Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi, dæven så moro guildwars er! Nå har jeg en lvl 4 character som er necro/monk. Veldig fornøyd med det, men har litt lite energi og "nuke" spells, men 3 spells som gir emg HP og tar HP fra fienden. Så det går stort sett bra!

 

Spesielt liker jeg det necro spellet som gir 5 degen over 3 sekunder. Det gir jo masse skade!

Lenke til kommentar
Ok, har funnet meg en char. jeg liker men lurer på et par ting. Er i børjan av spillet, men er det mulig å få identifisert ting hos noen, eller må man kjøpe kittet? Furthermore: Hvor er den første armor/weapon shoppen i spillet

 

Man må kjøpe kittet, og den første armor/weapon-shopen er etter du har blitt med i acadamyet tror jeg. Du kan bli med der i level 3, og det er da selve spillet begynner. :)

Lenke til kommentar

Noen Ø'er og Æ'er i navnet mitt har blitt bytta ut med x'er, men det kjem da fram på noen dager alikevel det:)

 

men det kjem jo fra play da så.

 

edit: men hva mener folket om at 20 er høyeste lvl da? man får jo fortsatt skillpoints og slik etter det da men alikevel. kommer man ikke veldig fort til lvl 20 da?

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Noen Ø'er og Æ'er i navnet mitt har blitt bytta ut med x'er, men det kjem da fram på noen dager alikevel det:)

 

men det kjem jo fra play da så.

 

edit: men hva mener folket om at 20 er høyeste lvl da? man får jo fortsatt skillpoints og slik etter det da men alikevel. kommer man ikke veldig fort til lvl 20 da?

eneste som stopper på lvl 20 er mer health og energy..

lvl20 kommer man til på en uke+/- er selv lvl 14 etter 3/4 dager

Lenke til kommentar

Noen som vet hva Gwen er god for?

 

Har hentet fløyten til henne, kjøp en ny til henne, og gitt henne et lass med blomster. Da fikk jeg et veggteppe av henne som er en quest item, og skal vi føre henne noen plass siden hun kan følge etter oss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...