TSP Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Elsker melk, hadde tørket ut uten, melken blir spessielt god hvis man putter litt nesquick oppi (som er sunnere enn Oboy), liker det ikke hvis det er mye nesquick egentlig, to ikke toppede teskjeer er nok for meg, hater hvis det blir sånne sjokolademelkklumper på bånn av glasset! TSP Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Elsker melk, hadde tørket ut uten,melken blir spessielt god hvis man putter litt nesquick oppi (som er sunnere enn Oboy), liker det ikke hvis det er mye nesquick egentlig, to ikke toppede teskjeer er nok for meg, hater hvis det blir sånne sjokolademelkklumper på bånn av glasset! TSP Hvorfor er Nesquick sunnere enn Oboy?? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har drukket melk hver dag i hele livet, inntil for en uke siden. Jeg har oppdaget i den senere tid at jeg får mye gørr og slim i halsen når jeg drikker melk. Det har muligens noe med at jeg er i slutten på stemmeskiftet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvis noen kan kalles melkoholiker så er jeg vel det. Jeg MÅ ha melk hver dag. Det går ofte en liter pr måltid. Ofte halvannen liter også. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Etter flere skumle episoder med melk som har stått i sola i flere timer (anbefales ikke) på barneskolen, så har jeg sluttet å drikke melk. Drikker det når jeg spiser Corn Flakes og sånt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå