Chasseur Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå har jeg og guildwars! Da venter vi kun på at det nye kortet skal dukke opp i postkassa, og we are ready to rumble! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå har jeg og guildwars! Da venter vi kun på at det nye kortet skal dukke opp i postkassa, og we are ready to rumble! får vel ikke skjermkortet i postkassa Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Joda, garantien. Eller, mulig det kommer til postkontoret, men men. Var en metafor. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Denn tråden er 10 sider lang, hvorfor ikke lage et eget GW forum mods? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jaja, da har jeg klart å overbevise meg selv om at jeg bør begynne å spille GW også. Spill på vei i posten Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jaja, da har jeg klart å overbevise meg selv om at jeg bør begynne å spille GW også.Spill på vei i posten flott!! kan kanskje hjelpe deg med en del quests når du kommer opp til lvl 10 eller no Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hihi, dæven så moro guildwars er! Nå har jeg en lvl 4 character som er necro/monk. Veldig fornøyd med det, men har litt lite energi og "nuke" spells, men 3 spells som gir emg HP og tar HP fra fienden. Så det går stort sett bra! Spesielt liker jeg det necro spellet som gir 5 degen over 3 sekunder. Det gir jo masse skade! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Forresten, noen som hvet hvorfor ignore lista ikke funker? Jeg legger til folk der, men jeg ser fortsatt hva de skriver og sånn? Blokker den bare whispers? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ok, har funnet meg en char. jeg liker men lurer på et par ting. Er i børjan av spillet, men er det mulig å få identifisert ting hos noen, eller må man kjøpe kittet? Furthermore: Hvor er den første armor/weapon shoppen i spillet? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 er du ferdig med tutorialen? (Er du i "old-ascalon"?). Hvis ja, så er det inni der et sted. Trykk shift, så ser ud navne tpå alle NPCs, da ser du hvem som er hvem! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tror jeg er i tutorialen, har ikke dratt med Sir. Tydios (eller hva han het på tokt). Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ok, har funnet meg en char. jeg liker men lurer på et par ting. Er i børjan av spillet, men er det mulig å få identifisert ting hos noen, eller må man kjøpe kittet? Furthermore: Hvor er den første armor/weapon shoppen i spillet Man må kjøpe kittet, og den første armor/weapon-shopen er etter du har blitt med i acadamyet tror jeg. Du kan bli med der i level 3, og det er da selve spillet begynner. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 I'm off to buy GW! (Håper de har det inne nå...) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har bestilt to kopier selv. Dette kan ha potensiale Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 "Ordrebekreftelse fra CDON.COM" Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Venter på at GW skal komme i posten men det tar jo faen meg lag tid når folka i gameplay har bytta ut å med e I adr. Endret 7. mai 2005 av Rofle01 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Noen Ø'er og Æ'er i navnet mitt har blitt bytta ut med x'er, men det kjem da fram på noen dager alikevel det:) men det kjem jo fra play da så. edit: men hva mener folket om at 20 er høyeste lvl da? man får jo fortsatt skillpoints og slik etter det da men alikevel. kommer man ikke veldig fort til lvl 20 da? Endret 7. mai 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Noen Ø'er og Æ'er i navnet mitt har blitt bytta ut med x'er, men det kjem da fram på noen dager alikevel det:) men det kjem jo fra play da så. edit: men hva mener folket om at 20 er høyeste lvl da? man får jo fortsatt skillpoints og slik etter det da men alikevel. kommer man ikke veldig fort til lvl 20 da? eneste som stopper på lvl 20 er mer health og energy.. lvl20 kommer man til på en uke+/- er selv lvl 14 etter 3/4 dager Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Men, ingen ehr som kan utdype litt mer om ignore? Er litt dumt om man ikke kan ignore folk fullstendig.. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Noen som vet hva Gwen er god for? Har hentet fløyten til henne, kjøp en ny til henne, og gitt henne et lass med blomster. Da fikk jeg et veggteppe av henne som er en quest item, og skal vi føre henne noen plass siden hun kan følge etter oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå