Gå til innhold

Nytt MSI Geforce 6800 og Rivatuner

Ainners

Anbefalte innlegg

Har et problem angående softmodding av mitt nye Geforce 6800 (Pci ex).

Følger "bruksanvisninga" som er posta i et forum her inne, men får ikke åpna flere pipes (ei heller vertex units).

Etter å haka av for Allow enabling hardware masked units og kommet inn i custom graphics configuration, står alt der inne som enabled. HW masked står som N/A i alle kategoriene.

Hvorfor er det ikke mulig å komme inn og konfigurere HW mask?

Står som 12x1,5VP nå (default).

Er litt grønn på dette (som dere sikkert skjønner...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for svaret Carnifex. (Surt men...)

Har du noen anelse om hvor mye jeg kan klokke kortet på da? Kjører på 410/750 nå, og det ser stabilt ut der. Kan det tweakes noe særlig mer tror du?

Det varierer veldig fra kort til kort. Jeg hadde mitt kort stabilt på 400/900 men jeg ville ikke kjørt på disse hastighetene. Jeg har mitt på default hastigheter og er egentlig fornøyd med dette :)

Lenke til kommentar

Prøver å la det stå som det er nå jeg da. Den kjører med 50 grader kjernetemp og 33 grader ambient. Det er vel ikke overkill det?

Har forøvrig 4350 poeng på 3Dmark05, Sier meg fornøyd med det :-) Har du noe av det samme?

Lenke til kommentar
Prøver å la det stå som det er nå jeg da. Den kjører med 50 grader kjernetemp og 33 grader ambient. Det er vel ikke overkill det?

Har forøvrig 4350 poeng på 3Dmark05, Sier meg fornøyd med det :-) Har du noe av det samme?

Nei jeg har litt lavere enn det. Med overklokken lå jeg rundt 4100 i 05 og rundt 10300 i 03 mener jeg det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...