Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Noen som vet hva Gwen er god for?

 

Har hentet fløyten til henne, kjøp en ny til henne, og gitt henne et lass med blomster. Da fikk jeg et veggteppe av henne som er en quest item, og skal vi føre henne noen plass siden hun kan følge etter oss?

Hun healer deg når hun spiller...

Ikke utrolig mye, eller ofte, men det kan være nokså kjærkomment når du er under angrep fra ulv og 3 ormer.....

 

Vet ikke videre om hva dere skal gjøre med henne, da jeg aldri har gjort annet enn å gi henne den nye fløyten...

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Foresten er det noen som har gjort "perfect gift" questen, du skal gi en

fin gave til "Lady Athlea".. har ingen aning om hva jeg skal gi, kanskje en

Red Iris flower?

Du finner et kjede til henne et eller annet sted. Men hvis du finner det før du tar questen, må du skaffe det på nytt...

 

For hvis du har det når du får questen får du bare beskjed om at det er brukt...

Lenke til kommentar
Noen som vet hva Gwen er god for?

 

Har hentet fløyten til henne, kjøp en ny til henne, og gitt henne et lass med blomster. Da fikk jeg et veggteppe av henne som er en quest item, og skal vi føre henne noen plass siden hun kan følge etter oss?

Først og fremst er ho bare plagsom!

Endret av Rofle01
Lenke til kommentar
Ahh, nesten level 8 nå... Fy F*** så artig det er å gjøre missions sammen med andre :dribble: ..

*kremt* du skylder ofrtsatt meg (Aeron Lathaniel) 300 g for materialene jeg ga deg for armor!!!

 

 

er lvl 16 om en time eller no :whistle:

 

 

 

Hvor høye lvls har folka her a?

Garantert noen som har lvl 20 på rp?

 

 

EDIT: ble lvl 16 etter 10 minutter :w00t:

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Beklager vist det finnes svar på dette spørsmålet i denne tråden fra før av, men er litt vanskelig å lete gjennom 11 sider..

 

Spørsmålet :

Finnes det noen gratis prøveversjon av spillet?

Så jeg kan lissom teste før jeg evt. kjøper det?

 

Liker ikke å kjøpe spill jeg ikke har prøvd..

Lenke til kommentar
Hvor mye solgt du dem for? Jeg trenger en, men herre for noen priser!

200-400 gold per stykk. Vanelig pris fra meg er 400gold, fordi det er så mange som trenger å så få som klarer å skaffe. 200 er hvis jeg får items jeg kan salvage til andre ting som jeg igjenn kan selge.

 

Har en igjen, ta kontakt :) Er litt dyrt, men selger til den høyeste prisen jeg kan få.

 

Btw er ikke drittsekk, hvis noen lurer på hvordan man får tak i det så sier jeg hvordan. Prøvde å forklare en svenske i dag. Han trodde han kunne alt. Og han hadde akkurat kommet av toturial delen, han forstod 0. 30min waste :/

Kan du si det her? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...