart hos meg.

 

Sindre

Lenke til kommentar
What are the system requirements for Guild Wars?

 

Minimum System Specs:

 

Windows® XP/2000/ME/98

Intel Pentium® III 800 Mhz or equivalent

256 MB RAM

CD-ROM Drive

2 GB Available HDD Space

ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM

16-bit Sound Card

Internet connection

Keyboard and mouse

 

Recommended System Specs:

 

Windows® XP/2000/ME/98

Intel Pentium® III 1GHz or equivalent

512 MB RAM

CD-ROM Drive

2 GB Available HDD Space

ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series Video Card with 64MB of VRAM

16-bit Sound Card

Internet connection

Keyboard and mouse

Endret av Morfiril
Lenke til kommentar
11 parchment for 2.3K? Det er bra ripoff det.

 

De er ikke så veldig sjeldne.. kan kjøpes for 10 wood og 60 gull elns utenfor ashford abbey i post-searing.

 

Forresten så er det ingen bedre måte å tjene penger på enn å vinne en sigil i HoH :D

tja, hadde riktignok bare kjøpt alle parchment'sa mine for materialer + 60 gull, som du sier, men han valgte fortsatt å kjøpe, så ekke bare min feil...

 

 

tjente vel totalt 6.5 k i dag, og steg 1 eller 2 lvl's - er fornøyd, jeg :w00t:

Lenke til kommentar

Lastet ned klienten på www.guildwars.com i går og fikk meg serial fra plaync. Fikk frysninger når jeg startet opp spillet.

 

Det ble veldig sent i går og har kommet meg opp på level 4 :-)

 

 

Er det noe man kan få for å kunne ha mer inventory? Eller må man bare selge det man ikke trenger. Jeg får ikke tatt opp nye items nå siden det er fullt....kjedelig å la ting bare bli liggende....

 

 

 

 

-zl8ter-

Lenke til kommentar
er det en egen sc shot knapp i GW? så det dumper et JPG i mappa ?

trykk print-scrn så lagres det en .bmp fil!

shift + print scrn for å ha det uten ui/hud

 

 

Disse runene man finner i spilet, hvordan virker dem? er det noe man setter på? hvor lenge varer dem og hvor får man tak i disse runene?

 

du dobbelt-klikker og trykker på et item du vil ha det på :thumbup:

hvis det er unidentified må du identifie først!

 

husk, at hvis du er lvl 10 og bare har crap-items, lønner det seg mer å spare eller selge!

Lenke til kommentar
Er det noe man kan få for å kunne ha mer inventory? Eller må man bare selge det man ikke trenger. Jeg får ikke tatt opp nye items nå siden det er fullt....kjedelig å la ting bare bli liggende....

Du kan få bagger og lignende av dierse collectors, i bytte mot ting de samler på. Eller så kan du jo spørre om det er noen som kan selge deg ei beltetaske.

 

Er det noen her som har ei veske til den stakkars gutten?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...