Tha sims Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Det har seg slik at en jente i klassen våres som sa til læreren våres: Ååå musa mi funker ikke!!! Dette var i bunn å grunn _LITT_ morsomt, men ikke hysterisk, selv om hun fikk høre det lenge etterpå. Men, så kommer det hysteriske! Ca. 4 månder etterpå var det et nytt tilfelle med disse datamusene. Det hadde seg slik at en annnen jente i klassen våres kom med følgende utsagn etter at økonomilæreren våres hadde hjulpet henne med en oppg: Åååå! Musa mi blir alltid så våt når du hjelper meg!. Hun mente at han var klam i handen da han hjalp henne. Trodde jeg skulle dø av latter da jeg hørte dette av en av vennene mine. Jeg var selv ikke der da dette skjedde, men jeg har venner som jeg stoler på snakker sant! Endret 31. mars 2005 av Tha sims Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Åååå! Musa mi blir alltid så våt når du hjelper meg!. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ROFL :!: Fantastisk bra Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Åååå! Musa mi blir alltid så våt når du hjelper meg! LOL ! den kan misforståes jah Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 bwahahahahaaaaa konge ass Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Haahaa, konge! Det minner meg forresten om denne sida: http://www.nice-tits.org/ Whoa, many nice tits here Slike ting kan lett misforstås Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Kan tenke meg hun ble ganske rød i trynet etter hun sa det.. Lurer på hva lærinnen sa da! Fy faen *LOL* Endret 31. mars 2005 av Shahab Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Det litt morsomme er at dette var en mann. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Stakkars jente, kansje hun var småkåt? Uansett konge historie.. *ler enda* Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Vel, nå fant jeg plutselig ut av det at det var en annen i et annet trinn som hadde sagt det. Hehe, mobbet jenta litt i dag på msn, men hun sa at det var ei anna som hadde sagt det. Uansett er det jo en bra historie... det har jo skjedd... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Gidder ikke henge ut folk på et forum da! Legger jeg til bilde blir det jo litt sarkastisk. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Haahaa, konge! Det minner meg forresten om denne sida: http://www.nice-tits.org/ Whoa, many nice tits here Slike ting kan lett misforstås Penisland.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå